Kuka tietää sen "ask-fame" Niko the god:in?
Ja sen joku tyttöystävä joka vissiin äityleihinkin kirjoittelee välillä. En voi käsittää, ovat OLEVINAAN niin itsevarmaa ja ylimielistä, mut heti kun kuulee vähän kritiikkiä niin "oot autisti, idiootti, hyppää junan alle... Blaablaa"
Kommentit (25)
Joo :D siis se joka on olevinaan joku wnb-ranttis... Just tos kävin nauraa niin monetko kerrat se meinaa laittaa sen kuvan mis se pussaa ranttista ::D ja ranttis ei koskaa puhu mitää siit juipista. Haha just tollanen "kattokaa mun kaveri on fame nii kuulun kans piireihin"
Kuka helvetti tuota edes käyttää? Siis sivustoa.
Onko ask.fm:ssä muka muita kuin kusipäitä ja kiusaajia?
Vierailija kirjoitti:
Kuka helvetti tuota edes käyttää? Siis sivustoa.
Siskon tytär ainaki... :D taitaa ollakin noin 15v sivusto, mut näköjään siel on sit noita vähän vanhempiakin hakemassa mainetta ja kunniaa.
Hei luetelkaa lisää ask-fameja, haluun stalkkaamaan O_O
Mua naurattaa ku se sen tyttöystävä kerto, et oli ollu jossain baarissa ja joku mies oli tullu kysyy et kuka sen poikaystävä on, niin tää oli vastannu et "Niko the god" äijä oli kuulemma lähteny vähän äänin pois, likka naureskeli et tais tietää niksun ja siks hiipi, mut mä luulen et se jäbä vaan luuli tätä tyttöö jokskuks skitsofreenikoks ::D "Niko the GOD, oon jumalan tyttöystävä"
Vierailija kirjoitti:
Fia nyholm, crista Eskelinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
crista ei kyl tosiaan oo mikää ask-fame... poonamus, semitex, celementine, jessejameson fiksuimmat!
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa ku se sen tyttöystävä kerto, et oli ollu jossain baarissa ja joku mies oli tullu kysyy et kuka sen poikaystävä on, niin tää oli vastannu et "Niko the god" äijä oli kuulemma lähteny vähän äänin pois, likka naureskeli et tais tietää niksun ja siks hiipi, mut mä luulen et se jäbä vaan luuli tätä tyttöö jokskuks skitsofreenikoks ::D "Niko the GOD, oon jumalan tyttöystävä"
Sil likal on vissii muutenki noussu vähän pissi hattuu ku poikkis on noinki fame :D ei viitti vastaa ihmisille jotka ystävällisesti kysyy jotain.. Käy Jopa vähän sääliks kun joku pikkutyttö joka jostain syystä fanittaa tätä, kysyy jotakin niin tää vaan vastaa "uusavuton idiootti, kato Bio" silleen et, ihmisil ei varmaan oo muutakaan tekemistä ku lueskella jonkun Bioo, ja eikö ton sovelluksen tarkoitus oo kysyä ihmisiltä jotain???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
crista ei kyl tosiaan oo mikää ask-fame... poonamus, semitex, celementine, jessejameson fiksuimmat!
Mikael sundberg on kans tosi mukava ja ystävällinen! Eikä pahan näkönenkään... Tää on vissiin se, joka pelasti sen vauvan sillon ulkoota kun oli jätetty yksin? Vai sekotanko tyypin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikael sundberg on kans tosi mukava ja ystävällinen! Eikä pahan näkönenkään... Tää on vissiin se, joka pelasti sen vauvan sillon ulkoota kun oli jätetty yksin? Vai sekotanko tyypin..
ja otti selfien itsestään sen nassikan kanssa :D kertoo jo aika paljon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis se oikeesti otti sen? Luulin et tää oli joku urbaanilegenda......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo otti otti. Poistettu jokaselt sivulta jossa siihen kuvaa on törmänny
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo otti otti. Poistettu jokaselt sivulta jossa siihen kuvaa on törmänny
Eihä :DD no nyt vähän laski propsit, ei siin mitään, tosi hyvä juttu et pelasti muksun mut jotenki tollanen selfieiden ottelu ja näköjää sit sen julkaiseminenki?! Ajattelin et se oli ihan pyytteetön ja vaatimaton, mut varmaa oliki kuvas #sankari #naisiitulee #hero
Benjamin peltonen on kans tosi tosi mukava! En tiiä onks sil vielä askia, mut aikoinaan ku lueskelin niin sydän Suli kuinka kiltti se on jokaiselle, jopa niille jotka anto negatiivistä palautetta. Sellainen on mun mielestä itsevarma ihminen, eikä tollanen joka vetää herneen nenään heti jos joku ei tykkää.
Asiaa laurasta! Kunnon ilkee bimbo, välillä saanu kunnolla nauraa sen tyhmyydelle
Pakko sanoo et on teilläkin mukama niin "aikuisilla ihmisillä" hyvä elämä kun ei oo muuta tekemistä kun istua vauva.fi sivustolla haukkumassa jotain nuorta pariskuntaa. :D Kuulostatte niin katkeran kateellisilta.
oot ite niko kumminki