Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt naista juomassa viskiä?

Vierailija
30.01.2016 |

Oletko?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt mutta on aika harvinaista. Kaljaa juovia naisia kyllä tulee nähtyä usein. M22

Vierailija
22/41 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran ja nainen irvisti aika vahvasti. Kyseessä oli tosin aika arvokas ja erittäin savuinen single malt. Viskejähän on paljon eri makuisia ja varmasti naisten makuunkin löytyy paljon eri vaihtoehtoja. Kiva pehmeä blendi on esimerkiksi The Naked Grouse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt kerran, kyseinen nainen on alkoholisti. Juo myös Gambinaa. Ja eräs toinen (lesbo) kertoi juovansa viskiä. Ei se mikään perinteinen "naisten" juoma olekaan.

Vierailija
24/41 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, että olisin nauttinut lasillista peilin edessä, mutta usein baareissa on peilejä... No itseasiassa olen tarjonnut useammillekin kavereilleni kotona single malttia ja blendediäkin joskus.

Juon siis hyvin harvoin ja vähän, pullo voi kestää kuukausiakin sen jälkeen, kun vieraita on käynyt.

Vierailija
25/41 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni juu. Paras paikka jossa itse olen koskaan viskiä nautiskellut, on Edinburghissa sijaitseva pubi "Dirty Dick's". Siellä oli peili josta näin itseni viskilasi kädessä. Ihana, pehmeä känni oluen ja viskin kanssa. Lautasellinen haggista with neeps and tatties. (naurista ja pottumuusia). Aah...

Vierailija
26/41 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko naisillekin nk. viskibasso jos juo paljon viskiä?

No ei kyl tuu. Olen juonut ja itseasuassa nyt juon kun ukkeli toi nii pienet paikut. Sitten saunaan.

Vierailija
27/41 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle itelle on pieni turn-on jos hyvännäköinen nainen/tyttö sanoo tykkäävänsä oluesta :D

Vierailija
28/41 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Upciderista ja olen mies. Onko paha?

Vierailija
29/41 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt ja on oma lempijuomani alkoholituotteista.

Vierailija
30/41 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kerran ja nainen irvisti aika vahvasti. Kyseessä oli tosin aika arvokas ja erittäin savuinen single malt. Viskejähän on paljon eri makuisia ja varmasti naisten makuunkin löytyy paljon eri vaihtoehtoja. Kiva pehmeä blendi on esimerkiksi The Naked Grouse.

En tykkää, mun suosikki on Laphroaig. Savuinen sen olla pitää :) Mikä muuten on "naisten maku"? Eiköhän jokaisella ole omansa, sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
31/41 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. :)

Vierailija
32/41 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Ole mies ja osta ranskalaista siideriä. Omenaviinistä sokerivedellä laimennetut litkut on niitä hinttivissyjä, ranskassa tehdään kunnollista.

Vierailija
33/41 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kotona Laphroaigia ja suullinen riitti 😨 oli liian savuista.

Vierailija
34/41 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Famous Grouse on hivenen parempi tuon saman. Ne muistuttaa blendedeiksi harvinaisen paljon iäkkäitä single maltteja ja taitaa johtua, kun niiden ainekset on vastaavat. On kuitenkin selvästi edullisempi.

Jos raikkaan oloista pehmeää hakee, vaikka Grant's tai Glenfiddich 12 v on hieman tuon tapainen, mutta minusta selvästi parempi ja single malt. Laphroaigh 18 v, Glenfiddich 18 v ja Glenlivet samanikäisenä onkin selvästi sävykkäämpiä.

Vierailija
35/41 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kotona Laphroaigia ja suullinen riitti 😨 oli liian savuista.

Laphroaig on Islayn whisky, eli sille alueelle savuisuus on tunnusomaista. Jos ei pidä savuisuudesta, Speysiden whiskyt, eli yleensä glen-alkuiset ja mm. Grant's ovat sopivampia. Jokaisessa pullossa skottilaista taitaa olla selvästi merkitty onko se mm. Highlands, Speyside, Islay, Islands...

Famouse Grouse tai vaikka tuo Naked Grouse eivät ole ollenkaan savuisia, vaan pehmeitä blendedejä. Suosittelen kuitenkin kokeilemaan jollain 10 tai 12 vuotiaalla Speysiden Whiskyllä, ne maisuvat puhtaimmalta ja ei ole mitään vahvoja savun makuja. Vanhemmissa alkaa jo olemaan voimakkaampia makuja.

Vierailija
36/41 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuo rouva vaatii siivun Bowmorea (12), Caol Ilaa (18) tai Laphroaig (18 tai 25), mutta vain muutaman kerran vuodessa.

Ja tuohonkin haluamiseen vaikutti se kun näki töllöstä jonkun dokumentin jossa käytiin läpi eri jaksoissa ihmisen paheita, alkoholista kertovassa jaksossa iso osuus oli skottiwiskistä...

Vierailija
37/41 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mummo tykkää viskistä, kahvikonjakista ja likööristä :D

Kuten meilläkin aikoinaan konjakista ja likööristä ja usein tarjosi yhden.

Vierailija
38/41 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viskiä tutuille. Mukitolkulla.

Vierailija
39/41 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin ensin, että en ole mutta sitten muistin, että olenpas. Aitimuorilla oli kai aina jemmassa VAT-69-pullo josta otti puoli lasillista silloin tällöin ja milä tekosyyllä milloinkin. Jos tätä nyt voi juomiseksi kutsua.

Vierailija
40/41 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko naisillekin nk. viskibasso jos juo paljon viskiä?

Se mörisevä ääni tulee mistä tahansa alkoholijuomasta, yleensä nopeammin kun juo jotain väkevää viinaa, tupakointi on myös eduksi jos haluaa tuollaisen äänen. Ei tarvitse olla viskiä. Vuosia sitten baarin myyjä rupesi nauramaan, kun tilasin aamupäivällä oluen ja minulla ääni tuli yllättäen tuollaisella mörinällä. Olin juopotellut edellisenäkin päivänä. Ikää tuolloin minulla oli ehkä 26. M34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä