Petra Kapanen, 42v aikoo vielä tehdä lapsen.
Kommentit (34)
No jaa...ettei ole vaan keino saada pidettyä itseään huomattavasti nuorempi mies. Hänellähän ei taida lapsia olla vielä.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä, kiva, jos saa vielä.
Itse sain kuopuksen 41-vuotiaana ilman mitään ongelmia. Paremmin on sujunut kuin nuorena äitinä sujui. Jaksaminen on parantunut nuoruudesta ja hyvä talouskin helpottaa.
Ymmärrän, että joitakin ajatuskin kauhistuttaa. Jotkut ikäiseni ovat kuin mummoja, on ylipainoa ja kaikenlaisia vaivoja. Usein tosin vaivat johtuvat siitä painosta tai elämäntavoista muuten. Itse perusterveenä ja oikein hyväkuntoisena ei raskaus ja vauva ollut ollenkaan paha rasti.
40 + ei ole paha ikä tulla raskaaksi, jos elämä muuten kunnossa. Elämäm koulua ikänsä käyneille ja itsensä surkeaan kuntoon päästäneille en suosittele.
Luuletko olevasi parempi kuin "elämänkoululainen"?
Petran poikkis on kuulemma Atik Ismailin poika. Muistaako kukaan enää Atikkia? Hän oli jonkinmoinen julkkis 70- 80-luvuilla.
Atikilla on kaksoisveli, ja myös Pelellä on kaksoisveli. Petra voi siis saada kaksoset kun se kulkee suvussa.
Vierailija kirjoitti:
Petran poikkis on kuulemma Atik Ismailin poika. Muistaako kukaan enää Atikkia? Hän oli jonkinmoinen julkkis 70- 80-luvuilla.
Atikilla on kaksoisveli, ja myös Pelellä on kaksoisveli. Petra voi siis saada kaksoset kun se kulkee suvussa.
Kyllä Atik muistetaan, värikäs persoona, joka taisteli kovasti päihteitä vastaan. Nykysin lie ihan ok elämä hällä?
Onnea. Kokeillaan muutkin 40+ ikäiset. Nautitaan vanhemmuudesta kun ei ole enää taloushuolia. Nuorempia vastavalmistuneita löytyy nyt hyvin perhevapaita sijaistamaan. Saavat muutaman vuoden kokemusta ja talouttaan kuntoon ennen omia äippälomiaan. Me aiotaan ainakin kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää ihan transulta tämä Petra!
Minun mielestäni näyttää taas kauniilta ja haluttavalta naiselta. Toivon vauvaonnea upealle Petralle ja hänen miehelleen Pelelle.
No naurettavaa. Tekee sille 20v nuoremmalle pojulle lapsen. Hohoijaa... Eikös hänet tuomittu rattijuoppoudestakin?
Vierailija kirjoitti:
Itse sain kuopuksen 41-vuotiaana ilman mitään ongelmia. Paremmin on sujunut kuin nuorena äitinä sujui. Jaksaminen on parantunut nuoruudesta ja hyvä talouskin helpottaa.
Ymmärrän, että joitakin ajatuskin kauhistuttaa. Jotkut ikäiseni ovat kuin mummoja, on ylipainoa ja kaikenlaisia vaivoja. Usein tosin vaivat johtuvat siitä painosta tai elämäntavoista muuten. Itse perusterveenä ja oikein hyväkuntoisena ei raskaus ja vauva ollut ollenkaan paha rasti.
40 + ei ole paha ikä tulla raskaaksi, jos elämä muuten kunnossa. Elämäm koulua ikänsä käyneille ja itsensä surkeaan kuntoon päästäneille en suosittele.
Minä akateeminen, 164/54 nainen, sain lapset nuorena. En edes harkitsisi tässä iässä, en todellakaan. Älä yleistä sitä, kuka haluaa, kuka ei. Minun puolestani hankkikoot ihmiset lapsensa vaikka 7kymppisenä.
pölhökustaa kirjoitti:
No, jos tuossa iässä vasta kokee itsensä naiseksi (lue: iltasanomien lööppi) ;). Mikähän hän aiemmin oli? Ex- miehelleen toivon parempaa jatkoa, taso varmaan nousee. Ei fiksu nainen noin kirjoittele.
Ei me tiedetä syytä niidn avioeroon, ihan turha nostaa toinen jalustalle ja mollata toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40 + ei ole paha ikä tulla raskaaksi, jos elämä muuten kunnossa. Elämäm koulua ikänsä käyneille ja itsensä surkeaan kuntoon päästäneille en suosittele.Minä akateeminen, 164/54 nainen, sain lapset nuorena. En edes harkitsisi tässä iässä, en todellakaan. Älä yleistä sitä, kuka haluaa, kuka ei. Minun puolestani hankkikoot ihmiset lapsensa vaikka 7kymppisenä.
Pakko vielä lisätä tähän, kun monien argumentti on se, että "vanhempana on talous kunnossa". Niin se on ihan ilman niitä lapsiakin. Olen 4kymppinen, lapseni jo kohta nuoria aikuisia ja oma talouteni voi hyvin. Kyllä se on nautinto tässä iässä ihan samalla tavalla, en tarvitse uutta vauvaa ja päivähoitomaksuja huomatakseni ja kyetäkseni nauttimaan siitä. Ihanaa matkustella omien isojen lasten kanssa ja tukea esim. opiskelujaan taloudellisesti.
Kaikki eivät enää yli 40v saa lapsia, vaikkei vaihdevuodet olisi alkaneet niin munasolut voivat jo olla liian heikkolaatuisia.
Ei kannattaisi penskoja tehdä enää mummoiässä. Nauttisi nyt nuoresta lemmestä ilman vaipparumbaa.
Näyttää ihan transulta tämä Petra!