Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko olemassa kauniita kasvojen kauneuskirurgiaan turvautuneita?

Vierailija
30.01.2016 |

tarkoitan siis vielä leikkauksen / toimenpiteen jälkeen kauniita. tokihan kauneus on tosi subjektiivista, mutta minusta ne törröhuulet, kiristetyt naamat ja leikellyt nenät ovat aina vain todella kuvottavan näköisiä, en mahda sille mitään. olen aidosti tätä mieltä, inhon sävähdys kulkee välillä kun näkee todella selvästi laitetun, esimerkiksi suvi pitkänen. antakaa esimerkkejä oikeasti kauniista leikellyistä ihmisistä!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuo jessica ruokolakin näyttää niin kamalan surulliselta ja tyhjäkatseiselta :( -ap

Vierailija
2/29 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut, joilla on kavennettu nenää, ovat nätimpiä kuin ennen.

Minusta tuntuu, että joillekin kauneusleikkaukset ovat keinoja näyttää, että rahaa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne todella täyteen pumpatut huulet ja liian kireät naamat on rumia, mutta mun mielestä kauneusleukkaus voi myös parantaa ulkonäköä jos ei mene liiallisuuksiin. Vähän paranneltu ja muokattu nenä voi olla parempi kun se alkuperäinen, samoin vaikkapa korjatut silmäluomet tai huulet joilla on ihan vähän täytettä :D Kasvojen ihon kiristys mun mielestä taas epäonnistuu monesti.

Vierailija
4/29 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja tuo jessica ruokolakin näyttää niin kamalan surulliselta ja tyhjäkatseiselta :( -ap

tuota tyyppiä ja hänen missivoittoaan olen kyllä ihmetellyt... muokatuissa mallikuvissa näyttää kyllä kauniilta, mutta kaikissa kuvissa jotka on räpsitty livessä ilman photoshoppia näyttää ihan järkyttävältä. tiedä sitten miltä elävänä näyttää, mutta jestas se kuono..

5/29 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No monet sanoo, että miehet näyttää hiustensiirron jälkeen paremmalta, mutta kyseessä ei ole semmoinen leikkaus mitä tarkoitat. Itse en ole oikein plastiikkakirurgian puolestapuhuja, mutta jos se parantaa omaa oloa ja itsetuntoa, on se ihan jees.

Vierailija
6/29 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä olemassa vaikka kuinka paljon julkkiksia, joiden kauneusleikkaukset ovat niin hillittyjä ettei niitä edes huomaa.

Nuo tyypit jotka kiristävät naamansa niin ettei hymyilykään enää näytä luonnolliselta ja pumppaavat huulensa äärimmilleen täytettä ovat mielestäni ihan oma juttunsa.

Vierailija
7/29 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne todella täyteen pumpatut huulet ja liian kireät naamat on rumia, mutta mun mielestä kauneusleukkaus voi myös parantaa ulkonäköä jos ei mene liiallisuuksiin. Vähän paranneltu ja muokattu nenä voi olla parempi kun se alkuperäinen, samoin vaikkapa korjatut silmäluomet tai huulet joilla on ihan vähän täytettä :D Kasvojen ihon kiristys mun mielestä taas epäonnistuu monesti.

olisiko sulla heittää esimerkkejä vai ovatko nuo ei-julkkiksia? mulle ei tule kertakaikkiaan mieleen kauniita, onnistuneita leikkauksia. pidän kauneuskirurgiaa juuri siksi järjettömänä, joten olisi kiva nähdä kaunis lopputulos että voisin nähdä edes himmeää järjenvaloa kirurgiaan turvautuvissa :D ap

Vierailija
8/29 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin angelina jolie on kaunis, ja esim. marilyn monroe oli kaunis, ja myös christie brinkley.

Noilla suomalaisjulkkiksilla on varmaan vähän epäonnistuneita muokkauksia, koska niillä ei varaan hyviin kirurgeihin yms?

Vierailija
9/29 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elviksen leski Priscilla.

Vierailija
10/29 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://1.bp.blogspot.com/_YKYinnCIcVw/Szul3QiCpoI/AAAAAAAAFAo/9NTxYulbwww/s400/TyraBanksNoseJob.jpg

tyra banksin nenä nyt vaikka on sellainen, että vaikka lähtökohdassa ei mielestäni ole moitittavaa, niin ei tuo uusi ole huomiotaherättävän luonnoton tai ruma.

Vierailija
11/29 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olisiko sulla heittää esimerkkejä vai ovatko nuo ei-julkkiksia? mulle ei tule kertakaikkiaan mieleen kauniita, onnistuneita leikkauksia. pidän kauneuskirurgiaa juuri siksi järjettömänä, joten olisi kiva nähdä kaunis lopputulos että voisin nähdä edes himmeää järjenvaloa kirurgiaan turvautuvissa :D ap

No jos googlettaa esim rhinoplasty niin mun mielestä monet leikatut nenät on alkuperäistä parempia :D Julkkiksista tulee mieleen esimerkiksi Marilyn Monroe, Jennifer Connelly, Gwyneth Paltrow, Britney Spears, Lady Gaga ja Blake Lively.

Vierailija
12/29 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Megan Fox. Taviksesta kaunottareksi. Kim Kardashian sama.

Vierailija
13/29 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kim Kardashian alkaa olla jo vähän liian muovinen, mutta ei se kyllä ruma ole :D Toivottavasti ei enää kamalasti itseään leikkele.

Vierailija
14/29 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistoshoidoilla tehdään paljon, esim. ne töröhuulet tehdään pistämällä täyteaineita kuten hyaluronia. Botoxia käytetään otsaan estämään ryppyjä. Nämä eivät ole kirurgiaa, vaan pistoksia uuditaan 6-12 kk välein. Samoin laserhoifoilla saadaan paljon tehtyä.

Vierailija
15/29 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Megan fox ei ole enää kaunis, ne jättiläis poski-implantit pilas sen ulkonäön.

Sillä näkyy kans kasvoissa heikentynyt verenkierto noista toimenpiteistä.

Blake livelyn muutos on tosi onnistunut muuten, jos on tuollainen nenä, niin leikkaus on iso muutos. Vartalo sillä on kai oma, lukuunottamatta silkkareita.

http://celebrityabc.com/wp-content/uploads/2015/02/Blake-Lively-nose-jo…

Vierailija
16/29 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kim Kardashian alkaa olla jo vähän liian muovinen, mutta ei se kyllä ruma ole :D Toivottavasti ei enää kamalasti itseään leikkele.

Mitä tapahtui Kim Kardashianin kasvoille? http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1453686025888.html

Vierailija
17/29 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtui Kim Kardashianin kasvoille? http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1453686025888.html

Kim näyttää kamelin ja sellaisen vatsastapuhumisnuken risteytykseltä.

Karsea, oli ennen kieltämättä kaunis.

Vierailija
18/29 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voihan nena..jos leikkaus on onnistunut niin et sina edes valttamatta tieda etta mitaan on tapahtunut! Eihan nama leikkaukissa kayneet niita omia "parantelujaan" avoimesti kerro jolloin olet autuaan tietamamaton asiasta ja LUULET etta nama ovat luonnollisesti kauniisti vanhentuneita/omaavat hyvat geenit vaikka todellisuudessa omaavat hyvan plastiikkakirurgin!! Kylla leikkauksillakin hyvaa jalkea saadaan aikaan, kunhan tekija on hyva.

Vierailija
19/29 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö osaa mainita muita suomalaisia kuin tuon miss-Helsingin ja hänen töröhuulensa. Ei ole kaunis, ei. Samaa sarjaa lienee Suvi Pitkänen, joka luomuna oli ihan kivan näköinen tytteli, mutta nyt lähinnä kammotus. Mutta siis niitä onnistuneita? Onko?

Vierailija
20/29 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusikohan ap jo pointin..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi