Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on pakkomielle naisten takapuoliin - huolestuttavaa

Vierailija
30.01.2016 |

Ei nyt ihan jokaisen naisen takapuoleen, mutta niihin jotka miellyttävät silmää sillä hetkellä. Olen varmaan ala-asteelta asti tiiraillut naisten periä, joten ei tämä mikään uusi juttu ole, mutta tänään menin liian pitkälle.

Tulin vähän aikaa sitten kaupasta, ja kotimatkalla edessäni käveli nainen, jolla oli, no... hyvä perä. Minulla oli kaksi vaihtoehtoa 1. kävellä naisen perässä minuutin ajan, mutta joutua valitsemaan reitin joka oli veden ja loskan vuoksi kulkukelvoton 2. jättää nainen perseineen yksin, mikä mahdollistaisi nopeamman ja kuivan reittivalinnan. Valitsin tietysti vaihtoehdon yksi. Olihan se takamus valioluokkaa, mutta kun kahlasin polviani myöten vedessä sadan metrin ajan kävi minulla mielessä että tämä ei ole enää ihan tervettä. Ei ollut mukavaa kulkea kengat, sukat ja farkkujen lahkeet läpimärkinä kotiin kilometrin verran. Nyt kun minulla on kuivat vaatteet päällä ja olo parempi, luulen että tekisin saman uudelleen.

Olen monesti huomannut että jos edessä kävelee hyvävartaloinen nainen ja hänen takanaan joukko nuoria miehiä, nämä miehet eivät kiinnitä yleensä (lähes) mitään huomiota tähän naiseen, kun minä taas en saa silmiäni tästä irti. Huvittavaa tässä on se, että kukaan ei varmaan ulkoisen olemukseni perusteella edes uskoisi että naiset saavat minut tuolla tavalla hypnoosiin. Missä iässä tämän pitäisi hellittää? Alan lähestyä jo neljääkymppiä. Ja tosiaan, ensimmöisen kerran muistan ihailleeni "naisen" perää ala-asteella. Kyseessä oli luokkatoveritar ja hänen pakaransa ovat vieläkin tuoreessa muistissani.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D likainen vanhamies

Vanha?

Vierailija
22/24 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljetko kalu ihan  pakahtumaisillaan kovana ja  kankeana ja pystyssä? Minkä mallinen kalu sinulla on ?Tekisi mieli tarttua sinua oikein  kahvasta kiinni...Ihana nosto ilmaan ja se sisääni ahh... Voin jo  melkein kuulla sinun maskuliinisen voimaa uhkuvan karjaisusi kun tulet sisään ..lover-boy! Anna kun täti opettaa...Tutustu! Nosta hameeni, revi pikkarini ja näytä heti paikalla  että olet MIES etkä mikään lurppakulli!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että. Kyllä ne perseet vaan on tosi kiihottavia. Varsinkin nuoret teiniperseet kireissä farkuissa. Pakkohan niitä on aina tuijottaa ja meinaa kalu siinä alkaa jo kovettumaan. Aika noloa tuolla keskellä kaupunkia vaan, jos kovasti housuissa pullistelee. Sitten kotona mukava purkaa paineet ajatellen niitä ihania perseitä, joita haluaisi puristella ja lykkiä takaapäin oikein kunnolla.

Vierailija
24/24 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olet keski-ikäinen ukko ja stalkkaat nuoria naisia heidän takapuoliaan tuijotellen? Yksi sana: yäk!

Eiköhän tämä ole ihan normi heteromies.Ei semmosta äijää olekkaan joka ei nuorten naisten perseitä kattele.Jos on vielä muodokas peppu ja kireet housut jalassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi