Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on pakkomielle naisten takapuoliin - huolestuttavaa

Vierailija
30.01.2016 |

Ei nyt ihan jokaisen naisen takapuoleen, mutta niihin jotka miellyttävät silmää sillä hetkellä. Olen varmaan ala-asteelta asti tiiraillut naisten periä, joten ei tämä mikään uusi juttu ole, mutta tänään menin liian pitkälle.

Tulin vähän aikaa sitten kaupasta, ja kotimatkalla edessäni käveli nainen, jolla oli, no... hyvä perä. Minulla oli kaksi vaihtoehtoa 1. kävellä naisen perässä minuutin ajan, mutta joutua valitsemaan reitin joka oli veden ja loskan vuoksi kulkukelvoton 2. jättää nainen perseineen yksin, mikä mahdollistaisi nopeamman ja kuivan reittivalinnan. Valitsin tietysti vaihtoehdon yksi. Olihan se takamus valioluokkaa, mutta kun kahlasin polviani myöten vedessä sadan metrin ajan kävi minulla mielessä että tämä ei ole enää ihan tervettä. Ei ollut mukavaa kulkea kengat, sukat ja farkkujen lahkeet läpimärkinä kotiin kilometrin verran. Nyt kun minulla on kuivat vaatteet päällä ja olo parempi, luulen että tekisin saman uudelleen.

Olen monesti huomannut että jos edessä kävelee hyvävartaloinen nainen ja hänen takanaan joukko nuoria miehiä, nämä miehet eivät kiinnitä yleensä (lähes) mitään huomiota tähän naiseen, kun minä taas en saa silmiäni tästä irti. Huvittavaa tässä on se, että kukaan ei varmaan ulkoisen olemukseni perusteella edes uskoisi että naiset saavat minut tuolla tavalla hypnoosiin. Missä iässä tämän pitäisi hellittää? Alan lähestyä jo neljääkymppiä. Ja tosiaan, ensimmöisen kerran muistan ihailleeni "naisen" perää ala-asteella. Kyseessä oli luokkatoveritar ja hänen pakaransa ovat vieläkin tuoreessa muistissani.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi netistä perseitä katseltavaksi, niin ei tarvi tuolla ulkona loskassa rämpiä.

Vierailija
2/24 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti. Murehdi vasta sitten kun naisen perse saa sinut tekemään jotain moraalitonta. Ei kilometri märillä jaloilla ketään tapa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi netistä perseitä katseltavaksi, niin ei tarvi tuolla ulkona loskassa rämpiä.

Kyllä nettiperätkin hötätapauksessa kelpaa, mutta livenä se on ihan eri asia. Eikä se persekiintiö tule ikinä täyteen.

Ap

Vierailija
4/24 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D likainen vanhamies

Vierailija
5/24 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olet keski-ikäinen ukko ja stalkkaat nuoria naisia heidän takapuoliaan tuijotellen? Yksi sana: yäk!

Vierailija
6/24 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olet keski-ikäinen ukko ja stalkkaat nuoria naisia heidän takapuoliaan tuijotellen? Yksi sana: yäk!

Olenko mä mukamas jo keski-ikäinen? Ehkäpä.. Mutta olen aika nuorekas olemukseltani, joten sallin tuon itselleni (ja yritän vilkuilla vaivihkaa). Eikä ne naiset nyt aina niin nuoria ole. Ikäisilläni naisillakin on ihanhyviä takamuksia.

Ap

Vierailija
7/24 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävä on samanlainen silmärunkkari kuin sinä, osasi alussa teeskennellä normaalia mutta nyt kun on paljastanut oikean luontonsa niin olen jättämässä. Tuo on helvetin noloa, kun ne naiset huomaavat poikaystäväni kuolaavan heitä niin säälien katsovat minua. Olen maininnut asiaa ja kuulemma minussa on ongelma ja hän ei tule muuttumaan joten ei ole muuta vaihtoehtoa kuin lähteä.

Vierailija
8/24 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

J? Olet nolo. Perseenkyttäyksesi on huomattu kyllä töissäkin, vaikka yrität mukamas vaivihkaa tuijotella. Kerran taisit tulla jopa housuihisi. Antaa muuten mukamas fiksusta miehestä tyhmän kuvan.

Vierailija
9/24 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun poikaystävä on samanlainen silmärunkkari kuin sinä, osasi alussa teeskennellä normaalia mutta nyt kun on paljastanut oikean luontonsa niin olen jättämässä. Tuo on helvetin noloa, kun ne naiset huomaavat poikaystäväni kuolaavan heitä niin säälien katsovat minua. Olen maininnut asiaa ja kuulemma minussa on ongelma ja hän ei tule muuttumaan joten ei ole muuta vaihtoehtoa kuin lähteä.

Olen kyllä seurustellut, mutta en ikinä katsellut tyttöystäväni seurassa muita naisia, semmoinen on huonoa käytöstä. Ja poikaystäväsi on muutenkin amatööri jos muut huomaavat hänen tiirailevan. Se on minustakin tökerön näköistä jos miehet kuolaavat naisia kadulla.

Ap

Vierailija
10/24 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen huomaa AINA, jos mies katsoo muita naisia, vaikka mies ei sitä tajuakaan. Vain naiivi ja kokematon mies luulee muuta.

Ja kyllä, sinusta puhtaan selän takana töissä ja puhutaan halveksivasti ja inhoten tuijottavasta kuolaavasta ukosta.

Vierailija
11/24 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan huomaa, jos mieheni katsoo muita. Vai eikö se sitten katso?

Vierailija
12/24 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä iässä tämän pitäisi hellittää? 

..se missään iässä hellitä..

Vierailija
13/24 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kaikki miehet samanlaisia?

Vierailija
14/24 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi naisten perse fetissi ei kovin helposti häivy. Itse olen 50v. Ensimmäiset laukeamiseni tapahtuivat jo ennen kuin mälli edes lensi, eli n. 12-13 vuotiaana ja jo silloin oli mielikuvissa luokkani tyttöjen perseet laukeamishetkellä.

Vierailija
15/24 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta tuossa on vielä se, että haluan vaimoani aina takaapäin, ja silloin laukeaminenkin on sitten muutaman sekunnin luokkaa, niin hulluna olen itse hoikkien naisten , ei siis poikamaisiin vaan naisellisen muodokkaisiin, mutta ei missään tapauksessa mihinkään laardi perseisiin.

Sieltä kun vielä saa lennättää pakaroille, selälle ja niskaan/hiuksille, niin uuuhhhhh. M50.

Vierailija
16/24 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kyselen, että millainen on tuollainen lätäköissäkin seurattava takapuoli ?

Iso vai pieni ? Joku ylösalaisin käännetyn sydämen mallinen ?

Vierailija
17/24 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kyselen, että millainen on tuollainen lätäköissäkin seurattava takapuoli ?

Iso vai pieni ? Joku ylösalaisin käännetyn sydämen mallinen ?

No se oli mielestäni optimaalisen kokoinen ja mallinen. Sanoisin, että keskikokoa, mutta siellä ylärajoilla. Hyvien perseiden skaala on kuitenkin laaja, on hyviä pieniä ja hyviä isoja perseitä.

Ap

Vierailija
18/24 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräsmies :D

Vierailija
19/24 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä repesin ihan täysin. Ei kai tässä muuta, mutta minä olen tissimiehiä. Pari hyvää perää olen nähnyt koko elämäni aikana, että olisin ajatellut että tuota olisi kiva panna.

Sinkkumies

Vierailija
20/24 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllypoika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan