Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mitä sinä NAINEN haluat miehen tekevän sinulle?

• ylös 6
  • alas 2

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

En halua kertoa sitä täällä, koska palstalla kommentoivat miehet ovat sikoja ja idiootteja. Pidän mieluummin fantasiani omana tietonani.

• ylös 8
  • alas 22
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ai seksuaalisesti? Haluaisin, että minua vaikka nipisteltäisiin ja purtaisiin. Ja pannaan syvälle ja lujaa ilman jatkuvaa kyselemistä ja epäröintiä. Seksi ilman kipua on kuin ruoka ilman makua, siinä olen Markiisi de Saden kanssa samaa mieltä.

• ylös 11
  • alas 12
jasminriisi

Kunhan joku edes tekisi jotain!!!! Oon raskaana ja ukko ei koskekkaan. No en ihmettele, en ole kovin hehkeä näin loppuraskaudesta. Kohta menen naapurin ukolta vonkaamaan..........

• ylös 9
  • alas 10
M56

Jokainen nainen haluaa hyvän esileikin jälkeen miehen nuolevan, vaikka loppuun saakka, mutta vain alle puolet naisista haluaa tehdä saman miehelle. Ei tähän kyllä oikea fantasia vielä riitä...

• ylös 3
  • alas 17
(vain) omin käsin onneen

Jatkan siitä mihin edellinen jäi. Itse tekisin saman miehelle mielellään, jos minutkin tosiaan hoidettaisiin joskus loppuun asti. Eli fantasiani olisi olla sellaisessa suhteessa, jossa intohimoinen mies haluaa tyydyttää minut. Vastapalvelukseksi olisin valmis lähes mihin vain mikä miestä miellyttää.

Oikeastaan se vastavuoroisuus on osa sitä fantasiaa

• ylös 16
  • alas 1
Vierailija

M56 kirjoitti:
Jokainen nainen haluaa hyvän esileikin jälkeen miehen nuolevan, vaikka loppuun saakka, mutta vain alle puolet naisista haluaa tehdä saman miehelle. Ei tähän kyllä oikea fantasia vielä riitä...

Näytän muuten tän viestin miehelleni heti kun tulee kotiin. Otan oma-aloitteisesti suihin parhaimmillaan monta kertaa viikossa ja itse sain sitä iloa... En edes muista milloin. Jopa erosta on puhuttu asian takia, mutta ei korjaannu. Ottaisi sitten jonkun naisen itsellensä, joka ei valittaisi, mutta en usko että sitten tulisi enää noita miehen yli kaiken rakastamia suuhoitojakaan.

Alkuperäiseen kysymykseen taas, haluaisin vain että mies osoittaisi joskus ihan oikeasti kiimaista/irstasta halua minua kohtaan ja vähän panostaisi siihen hommaan ja tekisi ihan kaiken mahdollisen pervon ja nöyryyttävänkin. Mulle saisi tehdä oikeastaan mitä vain, mutta kun pitää oikein pyytää kunnon kinkyseksiä että sitä saa. Miten voikin olla noin mielikuvitukseton mies.

• ylös 17
  • alas 3
ihmettelen

Miksi viestejä on poistettu esim. minun joukkopano? Viestissä ei ollut mitään sellaista, että se piti poistaa.

Vierailija

Pääsääntöisesti miehet ovat ajattelemattomia sikoja...:( On joitain sattunut kohdalle, jotka ymmärtävät naisen tarpeita...;) Nämä harvat miehet ovat pitäneet minua "kuningattarena"...aaahhh...Heistä minä vieläkin fantasioin...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pääsääntöisesti miehet ovat ajattelemattomia sikoja...:( On joitain sattunut kohdalle, jotka ymmärtävät naisen tarpeita...;) Nämä harvat miehet ovat pitäneet minua "kuningattarena"...aaahhh...Heistä minä vieläkin fantasioin...

No minä en ole tavannut yhtään naista joka pitäisi miestä  "kuninkaana".

Useimmat tapaamani naiset ovat olleet seksissä itsekkäitä tai vähintäänkin ajattelemattomia. Monet naiset ovat sitä mieltä että heidän osuus seksissä on vain siihen suostuminen. Onhan se alku, muttei edes hyvä sellainen. Ajatelkaa nyt miestä, joka myöntyy seksiin, menee sänkyyn ja olettaa naisen kiihottavan hänet kovaksi ja hoitavan panemisen. Ja arvostelee sitten naista miehiä ymmärtämättömäksi tai huonoksia sängyssä, jos mies ei saanut kaikkea haluamaansa.

• ylös 17
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En halua kertoa sitä täällä, koska palstalla kommentoivat miehet ovat sikoja ja idiootteja. Pidän mieluummin fantasiani omana tietonani.

No kerro edes minulle... Minä kyllä tiedän että naisillakin on fantasiansa kuten miehilläkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ai seksuaalisesti? Haluaisin, että minua vaikka nipisteltäisiin ja purtaisiin. Ja pannaan syvälle ja lujaa ilman jatkuvaa kyselemistä ja epäröintiä. Seksi ilman kipua on kuin ruoka ilman makua, siinä olen Markiisi de Saden kanssa samaa mieltä.

Kerrankin joku, joka tunnustaa tykkäävänsä mamuista.

pohjmies

(vain) omin käsin onneen kirjoitti:
Jatkan siitä mihin edellinen jäi. Itse tekisin saman miehelle mielellään, jos minutkin tosiaan hoidettaisiin joskus loppuun asti. Eli fantasiani olisi olla sellaisessa suhteessa, jossa intohimoinen mies haluaa tyydyttää minut. Vastapalvelukseksi olisin valmis lähes mihin vain mikä miestä miellyttää.

Oikeastaan se vastavuoroisuus on osa sitä fantasiaa

Olishan sitä onnellinen, jos löytäisi tuollaisen naisen.

Vierailija

Voi kyllä meitä on. Ongelma vaan siinä, ettei sitä huvita tehdä kenen tahansa kanssa. Mutta kun kemiat kohtaa, niin mä annan ja otan kaiken, lähes mikä tahansa käy.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi kyllä meitä on. Ongelma vaan siinä, ettei sitä huvita tehdä kenen tahansa kanssa. Mutta kun kemiat kohtaa, niin mä annan ja otan kaiken, lähes mikä tahansa käy.

Niin...kemiat ;) Mukava olisi kuulla miten nuo kemiat saisi kohtaamaan :) Naiset ovat salaperäisiä...hmmmm...

Vierailija

Minä haluaisin että minua purtaisiin rinnoista ja etenkin nänneistä. Haluaisin että mies nuolisi minulle orgasmin, sen jälkeen mieheni saisi nussia , välillä ottaisin suihin. Välillä mieheni tulee suuhuni ja nielen kaiken.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin että minua purtaisiin rinnoista ja etenkin nänneistä. Haluaisin että mies nuolisi minulle orgasmin, sen jälkeen mieheni saisi nussia , välillä ottaisin suihin. Välillä mieheni tulee suuhuni ja nielen kaiken.

Onko nämä vielä fantasia asteella vai oletko jo kokenut näitä ja haluaisit lisää.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat