Tällainen kännykkäsovellus olisi varma hitti:
sovellus estää ottamasta yhteyttä ihastukseen, ellei tältä ole ensin tullut viestiä. Kahta peräkkäistä viestiä ei siis voisi laittaa kyseiselle henkilölle. Tämä kuvitteellinen sovellus olisi parantanut elämänlaatuani huomattavasti tässä vuosien varrella. Nimim. jos miehestä ei kuulu, feidaa se elämästäsi
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten vain jättää toisen viestin lähettämättä...
Tai sitten vaan jättää sen toisen kakkupalan syömättä jne. Ei oo niin helppoa. Ja mitä oon tältä palstalta lukenut, ei oo helppoa muillekaan. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten vaan jättää sen toisen kakkupalan syömättä jne. Ei oo niin helppoa. Ja mitä oon tältä palstalta lukenut, ei oo helppoa muillekaan. ap
Ja mikäpä estäisi poistamasta sovellusta?
Tommonen pilaisi mun iskutekniikat. Pitää esittää väliinpitämätöntä ja sellaista miestä, kenellä on muitakin naisia aina varalla. Silloin akat ei saa sua pois mielestään ja tekee mitä vaan huomiosta.
terv. alfaM26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikäpä estäisi poistamasta sovellusta?
Hyvä pointti. Jos sen voisi vaikka ostaa operaattorilta lisäpalveluna ja sulkemisesta pitäisi maksaa joku pieni maksu. Ainakin lisäisi kynnystä lähettää viesti viinipäissään lauantai-iltana. ap
Numerokohtainen alkolukko puhelimeen myös: jos et läpäise testiä (tyyliin näppäillä tiettyä koodia tarpeeksi nopeasti ja tarkasti annetussa ajassa) et voi lähettää viestiä/soittaa ennalta valitsemiisi numeroihin, esim. sille ihastukselle...
Vierailija kirjoitti:
Numerokohtainen alkolukko puhelimeen myös: jos et läpäise testiä (tyyliin näppäillä tiettyä koodia tarpeeksi nopeasti ja tarkasti annetussa ajassa) et voi lähettää viestiä/soittaa ennalta valitsemiisi numeroihin, esim. sille ihastukselle...
Kannatan. ap
Juu kannatan. Poistin juuri kaikki yhteystiedot ja viestit, niin ei ainakaan tulevaisuudessa tule enää laitettua kovin helposti mitään viestiä, vaikka olisi kuinka kovassa humalassa ja pää liian optimistisia ajatuksia täynnä.