Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enbuske, Veitola & Salminen

Vierailija
29.01.2016 |

Salminen sanoo mainoksessa että vuonna 2016 Suomeen saadaan eka "some-supertähti". Unohti sitten kokonaan että tämä toteutui jo ajat sitten Sara Forsbergissä. Vai eikö riitä että on youtuben perusteella päässyt Star warsiin? Pitäs varmaan olla munat niin sitten vasta lasketaan oikeaksi supertähdeksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salminen oli täysi altavastaaja kun tänään ohjelmassa keskusteltiin AitoAvioliitto-asiasta. Salminen on liian nuori poikanen siihen, että pystyisi haastamaan aikuisen ja asiaansa perehtyneen miehen. AitoAvioliitto ottaa kantaa siihen, miten avioliitto käsitteenä ymmärretään lainsäädännöllisesti. Se ei ota kantaa homouteen ja lesbouteen, kuten Salminen ja Enbuske asian halusivat väkipakolla ymmärtää. Enbuske osoitti, ettei ymmärrä koko asiaa ja kontekstia, kun saapui haastattelun päätteeksi nahka-asussaan lavalle. Ikävää ymmärtämättömyyttä ja asenteellisesti vääristynyttä suhtautumista haastateltavan asiaan, jonka itse ovat kutsuneet ohjelmaansa.  

Salminen oli omien puheidensa perusteella tutustunut Kanadalaiseen tutkimukseen, mutta hänen änkytyksestään tutkimuksen tulkinnasta ei saanut katsoja mitään selvää. Jotain hän änkytti luvuista 92 ja 96, mutta jätti juttunsa kesken kun tajusi, ettei itsekään ymmärrä mitä on lukenut tai tulkinnut. Pikkupoika.

Itse olen täysin homojen ja lesbojen puolella mitä tulee ihmisoikeuksiin. Jokaisella on oikeus olla mitä on, ja seksuaalinen suuntautuneisuus ei ole sairaus. Se mikä harmittaa, on EVS-ohjelman haastattelijoiden taso.

Vierailija
2/4 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeissään EVS:stä kirjoitti:

Salminen oli täysi altavastaaja kun tänään ohjelmassa keskusteltiin AitoAvioliitto-asiasta. Salminen on liian nuori poikanen siihen, että pystyisi haastamaan aikuisen ja asiaansa perehtyneen miehen. AitoAvioliitto ottaa kantaa siihen, miten avioliitto käsitteenä ymmärretään lainsäädännöllisesti. Se ei ota kantaa homouteen ja lesbouteen, kuten Salminen ja Enbuske asian halusivat väkipakolla ymmärtää. Enbuske osoitti, ettei ymmärrä koko asiaa ja kontekstia, kun saapui haastattelun päätteeksi nahka-asussaan lavalle. Ikävää ymmärtämättömyyttä ja asenteellisesti vääristynyttä suhtautumista haastateltavan asiaan, jonka itse ovat kutsuneet ohjelmaansa.  

Salminen oli omien puheidensa perusteella tutustunut Kanadalaiseen tutkimukseen, mutta hänen änkytyksestään tutkimuksen tulkinnasta ei saanut katsoja mitään selvää. Jotain hän änkytti luvuista 92 ja 96, mutta jätti juttunsa kesken kun tajusi, ettei itsekään ymmärrä mitä on lukenut tai tulkinnut. Pikkupoika.

Itse olen täysin homojen ja lesbojen puolella mitä tulee ihmisoikeuksiin. Jokaisella on oikeus olla mitä on, ja seksuaalinen suuntautuneisuus ei ole sairaus. Se mikä harmittaa, on EVS-ohjelman haastattelijoiden taso.

Amen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sanottu. Ala-arvoisten haastattelijoiden lisäksi ärsyttää tuo kun ohjelma-aikaa on 60 minuuttia miinus mainokset eli varmaan jotain 15 minuuttia ja silti pitää tunkea hirveä määrä vieraita tuohon about 45 minuuttiin. Nauttiiko joku tuollaisesta juosten kusemalla tehdystä adhd-meiningistä?

Vierailija
4/4 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salminen sanoo mainoksessa että vuonna 2016 Suomeen saadaan eka "some-supertähti".

No kukas se nyt sitten on? Vai tuleeko se jäljellä olevien kolmen ja puolen kuukauden aikana? Voiko somesta ylipäätään tulla "supertähteä"? Eikös ne kaikki sometyypit tarvi vanhoja viihdemuotoja, elokuvaa, musiikkia jne. ennen kuin niistä voi tulla oikeita tähtiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi