Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko Donald Trumpista tulla presidentti?

Vierailija
29.01.2016 |

Ja jos voi, niin olisiko se hyvä, vai huono asia maailmanrauhan kannalta?

Itse en usko, että hänellä on mahdollisuutta päästä edes republikaanien ehdokkaaksi, mutta jos pääsisikin, niin olisiko hänellä mahdollisuuksia Clintonia vastaan? Itse en jaksa uskoa

Kyllähän tuon populistisen pellen pääseminen Yhdysvaltain presidentiksi aika uskomattomalta kuulostaa, mutta toisaalta pitää muistaa, että olihan samaisen maan presidenttinä B-luokan näyttelijäkin peräti 8 vuotta, eli ei tuossa maassa mikään mahdotonta ole.

Toisaalta jos Trump ei pääse republikaanien ehdokkaaksi, niin todennäköisin vaihtoehto on Jeb Bush. Hänen isänsä ja veljensä aloitti sodat lähi-idässä joista etenkin jälkimmäinen sai Irakin kaoottiseen tilaan joka jatkuu yhä. Uhreja on jo liki miljoona ja sen sodan seurausta on myös Irakin al-Qaida, josta myöhemmin muodostui Isis.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni Eurooppalainen johtaja haluaisi olla kuin Trump mutta ei uskalla olla. Eurooppa tarvitsee vahvaa johtajaa joka saa jotain aikaiseksi, joku joka uskaltaa haistattaa paskat EU:n sopimuksille.

Vierailija
62/68 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni Eurooppalainen johtaja haluaisi olla kuin Trump mutta ei uskalla olla. Eurooppa tarvitsee vahvaa johtajaa joka saa jotain aikaiseksi, joku joka uskaltaa haistattaa paskat EU:n sopimuksille.

Mä en ymmärrä miksi jotkut vinkuu vahvaa johtajaa? Viisas, järkevä johtaja on varmasti parempi. Luulen että vahvaa johtajaa haluavilla on jokin alistumisen tarve. Aivan typerää miten yhdellä ihmisellä on liikaa valtaa kuten yhdysvaltojen ja venäjän presidenteillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trump tai teekutsuliikkeen fanaatikko. Hyvät vaihtoehdot republikaaneilla. Vähän kuin menisit sairaalaan tulehtuneen umpisuolen kanssa ja tarjolla olisi hätäleikkaukseen kirurgiksi joko ray charles tai mr. bean.

Rubio olisi noihin kahteen verrattuna järkiehdokas (mm. Kasparov tukee häntä), ja hän pääsi lähelle Trumpin kannatusta nyt. Tosin voi olla että Rubion paskuus on vain jäänyt vähemmälle julkisuudelle kun hän ei ole ollut kärkikaksikossa.

Olen nyt katsonut muutamia klippejä Rubion esiintymisistä väittelyissä, ja voi luoja miten onneton sönkkö. Toistaa samoja ulkoa opeteltuja sloganeita koko ajan, ja jos sille huomautetaan siitä, niin vastaus on samoja hokemia mistä juuri huomautettiin. Jenkeissä on jo tehty oma vitsilajinsa aiheesta Robot Rubio. Miten maailman rikkaimman maan oikeistopuolueen esivaaliehdokkaaksi kuuden finalistin joukkoon voi päästä näin surkeaa väkeä? Demokratia epäkunnossa?

Vierailija
64/68 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää, miksi Suomen medioissa intoiltiin Rubiosta Iowan jälkeen, vaikka se on noin paska. Marco-bot on Rupert Murdochin suosikki ja Murdoch omistaa suomalaisiakin toimittajia?

Vierailija
65/68 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisitko tältä mieheltä vähän käytetyn poliittisen vainun:

https://twitter.com/SaskaSaarikoski/status/694355522846351363

Vierailija
66/68 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva tietää, miksi Suomen medioissa intoiltiin Rubiosta Iowan jälkeen, vaikka se on noin paska. Marco-bot on Rupert Murdochin suosikki ja Murdoch omistaa suomalaisiakin toimittajia?

iltapaskat ym. harrastelehdet Suomessa toivoo jenkkeihin ennen kaikkea presidenttiä, joka "ei enää leiki Putinin kanssa". Silloin millään muulla ominaisuudella ei ole väliä. Rubio on esittänyt "kovaa" tällä aluella, tai ainakin kovempaa kuin muut, mutta sekin on ollut vain ulkoa ohjelmoitua tietokonekoodia. Ja kyllähän se harmittaisi saada Saulille kauan odotettu kutsu Valkoiseen taloon, jos siellä olisikin isäntänä Trump tai Sanders.

Vierailija
67/68 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos voi, niin olisiko se hyvä, vai huono asia maailmanrauhan kannalta?

Itse en usko, että hänellä on mahdollisuutta päästä edes republikaanien ehdokkaaksi, mutta jos pääsisikin, niin olisiko hänellä mahdollisuuksia Clintonia vastaan? Itse en jaksa uskoa

Kyllähän tuon populistisen pellen pääseminen Yhdysvaltain presidentiksi aika uskomattomalta kuulostaa, mutta toisaalta pitää muistaa, että olihan samaisen maan presidenttinä B-luokan näyttelijäkin peräti 8 vuotta, eli ei tuossa maassa mikään mahdotonta ole.

Toisaalta jos Trump ei pääse republikaanien ehdokkaaksi, niin todennäköisin vaihtoehto on Jeb Bush. Hänen isänsä ja veljensä aloitti sodat lähi-idässä joista etenkin jälkimmäinen sai Irakin kaoottiseen tilaan joka jatkuu yhä. Uhreja on jo liki miljoona ja sen sodan seurausta on myös Irakin al-Qaida, josta myöhemmin muodostui Isis.

Näitä on kiva katella nyt ku siitä sitte tulee presidentti

Ördög
68/68 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, nostetaanpas vähäsen...