Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saisin elämäni suunnan paremmaksi?t.ammattivalittaja

Vierailija
29.01.2016 |

Miten elämästäni tulisi parempi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ruikuttaminen av-palstalle nyt alkuun...

Vierailija
2/10 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä asian suhteen?

Ensin pitäisi tietää lähtötilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä asian suhteen?

Ei se auta, ei ap tarkoita mitään ulkoisia puitteita, minusta hänellä ongelma on sydämen tasolla. Jos sydän rakastaisi aloittajaa eli hän osaisi rakastaa itseään, niin ulkoiset asiatkin muuttuisivat. Ihan turha nyt miettiäkään ap:n kohdalla muuta. Rakkautta, rakkautta, rakkautta. Vaikeampaa onkin sanoa, mistä sitä saisi :(

Vierailija
4/10 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä asian suhteen?

Ei se auta, ei ap tarkoita mitään ulkoisia puitteita, minusta hänellä ongelma on sydämen tasolla. Jos sydän rakastaisi aloittajaa eli hän osaisi rakastaa itseään, niin ulkoiset asiatkin muuttuisivat. Ihan turha nyt miettiäkään ap:n kohdalla muuta. Rakkautta, rakkautta, rakkautta. Vaikeampaa onkin sanoa, mistä sitä saisi :(

Kyllä mä osaan itseäni rakastaa, silti en pärjää elämässä.ap

Vierailija
5/10 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän olen minä ja muutama muukin  vastannut jo aika monta kertaa. Ensimmäisen kerran muistaakseni itse vuonna 2010. Joten ap selaa niitä vanhoja ketjua, nimimerkilläsi varmasti löytyy haun kautta. Siellä on ketjutolkulla vinkkejä, jotka kaikki ammut alas. Ei meillä uusia ole, kun on jo 15000 eri vaihtoehtoa kokeiltu. Loppuu konstit kesken. Hyväksy vaan, että tuollaista se sun elämäsi on.

Vierailija
6/10 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelemisen lopettaminen voisi olla hyvä ensimmäinen askel. Vink, vink.

Vierailija
7/10 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän olen minä ja muutama muukin  vastannut jo aika monta kertaa. Ensimmäisen kerran muistaakseni itse vuonna 2010. Joten ap selaa niitä vanhoja ketjua, nimimerkilläsi varmasti löytyy haun kautta. Siellä on ketjutolkulla vinkkejä, jotka kaikki ammut alas. Ei meillä uusia ole, kun on jo 15000 eri vaihtoehtoa kokeiltu. Loppuu konstit kesken. Hyväksy vaan, että tuollaista se sun elämäsi on.

Kun en mä halua hyväksyä. Mä en halua elää tällaista elämää.ap

Vierailija
8/10 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot kun rikkinäinen grammari, joka junnaa paikoillaan. Sulle on tosiaan vuosikaudet jaettu hyviä neuvoja, mutkun ei mikään mee sun tajuntaan.

Vierailija
9/10 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistät paperille, mitä et halua ja kirjoitat viereen, mitä asialle voit tehdä. Sitten ryhdyt toteuttamaan.

Loppuviimein siellä listassasi ei oikeasti ole yhtään asiaa, jolle et voi tehdä _mitään_.

Tutki mindfulnessia, tietoinen hyväksyminen on avain rauhaan sielussasi.

Vierailija
10/10 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä uus aruban-reissu piristäis?