Miten toimia kun saa yllättäen tietää että mies pitääkin vielä yhteyttä entiseensä
Meillä siis talo rakenteilla, suunnitellaan perhettä, kaikkea sellaista normaalia. Ja sitten yhtäkkiä ilmenee että mies onkin pitänyt yhteyttä entiseensä, jonka jätti sen vuoksi ettei hänen kanssaan perhettä voi saada. Itse olen järkyttynyt enkä tiedä mitä pitäisi ajatella. Olen jo luopunut omasta asunnostani miehen vuoksi joka ilmeisesti haikaileekin menneeseen. Olen siis uhrannut kaiken enkä ilmeisesti merkitsekään miehelle mitään!
Kommentit (63)
Apua osoitteesta (Priestadu@gmail.com) oli ihanaa, minä ja vaimoni olemme taas yhdessä kahden vuoden eron jälkeen, Herra siunatkoon sinua ja temppeliäsi.
Apua osoitteesta (Priestadu@gmail.com) oli ihanaa, minä ja vaimoni olemme taas yhdessä kahden vuoden eron jälkeen, Herra siunatkoon sinua ja temppeliäsi.
Yhteydenpidossa ei ole mitään pahaa. Oletan siis että se ei sisällä suutelua tai mitään sen pitemmälle menevää.
Se, että miehesi on salaa pitänyt yhteyttä, on ikävä asia. Nyt on selvinnyt sinun kantasi: edellinen elämä jätetään taakse kun löytyy Se Oikea. Mies oletettavasti tietää kantasi, voi olla ettei hän halua loukata sinua mutta ei myöskään hylätä ystävyyttä exän kanssa, ja siksi salailee.
Kysy ihan suoraan salailun syytä.
Kysy myös, arveleeko hän sinun luottavan häneen yhtä paljon kuin aikaisemmin.