Oon 29v nainen ja menossa huomenna 22v miehen luokse...
Mies on toki nuori ja olisin halunnut vanhempaa mutta sellaista ei nyt ole joten tämä parikymppinenkin käy. Kroppa tällä nuorella miehellä on viimeisen päälle. Yleensä en välitä treenatuista mutta hänen kroppansa on mielestäni seksikäs. Luultavasti johtuu siitä että on puoliksi virolainen. He ovat usein mielestäni seksikkäitä ja miehekkäitä. Tälläkin nuorella miehellä on miehekkäät kasvot vaikka on vasta tosi nuori.
Huh... Toivottavasti fyysinen vetovoima on meillä vahva. Tai edes jonkinlainen! En ole ollut miehen kanssa kahteen vuoteen.
Kommentit (13)
Mikä tämän aloituksen pointti on? Näitä vastaavia on palsta täynnä, aivan kuin naisten täytyisi saada aloittaa jokin aihe ilman, että mitään tarvetta millekään keskustelulle edes on. Kerrotaan vaan asioita.
Niin? Kaksi aikuista ihmistä, mitä tähän nyt pitäisi kommentoida?
Toivottavasti pojulla on kookas kulli, muuten hukkareissu.
Ihan sama kun molemmat on yli 20v.
Toki se kroppa ja seksuaalinen vetovoima ei riitä pitkäksi aikaa jos onkin henkisesti vielä pojan tasolla.
Mutta nyt voit vaan antaa mennä ja nauttia :) Aika näyttää kuinka käy!
Mikä on aloituksen tarkoitus? Itse menen huomenna 20v naisen luo. Kiinnostaa teitä kaikkia varmasti tosi paljon.
M29
Tuon ikäinen poika on yleensä vielä ihan teini-ikäisen tasolla henkiseltä kasvultaan. Mutta mikäs siinä, jos ei kaipaa mitään yhteistä puhuttavaa tai älykästä keskustelua.
Jätä pikkarit kotiin, vai minkälaisia neuvoja sinä kaipaat. Ja paketti XL- kondomeja mukaan. Siis 12 kpl paketti.
Aloituksessa ei oo mitään pointtia. Ei mitään. Ihan sama meille.
Laitoitko vahingossa fb-päivityksen tänne?
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäinen poika on yleensä vielä ihan teini-ikäisen tasolla henkiseltä kasvultaan. Mutta mikäs siinä, jos ei kaipaa mitään yhteistä puhuttavaa tai älykästä keskustelua.
Voi olla tai olla olematta. Mielenkiintoista on toki nähdä millainen hän on henkiseltä kehitykseltään mutta eipä ole pääasia kun em muuta halua kuin seksiä. Ap
Kiva :) Minäkin olen miestäni 7 vuotta vanhempi. Nuoria ollaan molemmat. Hyvin synkkaa meillä!