Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fiksut ja sivistyneet ihmiset, miten jaksatte?

Vierailija
15.11.2025 |

Missä on teidän pakopaikkanne ja miten huolehditte jaksamisestanne?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen ihmisseuraa. Hyvä mielikuvitus ja mielenkiinnonkohteet pitää mielialaa hyvänä.

Vierailija
2/19 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ja aiheellinen kysymys. 

vaan onko oikea paikka kysyä? montako fiksua ihmistä on av:lla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mulle todellinen ongelma. Olen ite tasapainoisesta ja ehjästä perheestä. Vanhemmat ovat aina olleet yhdessä ja koti on ollut koti.

Tuntuu että elän ihan eri planeetalla ihan vaa koska tykkään tehdä asioita rakkaudella. Tykkään kun koti on siisti ja puhdas. Kykenen puhua aiheesta kuin aiheesta ja yleensä sivistyneiden ihmisten kanssa ei koskaan tule riitaa.

Nyt en oikein löydä paikkani mistään kun tuntui että joka paikassa on näitä todella räväkkiä ja tatuoituja ihmisiä. Mulla ei oo yleensä mitään yhteistä niiden kaa.

Puhumattakaan kuinka kamalia ihmiset ovat toisilleen.

Vierailija
4/19 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meitä montaa ole. 

Vierailija
5/19 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomaan että sellainen hällä väliä -asenne meinaa tarttua myös itseeni, kun millään hyvällä käytöksellä ym. ei ole enää väliä. 

Joutuu tekemään töitä karistakseeni tämän pois.

Vierailija
6/19 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kivaa olla ihan pimee

Vierailija
7/19 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse huomaan että sellainen hällä väliä -asenne meinaa tarttua myös itseeni, kun millään hyvällä käytöksellä ym. ei ole enää väliä. 

Älä alenna itseäsi heidän tasolleen. 

Vierailija
8/19 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän aikaa samanhenkisten kanssa parantaen maailmaa, vaikkei mikään ihan oikeasti muutukaan. Lisäksi viihdyn omissa pikku harrastuksissani. Hurahtaneisiin pidän etäisyyttä. Eipä tässä muutakaan voi.

Vierailija
9/19 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt sitten se pakopaikka.

Vierailija
10/19 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin on katsottu pahalla kun teen asiat hyvin ja käyttäydyn hyvin tai siivoon kotona. Joillekkin se on outoa.

On jopa kysytty että miksi oot noin kiltti ja välität kodista? Ihmiset ovat todella pihalla asioista.

Mul on itä eurooppalaisia kavereita ja ne taas ymmärtävät mua täysin. Nekin ihmetteleväy suomalaisia välillä et miksi ne ei välitä ittestään?

Vierailija
11/19 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistyneen ja lihavan aristokraatin polttavat pierut kurahtelivat suuhuni kovalla paineella ja pitkäkestoisesti. Samalla ripuli roiskui suuhuni. Suuni on aivan tulessa ja täynnä ripulia vaikka nielin sitä minkä ehdin. Ihana kokemus silti! Tahdon lisää! 

Ap

Vierailija
12/19 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on paljon ihan fiksua porukkaa.

Vierailija
13/19 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn yksin. Asun yksin. Teen työni enimmäkseen etänä. Elämääni kuuluu muutama samanhenkinen ihminen. On ehkä klisee, mutta olen yksinäisempi porukassa kuin yksikseni. Eri asia tietty jos olen omanlaisteni seurassa, silloin en koe itseäni yksinäiseksi enkä uuvu. Kaltaisiani tuntuu olevan hyvin vähän (tai sitten emme vain kohtaa toisiamme kun piileksimme kodin rauhassa). 

Vierailija
14/19 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksut ja sivistyneet ihmiset pärjäävät, koska kehittävät itseään jatkuvasti. He eivät ole koskaan valmiita, vaan aina keskeneräisiä. 

Vierailija
15/19 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti.

Vierailija
16/19 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ka, mikäpä tässä, valamiissa mualimassa 

Vierailija
17/19 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että meidän kaltaisia ihmisiä vedetään kokoajan ahtaammaalle ja meidän pitäisi olla koko ajan joustamassa, kun joku vilivilpertti haluaa puhua metrossa kaiuttimen kanssa puhelua tai raivota lentokoneessa lentoemännälle. 

Vierailija
18/19 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän huolen omista asioistani. Teen asioita, jotka tekevät itseni iloiseksi ja yritän olla kaikille ystävällinen salaa toivoen, että he levittäisivät sitten hyvää mieltä. Hyväksyn sen, että jokainen ihminen on ympäristönsä tuote, ja jokaisella on omat vahvuutensa. Tai joillakin ei ole vahvuuksia, mutta se ei tee heistä yhtään vähempiarvoisia. 

Kuuntelen ihmisiä, mutta pyrin keskeyttämään turhan läyhäämisen. Jos siis jos esimerkiksi töissä jotkut vaahtoavat täysiä epätosia, niin koen velvollisuudeksi muistuttaa lähdekritiikistä. 

Vierailija
19/19 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on paljon ihan fiksua porukkaa.

Varsinkin kommentoija 11