Ero pikkulapsiperheessä: Onko yleisintä, että mies lähtee toisen naisen matkaan?
Kommentit (10)
Mun lähipiirin erot. Siis ne mitkä nyt tulee mieleen:
- Mies lähti toisen naisen matkaan tai petti: 3
- Nainen lähti toisen miehen matkaan tai petti: 2
- Ei tiettävästi kolmansia osapuolia: 6
Meillä akka ainakin ajaa minua toisen naisen matkaan omalla paskalla käytöksellä ja pikkulapsiarki on mennyt jo vuosia sitten.
Niinhän se taitaa yleensä olla. Mulla on ollut rakastajana noita pienten lasten isukkeja, ja kovasti olisivat aina muuttamassa kanssani yhteen...
En tiedä miten tämä menee lasten iän mukaan, mutta eikö kolme neljäsosaa eroista ole naisen aloitteesta?
Tunnen kolme miestä (ja siihen nähden miten vähän miehiä tunnen niin hyvin että kertovat minulle näin henkilökohtaisia asioita, prosenttiosuus tuntuu paljolta) jotka ovat pettäneet vaimoaan pikkulapsiaikana. Näistä vain yksi on eronnut tällä hetkellä, vaikka kaikkien lapset ovat jo koululaisia. Se eronnutkaan ei lähtenyt toisensa matkaan silloin aikanaan vaan vasta n. kymmenen vuoden jälkeen (sama nainen).
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten tämä menee lasten iän mukaan, mutta eikö kolme neljäsosaa eroista ole naisen aloitteesta?
No kai se petturi pitää laittaa pihalle?
Itse harrastin irtosuhteita paljon enemmän kun lapset olivat pieniä. Nykyään vähemmän. Ero ei varsinaisesti ole käynyt mielessä, kuvittelisin että se voi joillain pareilla olla hyvinkin järkevä ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Itse harrastin irtosuhteita paljon enemmän kun lapset olivat pieniä. Nykyään vähemmän. Ero ei varsinaisesti ole käynyt mielessä, kuvittelisin että se voi joillain pareilla olla hyvinkin järkevä ratkaisu.
Niin, kerro puolisollesi reissuistasi niin avioeropaperit ovat nokkasi edessä nopeampaa kuin voisit edes kuvitella.
Vierailija kirjoitti:
Mun lähipiirin erot. Siis ne mitkä nyt tulee mieleen:
- Mies lähti toisen naisen matkaan tai petti: 3
- Nainen lähti toisen miehen matkaan tai petti: 2
- Ei tiettävästi kolmansia osapuolia: 6
Melkoinen määrä eroja. Ei ilmeisesti kannata kuulua sinun lähipiiriisi.
Lähipiirissä ei tälläisiä tapauksia ole. Mutta pari sellaista jotka menneet liian nopeasti yhteen ja lapsi alulle, arki onkin yllättänyt ja todettu että mehän vihataan toisiamme.