Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa :(

Vierailija
28.01.2016 |

Olen nyt 18 vuotias nainen ja erosin puolivuotta sitten entisestä poikaystävästäni. Haluaisin olla taas jonkun kanssa. Kaiaan hellyyttä jne.
Olen aika pitkä ja laiha, mutta löytyy tissit ja perse. Minulla on kauniit hiukset ja naamaanikin ollaan kehuttu + muutenkin vartaloani. Olen aina ollut se ns kiltti tyttö :D olen juonut jne. mutta kaikki tuntee minut luotettavana ja mukavana...

Aina kun olen jossain huomaan kun moni mies katsoo minua. Mutta ketään heistä ei ikinä tule kysymään numeroa/muuta flirttailua... Tulee aina tunne kuin he vain ajattelisivat että en varmastikkaan ole tutustumisen arvoinen :(
En käy baareissa koska se ei ole minun juttuni. En juo muutenkaan paljoa joten en viihtyisi siellä.

Käytän hienoja vaatteita ja asusteita. Aina saanut hyvää komenttia kaikilta. Tyylini on ns. hienostunut, muttei liikaa.
Käytän aina hyviä hajuvesiä ja hiukseni on aina kauniisti laitettu.
Olen mielestäni kaunis ja tuttuni kehuu aina juuri sitä.

Mitä minun pitäisi tehdä? Haluaisin vihdoin alkaa ajattelemaan uutta suhdetta...

+En yritä olla mitenkään itserakas, mutta yritän vain seittää olemustani :/ En tiedä mikä on vialla sitten:(

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat aika epävarmalta kynnysmatolta, joka ei ole ihme ikäsi huomioiden. Mitäs jos alkaisit miettimään, mitä joku voi tarjota sinulle, eikä että mitä sinä voit tarjota muille..

Vierailija
2/18 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teetkö ite mitään asialle vai oletako että miehet juoksevat syliisi, kunhan vain olet tarpeeksi nätti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole väliä miltä mieheni näyttäisi suurimmaksi osaksi :) Viime suhteessani moni ihmettelin miksi olin ko. jätkän kanssa. Ja rupesivat selittämään kaikkea kuinka hän ei ole minun "tasoiseni"... Inhoan niitä ihmisiä jotka ottaa ulkonäön ykkös sijalle. 

Itse huolehdin ulkonäöstäni jne. koska haluaisin olla "haluttava" tulevalle poikaystävälleni. Jos niin edes tulee käymään :( 

Haluaisin poikaystävän olevan sellainen joka oikeasti rakastaisi minua ja huolehtisi minusta niinkuin minä huolehtisin hänestä <3 Olen ollut aina kauhean hellyyden kipeä :D

Vierailija
4/18 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää mutta totta on se, että useimmat miehet eivät innostu pelkästään hyvästä ulkonäöstä ja hienostuneesta tuoksusta. Haluavat jotwin henkisempääkin, älyä, luonnetta jne. "Kiltti, luotettava ja mukavaa" kuulostaa siltä, että et oikeasti paljasta tästä puolestasi mitään. Ota riski, anna itsesi, siis sen henkisen puolesi, luonteesi ja ajatustesi näkyä. Ne ei ehkä miellytä kaikkia, mutta kiinnostavat ehkä kuitenkin joitakuita.

Vierailija
5/18 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No teetkö ite mitään asialle vai oletako että miehet juoksevat syliisi, kunhan vain olet tarpeeksi nätti?

En uskalla mennä juttelemaan, koska pelkään heidän olevan suhteessa :/ Minulle on kerran käynyt niin ja sitten sieltä tietty tuli vaimo paikalle... Se oli niin noloa ja hänen vaimonsa suuttui minulle. Siinä nolona pyysin anteeksi ja sen jälkeen en ole yrittänyt ketään :/

Kyllä minä aina hymyilen jos joku mukavan oloinen katsoo minua päin :D

Vierailija
6/18 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävää mutta totta on se, että useimmat miehet eivät innostu pelkästään hyvästä ulkonäöstä ja hienostuneesta tuoksusta. Haluavat jotwin henkisempääkin, älyä, luonnetta jne. "Kiltti, luotettava ja mukavaa" kuulostaa siltä, että et oikeasti paljasta tästä puolestasi mitään. Ota riski, anna itsesi, siis sen henkisen puolesi, luonteesi ja ajatustesi näkyä. Ne ei ehkä miellytä kaikkia, mutta kiinnostavat ehkä kuitenkin joitakuita.

Se on vaikeaa välillä kun jos tapaan miehen vaikka kahvilassa siinä mun luotettavuutta/ muuta näyttämään :D mutta ymmärsin mitä tarkoitit :) Yleensä hymyilen kaikille ja muutenkin monet uudet tutut ovat sanoneet kuinka näytän ja vaikutan niin pirteältä ja mukavalta :D

Vierailija
7/18 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kuullostaa siltä että tulet olemaan 4ever aloner. Welcome to club!

Vierailija
8/18 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa asusteesi ja hienostunut tyylisi on herttaisen yhdentekevä. Vain se ratkaisee millainen ihminen olet.

Vierailija
9/18 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi kuullostaa siltä että tulet olemaan 4ever aloner. Welcome to club!

Oonko mää niin toivoton tapaus? Voi itku :D Mut yritetää ol positiivisii!

Vierailija
10/18 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoat ihmisiä jotka ottaa ulkonäön ykkössijalle ja silti ihan ensimmäiseksi täälläkin kirjoitit rivikaupalla pelkästä ulkonäöstäsi.

Vierailija
11/18 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa asusteesi ja hienostunut tyylisi on herttaisen yhdentekevä. Vain se ratkaisee millainen ihminen olet.

Itse olen mielestäni mukava kaikille ja huomioin muiden tilanteet hyvin:) Aina suhteissani olen aina ollut se huolehtivainen ja auttava jne. Myös kaikki kaverini sanovat kuinka luotettava jne olen. 

Taas en yritä ylistellä mitään mutta ei oi tietää tilannetta muuten :)

Vierailija
12/18 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoat ihmisiä jotka ottaa ulkonäön ykkössijalle ja silti ihan ensimmäiseksi täälläkin kirjoitit rivikaupalla pelkästä ulkonäöstäsi.

Sanoin juuri että minulle ei ole niin tärkeä osa parisuhteessa kumppanini ulkonäkö. Itse välitän ulkonäöstäni. Sanoin myös että inhoan ihmisiä jotka tuomitsevat yhdessä olevaa pariskuntaa. Esim juuri toistaosapuolisoa ulkonäön takia..

Vierailija
13/18 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sua about 30 vuotta vanhempi ja mietin samoja ajatuksia periaatteessa, paitsi että sä oot siinä mielessä etulyöntiasemassa, ettei sulla ole vielä lapsia ja ex-suhdetta, sellaista pitkää.

Meidän molempien ongelma on varmaan se, ettei haluta ketään vierasta, muttei voi saada tuttuakaan, kun ei tunne ketään?

Vierailija
14/18 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäpä jos  vaan annat ajan munia tulevaisuuden poikaystäväsi eteesi joku päivä? 

Vierailija
15/18 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon sua about 30 vuotta vanhempi ja mietin samoja ajatuksia periaatteessa, paitsi että sä oot siinä mielessä etulyöntiasemassa, ettei sulla ole vielä lapsia ja ex-suhdetta, sellaista pitkää.

Meidän molempien ongelma on varmaan se, ettei haluta ketään vierasta, muttei voi saada tuttuakaan, kun ei tunne ketään?

Kaikki tuttuni on jo suhteessa. Myös minulla on vähän mies kavereita, mutta he ovat vain kavereita. 

Toi oli hyvä pointti! Olen ajatellut että olisi helppoa jos saisin suhteen tuttujeni kautta. Vähän on vaikeaa mennä esim. kaupungille ja siellä yrittää iskeä ketään, kun ei tiedä ovatko he suhteessa vai ei. 

Vierailija
16/18 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitäpä jos  vaan annat ajan munia tulevaisuuden poikaystäväsi eteesi joku päivä? 

Hahah tää oli hauska :D

Vierailija
17/18 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tuttuni on jo suhteessa. Myös minulla on vähän mies kavereita, mutta he ovat vain kavereita. 

Toi oli hyvä pointti! Olen ajatellut että olisi helppoa jos saisin suhteen tuttujeni kautta. Vähän on vaikeaa mennä esim. kaupungille ja siellä yrittää iskeä ketään, kun ei tiedä ovatko he suhteessa vai ei. 

Niin just. Nettikin olis, mut ei uskalla, ettei muut takerru. En uskalla omaa kuvaa laittaa ja sit pelkään että ne kuvansa laittaneet miehet on kaikki jotain pelimiehiä! Eli ei mikään oikein käy...

Vierailija
18/18 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin just. Nettikin olis, mut ei uskalla, ettei muut takerru. En uskalla omaa kuvaa laittaa ja sit pelkään että ne kuvansa laittaneet miehet on kaikki jotain pelimiehiä! Eli ei mikään oikein käy...

En luota nettideitti sivustoihin :/ Oon lukenu ja kuullu monta "kauhu" tarinaa ja kuinka esim, ne deitit on ollu vahempii tai iha erin näkösii:/ Pelottavaa mun mielest ku haluisin nähä ja tutustuu iha kasvotuste-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi