Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytän surutta ujoja ja epävarmoja miehiä hyväksi

Vierailija
28.01.2016 |

On huvittavaa miten suuri osa yökerhoissakin notkuvista miehistä on todella ujoja (monet kaiken lisäksi vielä neitsyitä, vaikka lähestyvät kolmen kympin ikää). Koska olen itse aika simpsakan näköinen naisihminen olenkin päättänyt ottaa tästä kaiken irti. Näille hiukan ujommille miehille kun antaa pikkaisen huomiota (tanssii heidän kanssa yhden tanssin tai juttelee heidän kanssaan pari minuuttia) niin voi juoda kalliit juomat heidän kustannuksellaan. Myös taksimatkat hoituvat ilmaiseksi kun antaa luvan ymmärtää, että olisi ehkä "jotain" kämpillä luvassa mitä ei kuitenkaan ole. Mielestäni käytän vain luonnollisia avujani hyväksi enkä tee mitään tuomittavaa. Onko se minun vikani, että nämä ujot miehet palvovat maata allani kun heille annan pikkaisen huomiota. Jos on miehillä valittamista niin hommatkaa vahvempi itsetunto. Neitsyitä kyllä silti pysytte jatkossakin vaikka juomani kustannatte hehee :D

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tuli itse nuorempana huomattua

Vierailija
2/18 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuule ne sinunkin sakset aukeaa vielä. Jos ei hyvällä niin sitten pahalla. Ei kaikki ujot miehet ole henkisesti terveitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

idari

Vierailija
4/18 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis :D En tuomitte ja toi o aika fiksuu XD 

Toisaalt kannattaa miettii et kyl heilläki o tunteet ja nii:C 

Vierailija
5/18 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh.

Vierailija
6/18 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sairas olet ap. Et taida saada sitä, mitä oikeasti haluat ja kostat sivullisille hyväksikäyttämällä?

Vierailija
7/18 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ettet ole oppinut kappalejakoa peruskoulussa. Muuten olisin voinut sinua naidakin.

T: neitsyt ujo mies

Vierailija
8/18 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks en missään yökerhoissa käy ja en mitään drinkkejäkään tarjoile. Toisaalta tuskin nuo pojut kovin ujoja on kun sinne uskaltavat ja siinähän se itsetunto pikkuhiljaa kasvaa, kun saavat sitä huomiotakin kauniilta tytöiltä. Aika win-win sanoisin.

Vierailija
9/18 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo ja epävarma mies ei todellakaan tanssi :D Sua tässä vedätetään.

Vierailija
10/18 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin vedät AP, mutta mulle on itseasiassa tolla samalla mentaliteetilla poikkis, jota pidän omana sugardaddynäni, seksiä annan TODELLA harvoin ja kaikenlaista olen koko ajan vaatimassa. Eipä se surkea raukka pysty kieltäytymään kun legginsit tai tiukat farkut jalassa erilaisia pyyntöjä maalatuilla huulilla esittelen. :D

Vierailija
11/18 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä säälittäviä lonkerolorttoja kyllä riittää. Yhdellekään en ole koskaan ostanut mitään, ellen ole ollut varma siitä että saan pesää.

Vierailija
12/18 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin vedät AP, mutta mulle on itseasiassa tolla samalla mentaliteetilla poikkis, jota pidän omana sugardaddynäni, seksiä annan TODELLA harvoin ja kaikenlaista olen koko ajan vaatimassa. Eipä se surkea raukka pysty kieltäytymään kun legginsit tai tiukat farkut jalassa erilaisia pyyntöjä maalatuilla huulilla esittelen. :D

Eli käytännössä myyt seksiä rahasta, vaikka annatkin harvoin.

Vierailija
13/18 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalsarit jalassa vongut uutta laukkua. Voi hyvää päivää, oo provo.

Vierailija
14/18 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli käytännössä myyt seksiä rahasta, vaikka annatkin harvoin.

Öööööö, en? Kyseessä on mun poikkis. Oma on asiansa mitä on mulle valmis hankkimaan. Pitäisikö muka kulkea säkki päällä ja syödä riisiä? Pyh, naisen tulee käyttää avujaan!

Vierailija
15/18 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP oletko turkulainen vai savolainen?

Vierailija
16/18 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa Turkulaiselta kirjoitti:

AP oletko turkulainen vai savolainen?

No itseasiassa asun Turussa, mutta mitä sitten?

Vierailija
17/18 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähiövalas uneksii.

Vierailija
18/18 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ujo mutta en epävarma ja tiedän ettei naiset lähesty kuin hyötymistarkoituksessa,mielelläni tarjoan juomia ja joskus saatan sujauttaa joukkoon jotain muutakin ja yleensä ovat haarat auenneet kämpillä.

T. Ujosikamies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi