Cheek - värähtääkö gay-tutka?
Minulla ei ole Cheekiä vastaan mitään. Ilmiö, joka selvästi myy hyvin. Onnea siis hänelle. Mutta mistä johtuu, että gay-tutkani värähtää tämän miehen kohdalla joka kerta? Kunhan siis spekuloin, ja olen varmaan väärässä. Mutta silti yllätyin, miten vaikutelmani miehestä on yllättävänkin voimakkaasti gay-tyylinen. Kummallista.
Kommentit (60)
Kyllä värähtää. Aivan kuin hän ja olemuksellaan haluaa miellyttää enemmän miestä.
Ei värähä, vaan se kuuluu tähän nykykulttuuriin tehdä näille lesboille mitä tahtovat.
Sinkkumies
Minusta siinä värähtää nimenomaan epätoivo olla MIES. Ja en halua aliarvioida. Sellaista lonely rider -tyyliä puskemalla. See?
Minusta koko äijä on niin laskelmoitu ja stailattu, ettei se herätä mitään mielikuvia. Ei mitään särmää tai väriä. Tylsä. Mutta ilmeisesti ihmiset pitävät tylsyydestä ja neutraalisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ja olen itse homo.
Täällä toinen homo ja ei värähdä gay-tutka täälläkään
Joku homo sen on ainakin selvästi stailannu.
Täälläkään bi-naisella ei värähdä homotutka keekin kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ja olen itse homo.
Täällä toinen homo ja ei värähdä gay-tutka täälläkään
Ja täällä kolmas
No ei todellakaan ole homo.
Miten te jaksatte. Tästäkin on jauhettu jo vuosia. Ilmeisesti suomimamma on niin tottunut niihin suomiverkkareihin ja lippalakkeihin, että hyvin pukeutuva ja itsestään huoltapitävä mies tuntuu heti homolta. Näin kärjistetysti.
Muutenkin alkaa vituttaa jatkuva Cheekin dissaus julkisuudessa. Todella törkeää tekstiä saa lukea eri sivuilta. Kukaan ei pakota katsomaan ja kuuntelemaan. Kaikkien ei tarvi tykätä kaikista, mutta aikusten ihmisten pitäisi vähän miettiä mitä kaikkea nettiin kirjoittelee. Suomessa ei saisi näköjään menestyä ja olla liikaa esillä. Ei voi muuta kun ihmetellä...
Niihän ne sano Antti Tuoskustaki et ei oo mutta kyllä vain on. Niin on Cheekkikin! Vähän saman oloinen kuin Fredie Mercury
no anteeks vaa mutta vaikee kuvitella se naisen kaa...:O ja oon siis ite heteronainen.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole homo.
Miten te jaksatte. Tästäkin on jauhettu jo vuosia. Ilmeisesti suomimamma on niin tottunut niihin suomiverkkareihin ja lippalakkeihin, että hyvin pukeutuva ja itsestään huoltapitävä mies tuntuu heti homolta. Näin kärjistetysti.
Muutenkin alkaa vituttaa jatkuva Cheekin dissaus julkisuudessa. Todella törkeää tekstiä saa lukea eri sivuilta. Kukaan ei pakota katsomaan ja kuuntelemaan. Kaikkien ei tarvi tykätä kaikista, mutta aikusten ihmisten pitäisi vähän miettiä mitä kaikkea nettiin kirjoittelee. Suomessa ei saisi näköjään menestyä ja olla liikaa esillä. Ei voi muuta kun ihmetellä...
Mulle tulee mieleen stailattu apina, mutta en tiedä, kun en tosiaankaan lue niitä uutisia mitä tänne linkkaatte ;)
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Cheek fanit löysi tänne
Olipa omaperäinen kommentti.
Ei tarvi montaa vuotta mennä taakepäin kun täällä aihevapaallakin Cheekkiä kuolattiin...
On bi.