Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mummo täällä. Kysyttävää?

Vierailija
28.01.2016 |

No ni!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi palstailet av:lla? Mikset paljasta ikääsi? Pelkäätkö että joku jäljitttää sut? :D mikä on elämän tarkoitus? Haudataanko vai tuhkataanko sut? :)

Vierailija
22/27 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kirjottanut mitään sun nimissä. T:Mega-raukkis viiden mummi.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh?

Vierailija kirjoitti:

Miks kaikki vihaa mua? Onnistun jotenki aina rikkomaan välit just niiden ihmisten kanssa, jotka on mulle kaikkein rakkaimpia ja tärkeimpiä. Miks?

Nii-in anna jotain elämänohjeita, mä tarkoitan pelkkää hyvää. Elämä vie vaan eri teille :(

Toi joka ton "häh" kirjoitti mun nimissä on oikee mega-raukkis!!

T. Mummo

Mutta kuules Mega-Raukkis-Viiden-Mummi, täällä vastaan vaan minä kysymyksiin. Avaa oma mummo-palsta. Ja lopeta toi provoilu. *hrmpff*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks kaikki vihaa mua? Onnistun jotenki aina rikkomaan välit just niiden ihmisten kanssa, jotka on mulle kaikkein rakkaimpia ja tärkeimpiä. Miks?

Jos olet teini-ikäinen niin se voisi johtua just iästä. Määrätyssä iässä, määrättynä aikana,  kaikki vaan voi tuntua niin peeltä. Ja se voi tuntua  siltä että kaikki vaan vihaa, mikään ei onnistu, ja sillee. Jos koittaisit vaan muistaa että mikään ei ole pysyvää, ja kaikki menee ajan kanssa ohi. Ihmissuhteetkin parantuvat. Sä voisit koittaa jutella heidän kanssa joita rakastat. Selittää miltä susta tuntuu. Kyllä sua rakastetaan. Varmaankin useampi kuin voit kuvitellakaan rakastaa sua.

Voisit myös koittaa hakeutua uusiin piireihin (ehkä tarvitset uusia ystäviä?). Mikä sua kiinnostaa? Esitä se kysymys ittelles. Jospa vaikka menisit harrastamaan jotain?

Mummihali sulle täältä.

T. Mummo

Kiitos mummo! En ole teini enää, mutta nuo sanat lohduttivat silti.

Vierailija
24/27 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SAAKO muut vastata? Oletko pessimisti ja sanot suoraan kaikki asiat? Myös huonot haukkumalla, etkä löydä mitään positiivista ja iloista. HYMYÄ HUULEEN T.NESTORI

Avasin uuden ketjun aiheesta

Vierailija
25/27 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menee tämä mummo nukkumaan. Öitä kaikille ja olkaa kiltisti!

- elikä jos täällä joku vastaa kysymyksiin tän postauksen jälkeen niin eipä ole tämä mummo.

T. Mummo

Vierailija
26/27 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan oli outo mummo:)

Vierailija
27/27 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan oli outo mummo:)

Joo, mummolla oli asennetta. On vissiin tottunut pitämään jöötä.