Mahdotonta lähestyä noin 18-25 vuotiaita naisia
Olen itsekin tuolta väliltä iältäni. Mielestäni tuon ikäisiä naisia on ihan mahdoton lähestyä baarissa, yökerhossa tai yhtään missään. Istuvat jossain porukassa ja jos menet yhtään avaamaan suutasi, niin heti alkavat heti katsella toisiansa ja tämän jälkeen minua jotenkin halveksivasti / säälivästi. Mitään efforttia ei tehdä tutustumisen tai keskustelun eteen ja voi hyvä luoja jos kehtaan pyytää istua seuraan, niin kaikki menevät niin vaikeaksi että kuka nyt tekee tilaa ja halutaanko me edes tota tähän istumaan.
En ole mielestäni mitenkään erityisen ruma tai creeppailevan oloinen. Ihan normaali opiskelija-jätkä jos minulta kysytään. Miksi aina tällainen ihme luontaantyöntävä vastaanotto?
Kommentit (63)
no koska ei haluta seksiävonkaavia jätkiä ja naiset näkee melkee kaikki nuoret jätkät sellasina..nimimerkillä kokemusta on.heti pitäis vaa nussia ja naista kohdellaan kuin olis mikä tahansa tarpeidentyydyttäjä.
Niin.. sun pitääkin löytää baarissa se laumasta eksynyt lammas ja tarjota sille juoma.
Vierailija kirjoitti:
no koska ei haluta seksiävonkaavia jätkiä ja naiset näkee melkee kaikki nuoret jätkät sellasina..nimimerkillä kokemusta on.heti pitäis vaa nussia ja naista kohdellaan kuin olis mikä tahansa tarpeidentyydyttäjä.
Pitäisikö minun sitten vain puoliväkisin heittää läppää, kunnes ne defenssit alenevat ja aletaan ymmärtää, että ollaan sosiaalisessa mestassa, missä on tarkoitus tavata uusia ihmisiä?
Tottakai seksi kelpaa, mikäli se kelpaa vastapuolelle. Se ei ole kuitenkaan ainoa syy miksi ottaisin kontaktia naisporukkaan - ehkä etsin kavereita tai seurustelukumppania.
Vierailija kirjoitti:
Niin.. sun pitääkin löytää baarissa se laumasta eksynyt lammas ja tarjota sille juoma.
Ehei! :D Se laumasta eksynyt lammas seisoo sidukka toisessa kädessä ja iPhone toisessa kädessä silmät visusti puhelimen whatsappissa huutamassa että missä muut on.
Miksi pitää lähestyä? Kait sitä on muitakin paikkoja, joissa naisia pyörii.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa todella hyvin ikäluokan 18-25 naiset piiloutuu. Hätäisesti käväisevät ehkä jossain kaupassa, ja sitten äkkiä kotiin piiloon. Eli mitenkään vastaan he eivät tule; kaikki vastuu mistään kontaktista on miehellä. Miksi näin?
Vierailija kirjoitti:
No eikös nyt baarit ja yökerhot ole tehty juurikin siihen tarkoitukseen, että siellä voi ensin kitata nestemäistä itsevarmuutta ja tämän jälkeen lähteä etsimään uusia tuttavuuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa todella hyvin ikäluokan 18-25 naiset piiloutuu. Hätäisesti käväisevät ehkä jossain kaupassa, ja sitten äkkiä kotiin piiloon. Eli mitenkään vastaan he eivät tule; kaikki vastuu mistään kontaktista on miehellä. Miksi näin?
Syytän kissoja ja netflixiä!
Siks ku alatte aina ensin jututtaa sitä porukan näteintä tyttöä, sellasta tyttöö jolla on mahdollisuus saada se kaupungin komein poika. Sitten kun huomaat, ettei tämä nätein tyttö lämpene kaltaisellesi keskinkertaiselle (hei te miehethän aina jankkaatte näistä ulkonäkötasoista) jäbälle, niin siirryt siihen seuraavaksi näteimpään tyttöön. Mutta siinä vaiheessa se on jo liian myöhäistä, koska koko tyttöporukalta on mennyt jo maku heti alussa.
Tällein nää hommat meni kun minä olin nuori.
Ahah. Minua lähestyttiin viimeksi viime lauantaina useampaan kertaan, mutta useimmat ilman taka-ajatuksia. Yhden kanssa lähdettiin jatkoille.
Olet ilmeisesti yksin liikenteessä. Suosittelen lähtemään ulos aina kaveriporukalla, silloin nainen ei pelkää että juutut seuraan koko illaksi. Porukalla porukan sekaan, niin se toimii paljon paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Siks ku alatte aina ensin jututtaa sitä porukan näteintä tyttöä, sellasta tyttöö jolla on mahdollisuus saada se kaupungin komein poika. Sitten kun huomaat, ettei tämä nätein tyttö lämpene kaltaisellesi keskinkertaiselle (hei te miehethän aina jankkaatte näistä ulkonäkötasoista) jäbälle, niin siirryt siihen seuraavaksi näteimpään tyttöön. Mutta siinä vaiheessa se on jo liian myöhäistä, koska koko tyttöporukalta on mennyt jo maku heti alussa.
Tällein nää hommat meni kun minä olin nuori.
Pitää varmaan ensikerralla pyytää vuoronumeroa, jotten vahingossa jututa väärässä järjestyksessä... Toisaalta pyrin kyllä yleensä juttelemaan koko porukalle.
Ite lopetin lähestymisen jossain 21-vuotiaana. Ei vaan jaksanut niitä kriteereiden määrää mitä pitää olla ja itselleen tehdä, että kelpaa. Tyytyväinen olen kun ei tarvitse mieltänsä pahoittaa. Kavereiden kanssa on baareissa muutenkin mukavampaa :D m25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikös nyt baarit ja yökerhot ole tehty juurikin siihen tarkoitukseen, että siellä voi ensin kitata nestemäistä itsevarmuutta ja tämän jälkeen lähteä etsimään uusia tuttavuuksia?
Nestemäistä itsevarmuutta kitanneet yksinäiset miehet, jotka selvästi ovat enemmän tai vähemmän epätoivoisesti etsimässä seuraa eikä pitämässä hauskaa, eivät ole kiinnostavia.
Sun pitää muuttaa muualle, esim. Jenkkeihin. Siellä tytöt on rohkeampia ja aloitteellisempia eikä piiloudu porukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nestemäistä itsevarmuutta kitanneet yksinäiset miehet, jotka selvästi ovat enemmän tai vähemmän epätoivoisesti etsimässä seuraa eikä pitämässä hauskaa, eivät ole kiinnostavia.
Ähh... jos se, että jossain vaiheessa iltaa haluaa mennä heittämään läppää muihin pöytiin katsotaan epätoivoisena seuranhakuna, niin ilmeisesti minullakaan ei sitten ole mitään mahkuja...
En vain tajua miten sitten pitäisi muka toimia. Nyt menin kyllä ainakin epätoivoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ite lopetin lähestymisen jossain 21-vuotiaana. Ei vaan jaksanut niitä kriteereiden määrää mitä pitää olla ja itselleen tehdä, että kelpaa. Tyytyväinen olen kun ei tarvitse mieltänsä pahoittaa. Kavereiden kanssa on baareissa muutenkin mukavampaa :D m25
Tältä alkaa vähän itsestänikin tuntua...
Vierailija kirjoitti:
Nuorilla naisilla on tosiaan ihan huikeat kriteerit sen miehen suhteen. Välillä tuntuu, että he elävät jossain ihan täydellisessä haavemailmassa missä heissä itsessään ei ole mitään vikaa mikä voisi karsia edes muutaman ominaisuuden siitä miehestä pois, ei suinkaan, koska he itse ovat aivan täydellisiä ja todellakin ansaitsevat sen parhaan miehen joita on koko maailmassa vain se yksi kappale. Käsitysteni mukaan he aikuistuvat sitten kolmikymppisinä kun sitä miestä ei olekaan tullut vastaan kuin korkeintaan siten, että se mies on kerran tai pari käynyt tuuppaamassa.
Terveisin Naispelko22
Itse en tuon takia koskaan lähesty naisia baareissa. Saan monesti katseita mutta katselkoot, en tule juttelemaan.
Sellaista se on aina ollut. Välillä oikein ihmettelee että kuinka tässä maassa kukaan edes pariutuu.