Olen ihastunut Harry Stylesiin (muita? Kuka vain julkkis käy)
Oma suhde ei tyydytä millään tasolla, ja jostakin syystä hänestä tuli sit mun päiväuni. Kuuntelen autossa aina one directionia, töissäkin soi monesti taustalla, on taustakuvana, luen fanitarinoita, katselen haastatteluja.. Mun 14vllä oli ja meni tämä vaihe, muhun tää isku viime vuonna. Olen niin ihastunut mielikuvaan, eihän siitä oikeasti mitään tulisi mutta ihana(kamala) unelmoida... Muita? Kehen te ootte ihastuneet aikuisiällä?
Kommentit (21)
Harry on kyl kuuma. Ja niin kauniskin. Mutta ihastunut en siihen ole. Enkä muihinkaan julkkiksiin, joten varsinaisessa "ongelmassasi" en osaa auttaa.
Amber Liu, voisin ottaa vaimoksi. Vaikuttaa niin mahtavalta, aidolta, ystävälliseltä ja sydämeliseltä tyypiltä ja on kaiken lisäksi kuuma! Tunnetaan parhaiten f(x)-tyttöbändistä.
Vierailija kirjoitti:
Harry on kyl kuuma. Ja niin kauniskin. Mutta ihastunut en siihen ole. Enkä muihinkaan julkkiksiin, joten varsinaisessa "ongelmassasi" en osaa auttaa.
Ja mahtava esiintyjä. Aivan mahtava. Seksikäs, flirtti.. Mistä tuollaisia miehiä löytäisi?
Julkkisihastukset on kivoja, jopa aikuisiällä. Muutaman vuoden olen ollut ihastunut Julian Assangeen ja David Tennantiin. Tosin siinä vaiheessa kun tapasin nykyisen avopuolisoni nämä ihastukset jäivät hieman taka-alalle. Joskus nykyään saatan silti unelmoida, vaikka olenkin tyydyttävässä ja hyvässä suhteessa. Olen siis 20v.
Harryhan tykkäs 18 kesäsenä nussia kolme-nelikymppisiä mammoja.. Oli jatkuvasti sen suhteet otsikoissa englantilaisessa mediassa
Vierailija kirjoitti:
Olen nolottavan ihastunut Jensen Acklesiin... Tai no enemmänkin hänen rooliinsa, Deaniin.
19v. nainen
Et ole ainoa. :) Dean nyt vaan on juuri sopiva paketti.
Vierailija kirjoitti:
Julkkisihastukset on kivoja, jopa aikuisiällä. Muutaman vuoden olen ollut ihastunut Julian Assangeen ja David Tennantiin. Tosin siinä vaiheessa kun tapasin nykyisen avopuolisoni nämä ihastukset jäivät hieman taka-alalle. Joskus nykyään saatan silti unelmoida, vaikka olenkin tyydyttävässä ja hyvässä suhteessa. Olen siis 20v.
No hyi vvvvv minkä näkösiä
Harry Styles
Kurt Cobain
John Lennon
Elvis
Luulen että Harry siis liittyy tuohon joukkoon. Sen verran karismaattinen tapaus kyseessä, miljoonien rakastama vaikkei musiikista niin välittäisi.
ihastun aina julkkiksiin..onko ihme kun vain kaljamahoja pyörii ympärillä.kohde vaihtuu useasti.nyt pidän muutamasta jalkapalloilijasta.harry on kuuma
Vierailija kirjoitti:
Harryhan tykkäs 18 kesäsenä nussia kolme-nelikymppisiä mammoja.. Oli jatkuvasti sen suhteet otsikoissa englantilaisessa mediassa
Nykyään kierrossa Kendall Jenner ja kumppanit.. Ei taida tällä mammalla olla mahdollisuuksia.
En minä haluaisi kuin yhden yön.. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyi vvvvv minkä näkösiä
Kauneus (komeus) on katsojan silmässä ;)
11 jatkaa.. Riittäisi halauskin. Kosketus. Katse. Mikä vain.
Vierailija kirjoitti:
ihastun aina julkkiksiin..onko ihme kun vain kaljamahoja pyörii ympärillä.kohde vaihtuu useasti.nyt pidän muutamasta jalkapalloilijasta.harry on kuuma
Voiskohan Harry Stylesista tulla vauva-palstan maskotti? Arvostaisin suuresti jos nämä kaksi voitaisiin yhdistää. Esim kevyt Harry Styles taustakuva voisi olla kiva!
Onko teidän miehet aivan raivona näiden ihastustenne kanssa? Mulla oli tabletin taustakuvana niin mies suuttui..
Suuttuisin minäkin jos mies kuolaisi Harrya. Eihän tuota täydellisempää olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko teidän miehet aivan raivona näiden ihastustenne kanssa? Mulla oli tabletin taustakuvana niin mies suuttui..
Ei ainakaan tietääkseni, mutta en pidäkään ihastuksiani taustakuvana. Ennemminkin vitsailee jos näyttelijä, josta pidän on jossain ohjelmassa/elokuvassa. En tosin tiedä tajuaako, että olen ihastunut :D
Ei siitä mihinkään pääse, mäkin olen ihastunut Harryyn. Töissäkin mieli harhailee kyn on IKÄVÄ(?!). En osaa mitenkään muutenkaan tuota tunnetta kuvailla.
Olen nolottavan ihastunut Jensen Acklesiin... Tai no enemmänkin hänen rooliinsa, Deaniin.
19v. nainen