Hyvämaineisia elokuvia ja tv-sarjoja jotka eivät olekaan niin hyviä
Kommentit (89)
En jaksanut katsoa loppuun:
-Vertigo
-Hyvät, pahat ja rumat
-Batman - Yön ritari
Vierailija kirjoitti:
-Vertigo
-Hyvät, pahat ja rumat
-Batman - Yön ritari
Täällä Kaunis mieli ja Englantilainen potilas, molempia yritetty 3 kertaa. Myös Veteen piirretty viiva oli leffalippuihin käytetyn rahan hylkäämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Vertigo
-Hyvät, pahat ja rumat
-Batman - Yön ritari
Täällä Kaunis mieli ja Englantilainen potilas, molempia yritetty 3 kertaa. Myös Veteen piirretty viiva oli leffalippuihin käytetyn rahan hylkäämistä.
Hukkaamista....
Frendit
Seinfeldt
Näillä kai onkin jo huono maine: Allie McBeal, Sex in the City
Amélie
Vierailija kirjoitti:
Twin peaks
Juuri samaa tulin kirjoittamaan, ja olen sitä ikäluokkaa jota tuota silloin katsoi
Breaking Bad. Ihan hyvä, muttei minkään erikoisylistyksen arvoinen. Samoin ihmettelen, miten Shawshank Redemption voi olla eniten pisteitä kerännyt elokuva IMDB:ssa (kautta aikain)... Siis onhan se tosi hyvä, mutta että maailmankaikkeuden paras elokuva?
Luokkakokous
En ymmärrä, miten monet kehuivat sitä ihan mielettömän hauskaksi? Enkä voi ymmärtää miten alhaalle rima oli vedetty, kun esim Hedbergin stand up keikoille olen aiemmin nauranut jopa ihan vedet silmissä? Samoin Jaajon aamulypsy-aikojen jutuissa oli ollut paljon hauskaa, mutta tämä leffa oli yhtä ylipitkää alapään/peräpään vitsiä. Hih hih hassua kun miestä sattuu haaroväliin/miehellä ei seiso oli käytännössä 90% elokuvan juonesta. Loppua kohden tuntui, että alan jo voida fyysisesti huonosti.
citizen kane
american beauty
uudehkot tarantino-leffat, uusinta en ole nähnyt mutta ei ole suuremmin odotuksia
Jotkut spielberg:in elokuvat. Esim AI on aika kamala, varsinkin se lopun siirappilässy joka spielberg koittaa tunkea joka leffaansa. Okei, se oli kubrikin aloittama leffa mutta viimeistely oli spielbergin.
En ymmärtänyt Miekkailija-elokuvan ylistämistä. Ärsyttävän kliseinen "amerikkalaistyylinen" höttö.
Mä en ymmärrä Mad menin hehkutusta.
Vierailija kirjoitti:
Luokkakokous
En ymmärrä, miten monet kehuivat sitä ihan mielettömän hauskaksi? Enkä voi ymmärtää miten alhaalle rima oli vedetty, kun esim Hedbergin stand up keikoille olen aiemmin nauranut jopa ihan vedet silmissä? Samoin Jaajon aamulypsy-aikojen jutuissa oli ollut paljon hauskaa, mutta tämä leffa oli yhtä ylipitkää alapään/peräpään vitsiä. Hih hih hassua kun miestä sattuu haaroväliin/miehellä ei seiso oli käytännössä 90% elokuvan juonesta. Loppua kohden tuntui, että alan jo voida fyysisesti huonosti.
Jooh, Luokkakokous. Niin kehno, että se on ainoa mikä naurattaa... Noh, ehkä jotkut yläkouluikäiset tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luokkakokous
Jooh, Luokkakokous. Niin kehno, että se on ainoa mikä naurattaa... Noh, ehkä jotkut yläkouluikäiset tykkää.
On tosiaan sellainen elokuva, mitä en ole kenenkään aikuisen kuullut kehuvan.
A Clockwork Orange. Tosin tätähän ei saa tunnustaa tosielämässä, vaan pitää vain hymistä muiden mukana miten mahtava se on.
Star Wars -elokuvat! Olen yrittänyt muutamaankin kertaan katsoa, mutta en pysty.
Titanic