Mitä mieltä miehestä joka ei ole koskaan seurustellut?
Kommentit (45)
Minunkaan mies ei ollut seurustellut ennen minua. Paras mies joka on ollut eikä vaihtoon mene <3 Oli alusta asti niin omistautunut ja perhekeskeinen. Osasi arvostaa, koska ennen elänyt yksin. Plussaa myös se ettei tarvitse miettiä niitä exiä :) Jokainen nainen ymmärtää varmasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet työksesi? Minkälainen koulutus sinulla on?
Työskentelen freelance-pohjaisesti lähinnä ulkomaisille toimeksiantajille tietoturvaan liittyvissä asioissa. Kolutukseni on musiikin maisteri.
Johan on urakehitys musiikista tietoturvaan. Työskenteletkö tunnetuillekin yhtiöille, kuten Rapid7 tai Tenable?
Eipä mua sitten ihmetytä tuo seurustelemattomuus. Itsekin pyrkimässä tietoturva-alalle ja en näe miten minulla olisi edes aikaa naisille jahka pääsen kunnolla alaan sisään.
No ei perinteinen urakehitys joo. En työskentele noille yrityksille, tosin käytän Rapid7:n Metasploittia.
Kaikkeen sitä törmää vauvafoorumeilla :D Vai että ihka oikea freelance-penetraatiotestaaja. Arvostan.
Ainahan täällä puhutaan penetraatiosta ja siihen liittyvistä asioista.
Mun miehen työkaveri on viiskymppinen mies eikä ole kuulemma ikinä seurustellut tai asunut yhdessä kenenkään kanssa syystä ettei vaan halua. Sanoo ettei kiinnosta suhteet. Maksullisia naisia käyttää kuulemma tai yhdenillan juttuja. Ja ihan hyvännäköinen mies eikä ole todellakaan mikään köyhä.
Vierailija kirjoitti:
Rick Meed kirjoitti:
Kiireinen mies kun ei kerkeä turhuuksiin.
Niin siis sä olit se joka katsoo kun youtubessa nainen työntään esineitä anaaliin?
Siis live lähetys missä parikymppinen tyttö työntää esineitä anaaliinsa ja pakistaa ne ulos äänten saattelemana. Hän on oikeasti siinä lahjakas. Meillä jokaisella on joku erityisyys jossa olemme tähtiä.
Minulla oli äänet pois mutta joskus kuuntelen myös äänillä. Hän osaa hörppiä ilmaa anukseensa ja päästellä niitä ulos. Elämme outoa aikaa. Maailma on muuttunut paljon siitä kun synnyin.
Youtubesta kuuntelin samalla musiikkia. Se oli minulle kuin sirkusesitys. Ihmeellinen nainen.
Oletko käynyt Defcon 21-tapahtumissa?