Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä miehestä joka ei ole koskaan seurustellut?

Vierailija
28.01.2016 |

Ikää siis 40.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mielipidettä kun en tunne tarkemmin. Ainoa asia mikä mua asiassa kiinnostaa millainen lapsuus oli? Eikä kysymys ole syyllistävä eikä pilkkaava vaan miksi itseluottamus on heikko. Tai oliko joku muu joka itseluottamuksen rikkoi?

Enkä siis tarkoita että seurustelematon mies olisi toivoton tapaus, mutta haluaisin vastauksen kysymykseen. Mä en nauraisi päin naamaa vaan ehkä kuuntelisin, mutta jos ei pysty avautumaan, niin miten minä muka pystyisin siinä auttamaan?

En ihan ymmärrä tuota premissiä.

Siis että mitä minä täällä vastailen. Lähesty rohkeasti naisia ketä haluat.

Vierailija
22/45 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

äkkiseltään tulee mieleen että kyseessä on homo joka häpeää homouttaan eikä uskalla sen takia seurutella

Todella erikoinen johtopäätelmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mielipidettä kun en tunne tarkemmin. Ainoa asia mikä mua asiassa kiinnostaa millainen lapsuus oli? Eikä kysymys ole syyllistävä eikä pilkkaava vaan miksi itseluottamus on heikko. Tai oliko joku muu joka itseluottamuksen rikkoi?

Enkä siis tarkoita että seurustelematon mies olisi toivoton tapaus, mutta haluaisin vastauksen kysymykseen. Mä en nauraisi päin naamaa vaan ehkä kuuntelisin, mutta jos ei pysty avautumaan, niin miten minä muka pystyisin siinä auttamaan?

Ilman että sitä tulkitaan heti seksuaaliseksi ahdisteluksi? En muutenkaan ole mikään ruokkoamaton pervopera. Tuntuu että kaikki ähestymiset tulkitaan heti ahdisteluna. Ei niin että olisin lähestynytkään naisia; en halua syytteitä.

Vierailija
24/45 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies olisi saanut, mutta selvisi puhumalla :) Ei ikisinkkuus ole nykypäivänä enää mikään ihme. Jos ei ole geenilotossa voittanut ja ei ole rahaa laittaa tiettyjä asioita kuntoon, tulee todnäk elämään yksin. Eikä siinä ole mitään hävettävää.

Entä jos on voittanut sekä geenilotossa että siinä toisessa lotossa?

Silloin todennäköisesti katselee tasokkaampia naisia kuin suomalaiset.

Vierailija
25/45 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet työksesi? Minkälainen koulutus sinulla on?

Vierailija
26/45 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

äkkiseltään tulee mieleen että kyseessä on homo joka häpeää homouttaan eikä uskalla sen takia seurutella

onko myös naiset lesboja jos ei ole seurustellut?

Vierailija
27/45 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman että sitä tulkitaan heti seksuaaliseksi ahdisteluksi? En muutenkaan ole mikään ruokkoamaton pervopera. Tuntuu että kaikki ähestymiset tulkitaan heti ahdisteluna. Ei niin että olisin lähestynytkään naisia; en halua syytteitä.

No joo, varsinkin baarissa on aika nihkeää mennä juttusille kun naiset on heti kaikki defenssit pystyssä.

Vierailija
28/45 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies olisi saanut, mutta selvisi puhumalla :) Ei ikisinkkuus ole nykypäivänä enää mikään ihme. Jos ei ole geenilotossa voittanut ja ei ole rahaa laittaa tiettyjä asioita kuntoon, tulee todnäk elämään yksin. Eikä siinä ole mitään hävettävää.

Silloin todennäköisesti on maksanut seurastaan tai tarvitsee naisia vain siihen tiettyyn juttuun. Itse tosin olisin matkustelun yms. kokemusten haun takia liian kiireinen seurustelua edes harkitsemaan.

Vierailija
29/45 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työskentelen freelance-pohjaisesti lähinnä ulkomaisille toimeksiantajille tietoturvaan liittyvissä asioissa. Kolutukseni on musiikin maisteri.

Vierailija
30/45 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työskentelen freelance-pohjaisesti lähinnä ulkomaisille toimeksiantajille tietoturvaan liittyvissä asioissa. Kolutukseni on musiikin maisteri.

Laitetaan vielä se imaginaarinen u-kirjain sinne o:n ja ällän väliin.

Vierailija
31/45 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan on urakehitys musiikista tietoturvaan. Työskenteletkö tunnetuillekin yhtiöille, kuten Rapid7 tai Tenable?

Eipä mua sitten ihmetytä tuo seurustelemattomuus. Itsekin pyrkimässä tietoturva-alalle ja en näe miten minulla olisi edes aikaa naisille jahka pääsen kunnolla alaan sisään.

Vierailija
32/45 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt

Vierailija
33/45 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt

Sori geenilotto :D ehkä se ei käy ulkona

Vierailija
34/45 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan on urakehitys musiikista tietoturvaan. Työskenteletkö tunnetuillekin yhtiöille, kuten Rapid7 tai Tenable?

Eipä mua sitten ihmetytä tuo seurustelemattomuus. Itsekin pyrkimässä tietoturva-alalle ja en näe miten minulla olisi edes aikaa naisille jahka pääsen kunnolla alaan sisään.

No ei perinteinen urakehitys joo. En työskentele noille yrityksille, tosin käytän Rapid7:n Metasploittia.

Vierailija
35/45 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei perinteinen urakehitys joo. En työskentele noille yrityksille, tosin käytän Rapid7:n Metasploittia.

Kaikkeen sitä törmää vauvafoorumeilla :D Vai että ihka oikea freelance-penetraatiotestaaja. Arvostan.

Vierailija
36/45 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyllistämällä miehelle.

Ai missä? Yoitubessa? Aaveella? Missä?

Vierailija
37/45 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intellektuelli. Salaperäinen. Älykäs. Mystinen. Oman tiensä kulkija. Suunnannäyttäjä. Kova panemaan.

Vierailija
38/45 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkeen sitä törmää vauvafoorumeilla :D Vai että ihka oikea freelance-penetraatiotestaaja. Arvostan.

No täytyy olla kiitollinen että on saanut tällaisen sauman. Helppoa se ei ole ollutkaan, pitkä ja mutkikas tie tähän missä nyt olen.

Vierailija
39/45 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen ettei kuulu mulle toisen seurustelut/seurustelemattomuus.

On paljon asioita mitä ihminen jättää tekemättä elämänsä aikana, tai aloittaa vasta myöhemmällä iällä. Miksi seurustelu olisi sellainen asia, jota täytyy kokeilla ja mikä on se ikäraja jolloin pitäisi aloittaa? :D

Vierailija
40/45 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi mulla on siis maisteritutkinto, suhteita ja lapsia etten ole edennyt uralla. Eihän sitä kaikkea kerkeä. Kai sen hinta pitää jossain maksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan