Tunnen jatkuvaa syyllisyyttä etten tee tarpeeksi kotitöitä yms.
Haluan olla hyvä kotivaimo. Teen kotiyöt ja ruuat valmiiksi kun mies tulee kotiin töistä. Silti koen että en tee tee tarpeeksi. Onko syy vanhoollisississa arvoissa vai missä? Koen jatkuvaa miellyttämisen tarvetta ja mietin jatkuvasti mitä voisin tehdä paremmin? En pelkää että mies jättää, haluan vain olla hyvä vaimo. Kertokaa mitä tehdä? Kuinka voisin olla hyvä vaimo?
Suunnittelen mielessäni usein kuinka hemmottelen miestäni ja kaikki ei aina mene suunnitelmieni mukaan, ja petyn itseeni. Rakastan miestäni ja haluaisin osoittaa sen myös hänelle.
Kommentit (23)
Häh, tämähän on ilmiselvästi jonkun miehen trolli vain. Lukekaapa ajatuksella ap:n tekstit, niin huomaatte saman!
Joo. Minullakin tavallaan. Sellainen olo, että tarttis tehdä... Mutta en saa aikaiseksi. Talo on hyrskyn myrskyn. Kotityöt aika hyvin jaetaan. Ei mulla kyllä huono omatunto siitä tule, että toinen tekee. Saattaa tykätä tehdä. Eihän se siltä toiselta ole pois, jos toinen tekee...
Hemmottelu. Hemmottele hyvällä ruualla. Tai tehkää yhdessä jotain. Ja luulen, että seksi on yksi hemmottelu. Ihan normaali seksi. Ei tarvi ihme temppuja. Olet oma ittes. Hiero hartiat.
Se huono omatunto on työstämisen arvoinen juttu. Se on sussa, ja siitä sä,pääset, kun sä opettelet. Ota rennosti vaan. Olet justiinsa hyvä sellaisena kuin olet. Eikös sun miehesikin ole? Hyvä omana itsessään. Ja voittehan jutella mikä olisi hemmottelua.
Kehottaisin sinua keskustelemaan puolison kanssa mitkä asiat häntä miellyttää suhteessa sinuun puolisona. Kovin vaikea sanoa millä asioilla voisi sinun miestäsi miellyttää, ne ei välttämättä ole ollenkaan samoja kuin esim. minun puolisoni tai jokun joka kommentoi palstalla jotakin ketjua.