Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen siis 21-vuotias ja seurustellut poikaystävän kanssa vuoden. Minipillereitä (Cerazette) olen syönyt koko seurusteluajan ja jo ennen sitä, aina ajallaan, korkeintaan 2-3 tunnin heitolla, minkä pitäisi olla ok.
Ensimmäistä kertaa tulin kuitenkin raskaaksi jo viime keväänä OIKEIN SYÖDYISTÄ pillereistä huolimatta. Silloin puhuttiin lääkärin kanssa, että ilmeisesti vatsatauti, jonka olin sairastanut, oli heikentänyt pillereiden tehoa, vaikka vatsatautia sairastaessani lääkäriltä kysyin, pitäiskö ottaa ylimääräisiä. Silloin hän sanoi todennäköisyyden olevan tosi pieni raskautumiselle, mutta kuinkas sitten kävikään. No, se raskaus meni kuitenkin kesken ihan luonnollisesti ja jatkettiin kuten ennenkin.
Nyt kuitenkin tein tänään jälleen kerran positiivisen raskaustestin. Tällä kertaa ei varmasti ole ollut vatsatauteja tai mitään. Rahatilanne kuitenkin on tällä hetkellä todella huono, poikaystävä aloitti just vakkariduunissa, mutta itsellä opiskelut edelleenkin kesken, elikkä lasta tuskin pidetään. Mutta miten ihmeessä voi olla mahdollista, että pillereistä huolimatta tuun KAKSI hiton kertaa raskaksi?

• ylös 1
  • alas 2

Kommentit (2)

Vierailija

Jaahas...taas olisi tällekin epelille ihan perusbiologiantunti poikaa.

Ainoa varma ehkäisykeino on olla harrastamatta seksiä, muuten raskaus on aina mahdollinen.

Vierailija

Kotiin vähän vielä kasvamaan, jos näin yksinkertainen asia on jotain amerikantiedettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat