Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö vaihtaa vaimo nuorempaan?

Vierailija
28.01.2016 |

Pidän kyllä vaimostani, mutta ikää meillä kummallakin on 35v eikä lapsia vielä ole. Vaimo on asiasta maininnut ja alkaa jännittää saammeko edes lapsia. Itse kyllä haluaisin, mutta en halua vaimon iän pysäyttävän tulevaisuuttani kahden pojan isänä.
Jos vaihtaisin vaimon nyt johonkin 23-27 vuotiaaseen, meillä olisi vielä aikaa matkustella ja tehdä niitä lapsia ilman kamalaa stressiä. Vaimo olisi edustavampikin koska olisi itseäni 10v nuorempi. Tottakai hienoa olisi vaihtaa sitten kun olen 50v ja ottaisin jonkun 22v:n, mutta rehellisesti sanottuna ei minulla ole itseluottamusta sen onnistumiseen. Nyt vielä kyllä nuoren naisen saisin.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miehen ex vaimo on mua 20v vanhempi ja kyllä mies ollut oikein tyytyväinen valintaan :)

No niinpä tietenkin. 

Onhan se tietenkin aika harmillista, että naisen pitää valita itselleen 20v. tai jopa sitäkin vanhempi mies vain sen takia, ettei menettäisi seksuaalista arvoaan miehen silmissä. Tietääkseni nainen ei kuitenkaan biologisesti ole tarkoitettu haluamaan vanhoja miehiä, joten muuta syytä vanhan miehen valitsemiseen en keksi.

Meni liian "diipiksi" ja vakavaksi tuo vastaukseni, joten lisään tähän loppuun kevennykseksi vaikka:

PRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!!

Meillä on ikäeroa 14v ja ikä on mulle vain numeroita. Olen ihmisen kanssa jota rakastan ja jonka kanssa viihdyn.

Niin totta. Naisen näkökulmasta miehen ikä on vain numeroita. Mutta jos mieheltä kysyy, niin vastaus on "Ikä on vain numeroita, kunhan nainen on mua ainakin 10v. nuorempi". Se, että nainen on miestään nuorempi, on miehille iso juttu. Miehet arvostavat itseään nuorempia naisia paaaaljon enemmän kuin esim. ikäisiään tai vanhempiaan. Mutta sehän on sulle vain hyvä juttu, koska pidät vanhemmista miehistä... eli good for you. 

Toivottavasti et muuten rupsahda tässä vuosien varrella kovinkaan pahasti, ettei miehesi vaihda sinua vieläkin nuorempaan. ;) 

Miehet kuitenkin ihailee koko elämänsä läpi eniten niitä 25-vuotiaita typyjä, vai miten se meni. :D

Vierailija
22/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänä nyrkkisääntönä pitäisin, että vaimo pitää vaihtaa samana päivänä kun hän täyttää 25. "Hyvää syntymäpäivää, rakas. Tässä lahja ja eropaperit"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko olette olleet kimpassa?

Yleensä itse olen naisissa pitänyt järkevänä vaihtovälinä n. kymmentä vuotta. Toki pienillä päivityksillä vaihtoväliä saa hieman kasvatettua, plastiikkakirurgialla ja sen sellaisilla.

Mitä ikäkysymykseen tulee, niin hedelmällisiä vuosiahan tuossa nykyisessä mallissa ei taida enää montaa olla? Eli sikäli puoltaisi vaihtoa vähemmän ajettuun. Ehkä yhden potran voisi pyöräyttää ja seuraavalla sitten teettäisi sen toisen?

Mitä jos tuleekin kaksostytöt :/. Aika riski.

Vierailija
24/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miehen ex vaimo on mua 20v vanhempi ja kyllä mies ollut oikein tyytyväinen valintaan :)

No niinpä tietenkin. 

Onhan se tietenkin aika harmillista, että naisen pitää valita itselleen 20v. tai jopa sitäkin vanhempi mies vain sen takia, ettei menettäisi seksuaalista arvoaan miehen silmissä. Tietääkseni nainen ei kuitenkaan biologisesti ole tarkoitettu haluamaan vanhoja miehiä, joten muuta syytä vanhan miehen valitsemiseen en keksi.

Meni liian "diipiksi" ja vakavaksi tuo vastaukseni, joten lisään tähän loppuun kevennykseksi vaikka:

PRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!!

Meillä on ikäeroa 14v ja ikä on mulle vain numeroita. Olen ihmisen kanssa jota rakastan ja jonka kanssa viihdyn.

Niin totta. Naisen näkökulmasta miehen ikä on vain numeroita. Mutta jos mieheltä kysyy, niin vastaus on "Ikä on vain numeroita, kunhan nainen on mua ainakin 10v. nuorempi". Se, että nainen on miestään nuorempi, on miehille iso juttu. Miehet arvostavat itseään nuorempia naisia paaaaljon enemmän kuin esim. ikäisiään tai vanhempiaan. Mutta sehän on sulle vain hyvä juttu, koska pidät vanhemmista miehistä... eli good for you. 

Toivottavasti et muuten rupsahda tässä vuosien varrella kovinkaan pahasti, ettei miehesi vaihda sinua vieläkin nuorempaan. ;) 

Miehet kuitenkin ihailee koko elämänsä läpi eniten niitä 25-vuotiaita typyjä, vai miten se meni. :D

Muuten totta, mutta kyllä miehet preferoivat eniten naisia, joiden ikä alkaa ykkösellä :D

Vierailija
25/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe. Vaihda vaan, mutta pilkka saattaa sattua omaan nilkkaan. Miehilläkin sperman laatu heikkenee iän myötä. Todennäköisesti se nuorikkosi jättää sut jonkun oman ikäisensä takia ja sit jäät yli 40-v kalkkiksena yksin, no ehkä kelpaat jollekin lähiö-yh-mutsille elättäjäksi. Voithan sen muksuja pitää niinkuin ominasi vaikka ne ei sun siittämiä oliskaan!

Vierailija
26/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani Sievinen taisi kans luulla iskevänsä kultasuoneen kun sai Marin itselleen hetkeksi. Sillekin jäi vaan tuulen huuhtoma perse kun muija painui toisen miehen kainaloon Norjaan, lapset mukanaa. Vituiksi meni :D

Vierailija
27/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinpä tietenkin. 

PRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!!

Muuten totta, mutta kyllä miehet preferoivat eniten naisia, joiden ikä alkaa ykkösellä :D

Ei ainakaan tämän tutkimuksen perusteella:

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2014092518694701_lz.shtml

"Mies haluaa aina 25-vuotiasta - oli itsellä mittarissa mitä hyvänsä"

Vierailija
28/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmaan miettiä niitä lapsiakin. On raskasta, jos parikymppisenä ollessaan isäukko jo keikkuu haudan reunalla.

Vierailija
29/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha.. itse lähestyn 40 rajapyykkiä ja juuri pyöräytin miehelleni pojan kertayrityksestä. Toisenkin haluan ja saa tulla, jos on tullakseen heti kun hieman aika kuluu synnytyksestä. Minun mieheni "on joutunut kärvistellä" minun kanssani, koska haluaa lapsia ;) Tykkää kyllä enemmän vanhemmista ja ihailee aina 50-60 vuotiaita itsestään huolta pitäviä naisia. Häntä harmittanee se, että olen ikäisekseni vieläpä nuorekas ;) No, toisaalta minulla ei ole hätäpäivää, sillä koko ajan lähestyn tuota hänen ihanneikäänsä, heh.

Ihailen 50-60 vuotiaita naisia.

- said no man ever

Tuskin pelkästään minun miestäni ajatellen on pilvin pimein tarjolla kaiken maailman mature- ja gilf-settiä. Ennen pidin mieltymystä outona, mutta ymmärsin ajatukseni johtuvan juurikin siitä, että nykykäsityksen mukaan on "normaalia" ainoastaan jos mies katselee alle 25-vuotiaita.

Vierailija
30/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on täysi juntti! :D

Vierailija
31/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaakin siltä että ap tarvitsee parikymppisen ja hieman tietämättömän tytön. Aikuiset naiset ei häntä kauaa katselisi. Saatika lisääntyisi. Vaikka provohan tämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän