Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö vaihtaa vaimo nuorempaan?

Vierailija
28.01.2016 |

Pidän kyllä vaimostani, mutta ikää meillä kummallakin on 35v eikä lapsia vielä ole. Vaimo on asiasta maininnut ja alkaa jännittää saammeko edes lapsia. Itse kyllä haluaisin, mutta en halua vaimon iän pysäyttävän tulevaisuuttani kahden pojan isänä.
Jos vaihtaisin vaimon nyt johonkin 23-27 vuotiaaseen, meillä olisi vielä aikaa matkustella ja tehdä niitä lapsia ilman kamalaa stressiä. Vaimo olisi edustavampikin koska olisi itseäni 10v nuorempi. Tottakai hienoa olisi vaihtaa sitten kun olen 50v ja ottaisin jonkun 22v:n, mutta rehellisesti sanottuna ei minulla ole itseluottamusta sen onnistumiseen. Nyt vielä kyllä nuoren naisen saisin.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihi.

Vierailija
2/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vaihtamalla parane, kaikki naiset on rumia ilman meikkiä, etkä tunnista vaimokses aamusin vaikka olis kuinka nuori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vaihda vaan. Naisen ainoa arvo perustuu ja nuoruuteen ja kauneuteen, sekä kyvykkyyteen lisääntyä. Se on miehelle kunnia-asia, että vierellä on vähintää 20v. nuorempi vaimo. Parempi olisi jos voisi pitää ikuisesti 18-25v. vaimon, mutta se tarkottaisi sitä että vaimo pitäisi vaihtaa alle 10 vuoden välein (voisi mennä hieman hankalaksi). Mutta joo... yläpeukku siis vaimon vaihtamiselle. (y)

Vierailija
4/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinäkin.

Vierailija
5/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä vaan se vaimos, et selvästi sitä rakasta kun tuosta syystä olisit valmis jättämään. Vaimosi ansaitsee parempaa ja huvittavaahan se olisi kun tuosta syystä suhteesta lähtisit ja sitten jäisit yksin.

Provohan tämä tosin on ja vieläpä surkea sellainen.

Vierailija
6/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se ihan noin vain hoituu että " vaihdat", niin vaihdappa ihmeessä. Kohta tosiaan alkaa tulemaan sullekin se ikä kun nuorempaan vaihtaminen vaatii jo mieheltä paljon enemmän. Oikeassa siis olet päätelmiesi kanssa.

Vierailija
7/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta sinun pitää vaihtaa nuorempaan. Ja toden totta, 35 vuotiaana idioottina se onnistuu paljon helpoimmin kuin 50 vuotiaana kyvyttömänä idioottina. Kun vaiheet niin vaimosikin saa mahdollisuuden yrittää lasta hedelmällisen miehen kanssa. Tee hänelle tämä palvelus, kyllä hän on sen ansainnut vuosia sinua kestettyään.

Vierailija
8/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää kauaa kun olet 40 ja sitten alle kolmekymppisen nappaaminen vaikeutuu todella merkittävästi. Nyt äkkiä päätöksiä. Mikset siis voisi lisääntyä nykyisen kanssa? Kyllä alle 40-vuotias nainen yleensä ihan hyvin skulaa tässä asiassa. Pelottaako kenties ottaa seuraava askel elämässä? 

Vierailija
9/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpo...

Vierailija
10/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt rupeaa olemaan jo kiire.

Hanki noin 20-25v nuori hoikka nainen niin unelma omasta lapsesta voi toteutua.

Sen vanhan eukkosi voit lahjoittaa lähimpään kierrätyskeskukseen tai vok:iin patjaksi Bagdadin pojille saavat polkea sitä kuin tulpatonta mopoa, ihana plutina vaan kuuluu :D

35+ ikäinen nainen ei kuules kelpaa enää edes kierrätyskeskukseen tai vok:een vietäväksi. 35+ nainen on ongelmajätettä, eikä olla vielä ihan varmoja kuinka 35+ nainen olisi turvallisinta hävittää, ettei pääse syntymään mitään ympäristöongelmia. Turvallisinta toistaiseksi on kärrätä vanha eukko lähimmälle kaatopaikalle. 

Vierailija
11/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea! itse jätin juuri 26-vuotiaan mieheni koska hän on vain liian nuori! Ei ole varaa viedä minua matkustelemaan ja kustantaa ihanaa luksuselämäntyyliä. Kyllä miehen pitää olla sen verran vanhempi että pystyy elättämään minut ja tulevat kuusi mukulaa. Kuoleekin aikaisemmin jotta saan sitten perintöä. :)

Vierailija
12/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole enää kauaa kun olet 40 ja sitten alle kolmekymppisen nappaaminen vaikeutuu todella merkittävästi. Nyt äkkiä päätöksiä. Mikset siis voisi lisääntyä nykyisen kanssa? Kyllä alle 40-vuotias nainen yleensä ihan hyvin skulaa tässä asiassa. Pelottaako kenties ottaa seuraava askel elämässä? 

Ehkä ap ei voi lisääntyä kenenkään kanssa koska on tuhkamuna.

Vierailija
13/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha.. itse lähestyn 40 rajapyykkiä ja juuri pyöräytin miehelleni pojan kertayrityksestä. Toisenkin haluan ja saa tulla, jos on tullakseen heti kun hieman aika kuluu synnytyksestä. Minun mieheni "on joutunut kärvistellä" minun kanssani, koska haluaa lapsia ;) Tykkää kyllä enemmän vanhemmista ja ihailee aina 50-60 vuotiaita itsestään huolta pitäviä naisia. Häntä harmittanee se, että olen ikäisekseni vieläpä nuorekas ;) No, toisaalta minulla ei ole hätäpäivää, sillä koko ajan lähestyn tuota hänen ihanneikäänsä, heh.

Vierailija
14/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha.. itse lähestyn 40 rajapyykkiä ja juuri pyöräytin miehelleni pojan kertayrityksestä. Toisenkin haluan ja saa tulla, jos on tullakseen heti kun hieman aika kuluu synnytyksestä. Minun mieheni "on joutunut kärvistellä" minun kanssani, koska haluaa lapsia ;) Tykkää kyllä enemmän vanhemmista ja ihailee aina 50-60 vuotiaita itsestään huolta pitäviä naisia. Häntä harmittanee se, että olen ikäisekseni vieläpä nuorekas ;) No, toisaalta minulla ei ole hätäpäivää, sillä koko ajan lähestyn tuota hänen ihanneikäänsä, heh.

Ihailen 50-60 vuotiaita naisia.

- said no man ever

Vierailija
15/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta kannattaa vaihtaa. Harmi, kun naiset eivät pysy samanikäisinä koko ikäänsä, joten joku muoviversio on hyvä vaihtoehto. Muistathan rukata omaakin elämäntapaa nuoremmaksi, parikymppinen kun saattaa haluta viettää ikäistänsä elämää eikä olla kotihiiri vrt. Mikael Junger-tapaus.

Vierailija
16/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen ex vaimo on mua 20v vanhempi ja kyllä mies ollut oikein tyytyväinen valintaan :)

Vierailija
17/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon pitäisi vaihtaa sivistyneempään ja aidosti rakastavaan mieheen. Miehen iällä ei ole niin suurta merkitystä, kunhan ei liian suurta ikäeroa..

Vierailija
18/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehen ex vaimo on mua 20v vanhempi ja kyllä mies ollut oikein tyytyväinen valintaan :)

No niinpä tietenkin. 

Onhan se tietenkin aika harmillista, että naisen pitää valita itselleen 20v. tai jopa sitäkin vanhempi mies vain sen takia, ettei menettäisi seksuaalista arvoaan miehen silmissä. Tietääkseni nainen ei kuitenkaan biologisesti ole tarkoitettu haluamaan vanhoja miehiä, joten muuta syytä vanhan miehen valitsemiseen en keksi.

Meni liian "diipiksi" ja vakavaksi tuo vastaukseni, joten lisään tähän loppuun kevennykseksi vaikka:

PRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!!

Vierailija
19/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette olleet kimpassa?

Yleensä itse olen naisissa pitänyt järkevänä vaihtovälinä n. kymmentä vuotta. Toki pienillä päivityksillä vaihtoväliä saa hieman kasvatettua, plastiikkakirurgialla ja sen sellaisilla.

Mitä ikäkysymykseen tulee, niin hedelmällisiä vuosiahan tuossa nykyisessä mallissa ei taida enää montaa olla? Eli sikäli puoltaisi vaihtoa vähemmän ajettuun. Ehkä yhden potran voisi pyöräyttää ja seuraavalla sitten teettäisi sen toisen?

Vierailija
20/31 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinpä tietenkin. 

Onhan se tietenkin aika harmillista, että naisen pitää valita itselleen 20v. tai jopa sitäkin vanhempi mies vain sen takia, ettei menettäisi seksuaalista arvoaan miehen silmissä. Tietääkseni nainen ei kuitenkaan biologisesti ole tarkoitettu haluamaan vanhoja miehiä, joten muuta syytä vanhan miehen valitsemiseen en keksi.

Meni liian "diipiksi" ja vakavaksi tuo vastaukseni, joten lisään tähän loppuun kevennykseksi vaikka:

PRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!!

Meillä on ikäeroa 14v ja ikä on mulle vain numeroita. Olen ihmisen kanssa jota rakastan ja jonka kanssa viihdyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi