Toissapäivänä synttärit eikä kukaan onnitellut. Muita, jotka kohdanneet samaa?
Tuli aika yksinäinen fiilis ja tunne. :( Saatteko aina onnitteluja vaiko muitakin yksinäisiä kuin minä?
Kommentit (32)
Jaa-a 38v olen ja onnittelut olen aina saanut. Jos ei samana päivänä niin vähintään seuraavana. Se on ok kun itsekkin unohdan muiden syntymä päiviä.
Muistan ystävieni ja tuttujenkin nimi ja syntymäpäivät, on molemminpuolista. Kukaan ei ole kertonut vaivaantuneensa onnitteluista, en minäkään vaivaannu. Tekstari nyt vähintään, samalla voi kysellä kuulumisia. Näin hoidan ystävyyttä. Tänäänkin onnittelin kolmea Päiviä, ystäviä ovat.
Isä, täti, sisko ja mies onnittelevat. Muut tutut eivät, vaikka onnittelen heitä.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin tuttua.Minuakaan ei koskaan onnitella
Ja siksi piti kaivaa 10 vuotta vanha keskustelu.
Mä en tänä vuonna ole muistanut edes itse omia synttäreitäni. Yllätyin, kun kummitädiltä tuli syntymäpäiväkortti. Ai niin joo, mullahan on merkkipäivä parin viikon päästä. Yllätyin uudestaan, kun viikkoa myöhemmin vanhempani halusivat syödä minun synttärikakkuani. Sitten tajusin, että niin jaa, siihenhän on vain viikko aikaa.
Itseä on viimeksi onniteltu syntymäpäivänä 12 vuotta sitten. Äitini kuoli vajaa vuosi sen onnittelun jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin tuttua.Minuakaan ei koskaan onnitella
Ja siksi piti kaivaa 10 vuotta vanha keskustelu.
Mitä väliä? Aihe kuitenkin sellainen, joka voi olla ajankohtainen vuodesta toiseen.
Tsiisus, kasvakaa jo aikuisiksi. Ymmärrän jos lapsen synttäreitä vietetään. Olen jo kypsemmän ikäinen ihminen ja edes aikuistuneet lapset lapsineen eivät aina muista onnitella samana päivänä. Olemme kuitenkin hyvin läheisiä toisillemme ja pidämme usein yhteyttä, jopa päivittäin. Kuopuksen nimipäivä meni valitettavasti minulta ohi mutta onneksi hän ei ilmeisesti loukkaantunut, eikä masentunut.
Taisin saada 10 vuotta sitten viimeksi paljon onnitteluja syntymäpäivänä. Sitten lopetin Facebookin käytön ja samalla loppuivat onnittelut. Harmittaahan se, mutta eipä syntymäpäivät ole lapsuusajan jälkeen tuntuneet mitenkään erikoisilta päiviltä.
Musta on jotenkin hassua miten moni mainitsee facebookin. Miksi sinne ylipäätään on syntymäpäivänsä ilmoittanut ja vielä muillekin näkyväksi?
Normaalia. Muistatko itse onnitella kaikkia kavereitasi ja sukulaisiasi heidän synttäreinään, joka vuosi?
Soitin isälleni syntymäpäivänäni. Tuli puhelun aikana mainittuakin, että on nyt synttärit. Ei onnitellut.
Tyttärelleni laitoin kuvan, josta hän päätteli, että on synttärit, mutta ei onnitellut. Toki taisin itsekin unohtaa viimeksi onnitella häntä synttärinään.
Minulla on syntymäpäivä ja nimipäivä samana päivänä. Naapuri onnitteli nimipäivän johdosta.
Mä en edes odota onnitteluja mutta saan niitä kavereilta, siskolta ja lapsilta. En enää aio juhlia pitää.