Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hajottaa kun en uskalla tehdä aloitetta ketään naista kohtaan

Vierailija
27.01.2016 |

Elämä valuu hukkaan, kun olen saamaton. Ärsyttää suunnattomasti kun muuten olen hyvin sosiaalinen ja on myös paljon naispuolisia kavereita, joiden kanssa tulen erittäin luontevasti toimeen, mutta ajatuskin oikeasta aloitteesta ketään naisihmistä kohtaan laittaa polvet tutisemaan kuin pikkupojalla.

Ei kai tästä voi ketään muuta syyttää kuin itseään, ollaan sitten neitsyitä ja perheettömiä loppu elämä. No ei edes se seksi, jos vain olisi joku jota halata ja rutistaa. :(

M32

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia miehiä on näköjään yllättävän paljon. Itsekin olen sellainen, että tulen kyllä naisten kanssa toimeen jos naiset antavat siihen mahdollisuuden ja on jokseenkin samat kiinnostuksen kohteet, mutta ongelma tulee juurikin siinä vaiheessa kun pitäisi alkaa näyttämään sitä kiinnostusta ja alkaa "röyhkeäksi". Joku aina pidättelee silloin kun pitäisi ottaa se seuraava askel. Kun olin siinä pahimmassa teini-iässä niin osasin jopa olla tarpeeksi röyhkeä ja lipevä saadakseni useammankin tytön netissä kiinnostumaan itsestäni, mutta koskaan ei ollut rohkeutta heitä sitten tavata (Tässä on hyvä tietää, että kuvaani en heille näyttänyt). Nykyäänkin varmaan osaisin tuon taidon, mutta en halua olla sellainen, ja kuten sanottua niin jokin pidättelee minua sillä ratkaisevalla hetkellä. Luultavasti se on se itsensä nolaamisen pelko, moni sanoo ettei siinä aloitteen tekemisessä häviä mitään, mutta kyllä siinä häviää sen, että jos saa pakit niin voi huoletta pyyhkiä siltä listaltaan noin kymmenen naista, sen pakkien antajan kaverit ja mahdollisesti vielä osan kaverien kavereistakin sillä eihän kukaan halua olla se varanainen. 

Tunnen vain olevani se luontofilmien uros joka ei pääse parittelemaan, se nyt vaan kuuluu elämään, että joillain ei ole rohkeutta ja vaadittavaa taitoa pariutua. Turhauttaako se? No totta helvetissä.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
22/71 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pyysi mua vaan jossain bileissä leffaan.

Ja toisen leffareissun jälkeen ehdotti että ollaan vaan kavereita ja mennään sen luokse juomaan viiniä.Se oli tosi rento tapa aloittaa.

Miesten kuuluu vaan yrittää ja tehdä aloitteita ja nainen sitten valitsee sen sopivan.

Se että saa naiselta pakit ei tarkoita sitä että on huono vaan sitä että ei ole juuri hänelle sopiva.

Nainen etsii

- sopivan fiksua (ei liian fiksua eikä liian tyhmää)

- sopivan tuoksuista (riittävän erilainen immuniteettijärjestelmä)

- sopivan näköistä ( jotenkin vaan tutun oloista, tai sopivan erilaista jos joku oma ominaisuus ei miellytä)

- sopivan maskuliinista ( esim. maskuliininen nainen saattaa hakea jotenkin feminiinimpää miestä jotta edes joku huolehtii perheessä lapsista)

- miestä jonka kanssa seksi on hauskaa ( huumori on alussa tärkeämpää kuin mikään muu ulkoinen ominaisuus)

Jne

Onnea etsintään.

Eli kaikille löytyy joku sopiva, mutta koska näitä niitä sopivia on vaan todella harvassa.

Kannattaa harrastaa jotain missä törmää naisiin. Tai sitten käydä tarpeeksi monilla nettitreffeillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et tällä hetkellä oikeasti halua naista, siis tarkoitan, että koska pelkäät, et halua, vaikka sisimmässäsi haluaisitkin.

Koska jos haluaisit, jos uskoisit itseesi, löytäisit sanat ja muun rohkeuden. Eihän sen heti tartte unelmiesi nainen olla, jos uskaltaisit haluta tota oikeesti.

Vierailija
24/71 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinua lohduttaa niin Phil Collins teki aika paljon paskaa ja on sielä muutama kultamuruinenkin.

Eli yrität vaan ihan helvetisti niin kyllä sua vielä onnistaa.

Sitä en vaan voi taata sulle että tulet nauttimaan niiden lasten hyppimisestä ja huutamisesta ja pitkistä kuivista jaksoista jolloin ei pariuduta eikä liiemmin edes masturboida. Ihmisellä on tapana olla aina tyytymätön kaikkeen.

Vierailija
25/71 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinua lohduttaa niin Phil Collins teki aika paljon paskaa ja on sielä muutama kultamuruinenkin.

Eli yrität vaan ihan helvetisti niin kyllä sua vielä onnistaa.

Sitä en vaan voi taata sulle että tulet nauttimaan niiden lasten hyppimisestä ja huutamisesta ja pitkistä kuivista jaksoista jolloin ei pariuduta eikä liiemmin edes masturboida. Ihmisellä on tapana olla aina tyytymätön kaikkeen.

Vierailija
26/71 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaa nyt Naispelko ainakin tuollainen ajatus, että pitää ruveta röyhkeäksi. Vai sydänsurujen antajaksiko sä vaan tavoitteletkin?

Vierailija
27/71 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule. Ajattelet niistä aloitteenteoista ihan väärin. Sinun tulisi ajatella, että joka tapauksessesa saat pakit, mutta teet nyt kuitenkin palveluksen tänäänkin ainakin viidelle naisenpuolelle. Annat heidän uskoa siihen, että ovat valloittavia ihmisiä.

Eli saatuasi pakit, olet kuitenkin tehnyt hyvän työn.

Sitten vinkki: Jos uskonnolliset/uskovaiset ihmiset eivät saa sinua ahdistuksen, hilpeyden, raivon tai vihan valtaan, niin rupea käymään kirkollisissa tilaisuuksissa. Siellä on valtavat laumat naispuolisia ihmisiä, jotka odottavat sitä oikeaa ( tai edes oikean korviketta) jolle olla hyvä vaimo. Heille ei edes tarvitse olla itse uskossa vaan riittää kun kohtelet puolisoa rakastavasti ja kunnioittavasti, samoin kuin kunnioitat hänen uskoaan ja vakaumustaan.

Niitä tyynyjä halaa moni muukin, mm. tämä yh-mamma, joka on jo parhaat päivänsä varmasti nähnyt ( 41v)

Vierailija
28/71 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujous on muuten todella söpöä.

Miehen ei tarvitse olla röyhkeä. Monelle naiselle riittää että mies on vaan kiva ja turvallisen oloinen.

Vierailija
29/71 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäile ap 4-kymppisiä naisia niin joku iskee sut. Moni seksuaalisuutensa vasta silloin löytänyt nainen kaipaa myös uusia tuulia siinä iässä ja uskaltaa jo olla aloitteellinen, ja vaan nauttii, kun joku panis... Kerrot vaan, että oot kokematon. Jos nainen kavahtaa, niin anna sen sit mennä. Silloin hän etsii jotakuta muuta :)

Vierailija
30/71 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule. Ajattelet niistä aloitteenteoista ihan väärin. Sinun tulisi ajatella, että joka tapauksessesa saat pakit, mutta teet nyt kuitenkin palveluksen tänäänkin ainakin viidelle naisenpuolelle. Annat heidän uskoa siihen, että ovat valloittavia ihmisiä.

Aika hankalaa vain osoittamalla että joku nainen on valloittava, tietää mitä se nainen siitä ajatteli. Oliko vaan, että kiitti, vai ajatteliko, että oliko toi kiinnostusta? Jos mulle ois joku tolleen, niin en kyllä uskaltais edetä, mistä mä tietäisin, haluaako se jotain, vai vain osoittaa, että oon valloittava?

Vierailija
31/71 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmäile ap 4-kymppisiä naisia niin joku iskee sut. Moni seksuaalisuutensa vasta silloin löytänyt nainen kaipaa myös uusia tuulia siinä iässä ja uskaltaa jo olla aloitteellinen, ja vaan nauttii, kun joku panis... Kerrot vaan, että oot kokematon. Jos nainen kavahtaa, niin anna sen sit mennä. Silloin hän etsii jotakuta muuta :)

Paska neuvo.

Vierailija
32/71 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjaa nyt Naispelko ainakin tuollainen ajatus, että pitää ruveta röyhkeäksi. Vai sydänsurujen antajaksiko sä vaan tavoitteletkin?

Sillä röyhkeydellä tarkoitan sitä, että näyttää sille naiselle harvinaisen selvästi sen, että haluaa juuri hänet, ja haluaa muutakin kuin kaveruutta. Jos ei ole rohkeutta olla tarpeeksi röyhkeä niin sitten jää vain kaveriksi.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
33/71 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paska neuvo.

Miksi?

Vierailija
34/71 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono neuvo. Älä kehoita ap:ta lähestymään naisia joista hän ei todennäköisesti ole aidosti kiinnostunut (harvaa miestä kiinnostaa itseään vanhemmat naiset). Se olisi väärin ap:ta ja ennen kaikkea väärin sille vanhemmalle naiselle.

terveisin, vanhempi nainen jonka sydämen särki nuorempi mies

Vierailija
35/71 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispelko22 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä röyhkeydellä tarkoitan sitä, että näyttää sille naiselle harvinaisen selvästi sen, että haluaa juuri hänet, ja haluaa muutakin kuin kaveruutta. Jos ei ole rohkeutta olla tarpeeksi röyhkeä niin sitten jää vain kaveriksi.

Terveisin Naispelko22

Toi on minusta itseasiassa aika ahdistavaa, kun miehet osoittaa sen hirveän suoraan. Se on must, että mies osoittaa haluavansa vain mut, mutta se pitää tehdä varovaisesti. Ei röyhkeästi. Varovaisin osoitus oli, kun eräällä leirillä yksi mies nukkui päiväunet mun tyynyn kanssa ja oli siinä ollut muutakin pientä jo sitä ennen.

Vierailija
36/71 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paska neuvo.

Miksi?

Ei naiset iske ujoa miestä vaikka kuinka silmäilee naista.

Vierailija
37/71 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono neuvo. Älä kehoita ap:ta lähestymään naisia joista hän ei todennäköisesti ole aidosti kiinnostunut (harvaa miestä kiinnostaa itseään vanhemmat naiset). Se olisi väärin ap:ta ja ennen kaikkea väärin sille vanhemmalle naiselle.

terveisin, vanhempi nainen jonka sydämen särki nuorempi mies

Mähän sanoin, että annan vanhemman naisen iskeä sinut ja että ole sen jälkeen avoin tilanteestasi. Senkin voi sanoa, ennen kuin juttu etenee, että kaipaa kokemuksia, eikä ole valtavan ihastunut, jos näin on.

Vierailija
38/71 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hankalaa vain osoittamalla että joku nainen on valloittava, tietää mitä se nainen siitä ajatteli. Oliko vaan, että kiitti, vai ajatteliko, että oliko toi kiinnostusta? Jos mulle ois joku tolleen, niin en kyllä uskaltais edetä, mistä mä tietäisin, haluaako se jotain, vai vain osoittaa, että oon valloittava?

Häh? 😀 Minä ymmärsin tuon niin, että menee sillä asenteella iskemään, että vaikka saisikin pakit on tehnyt hyvän työn kun nainen kokee itsensä halutuksi.

Vierailija
39/71 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paska neuvo.

Miksi?

Ei naiset iske ujoa miestä vaikka kuinka silmäilee naista.

Ei edes netissä, jos ensin jutellaan?

Vierailija
40/71 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne parisuhteet kuule mitään herkkua ole. Läheisyys katoaa nopeasti ja sitä rataa. Keskity johonkin muuhun.

Kyllä niiden eteen varmasti töitä joutuu tekemään ja välillä tietty päättyvät onnettomasti, mutta olisi kyllä kiva päästä "kokeilemaan".

Mun elämä alkaa olla jo siinä pisteessä, että olen ihan vakavasti harkinnut manikyyrissä käymistä ihan vaan sen takia, että saisin kokea naisen kosketuksen. Taidan olla aika luuseri.

Suuhygienisti on myös hyvä idea. Tuntuu hyvätä kun tissi painaa poskea vasten, edes hetken ja vaikka asento on huono siinä tuolissa suu auki.