Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkohan työkaveri ihastunut vai ei?

Vierailija
27.01.2016 |

En ota siitä mitään selvää. Välillä tuijottaa pitkään silmiin, välillä välttelee katsetta. Välillä nauraa mun jutuille ja vaikuttaa ilahtuneelta mut nähdessään, välillä vaikuttaa välinpitämättömältä ja jopa jotenkin äreältä. Olisipa kiva tietää mitä sen päässä liikkuu.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vai nainen?

Vierailija
2/10 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies. Tänään aamulla olin aivan varma, että on, kun vaikutti todella ilahtuneelta mut nähdessään ja kommentoi mun hiuksia (kävin eilen kampaajalla). Iltapäivällä taas vaikutti suunnilleen ärsyyntyneeltä, kun kävin sen luona kysymässä neuvoa yhteen asiaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihastuksesi jatkuu niin osta vaikka leffaliput jotka vanhenee nopeasti ja sano miehelle että toinen lippu jää käyttämättä jos hän ei sitä ota. Jos hän tykkää susta niin lähtee leffaan oli se sitten mikä tahansa.

4/10 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa juuri minun käyttäytymiseltäni silloin kun olen ihastunut.

Vierailija
5/10 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi olla toiselle mukava myös ilman että on ihastunut, minusta tuo kuulostaa ihan tavalliselta käyttäytymiseltä työpaikalla. Ihastunut hakeutuisi seuraasi koko ajan

Vierailija
6/10 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen voi olla toiselle mukava myös ilman että on ihastunut, minusta tuo kuulostaa ihan tavalliselta käyttäytymiseltä työpaikalla. Ihastunut hakeutuisi seuraasi koko ajan

Samaa mäkin mietin. Hän ei usein hakeudu seuraani eikä pyydä mukaan lounaalle (muuta kuin joskus). Välillä mietin, että yrittääkö hän sillä käytöksellään peitellä ihastumistaan vai eikö vaan oikeasti ole ihastunut, vaan ystävällinen vaan. Tänään hän mielestäni meinasi todeta jotain muutakin positiivista ulkonäöstäni, mutta jätti sitten lauseen kesken ja yritti kääntää keskustelun muuhun. En tosin itsekään tiedä olenko ihastunut, välillä tuntuu että en, välillä taas myönnän itselleni, että taidanpa hiukan olla, kun hän pyörii ajatuksissani tälläkin hetkellä..

Vierailija
7/10 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyncis kirjoitti:

Miksi olla välillä ärsyyntyneen oloinen ja tyly, jos on ihastunut?

Ap

Vierailija
8/10 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyncis kirjoitti:

Ap

Työstressiä, huolia kotona (tai parisuhteessa..) tms. Ei kannata ylitulkita toista, oma kohteliaisuuteni ja sosiaalisuuteni on ihan liian monta kertaa tulkittu ihastumiseksi. Joillekin on tullut täysin yllätyksenä että kiinnostus oli yksipuolista, kun olen kuulemma (normaalilla ystävällisellä) käytökselläni flirttaillut tai antanut ymmärtää.

Vierailija
9/10 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyncis kirjoitti:

Ap

Työstressiä, huolia kotona (tai parisuhteessa..) tms. Ei kannata ylitulkita toista, oma kohteliaisuuteni ja sosiaalisuuteni on ihan liian monta kertaa tulkittu ihastumiseksi. Joillekin on tullut täysin yllätyksenä että kiinnostus oli yksipuolista, kun olen kuulemma (normaalilla ystävällisellä) käytökselläni flirttaillut tai antanut ymmärtää.

Itse olen kanssa tosi sosiaalinen, mutta olen aina ystävällinen kaikille enkä ymmärrä miksi hänen pitäisi olla välillä tyly minua kohtaan, on sitten ihastunut tai ei.

Ap

Vierailija
10/10 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyncis kirjoitti:

Ap

Itse olen kanssa tosi sosiaalinen, mutta olen aina ystävällinen kaikille enkä ymmärrä miksi hänen pitäisi olla välillä tyly minua kohtaan, on sitten ihastunut tai ei.

Ap

Tokikaan ei ole hyvä olla tyly työtovereita kohtaan. Itse kuitenkin olen joskus ollut, kun olen ollut tilanteessa missä pitkin päivää minut keskeytetään ja tullaan kysymään asioita, joita ei (mielestäni) tarvitsisi juuri sillä hetkellä kysyä, vaan jotka voisivat ihan hyvin odottaa siihen, kun meillä on seuraava joku suunniteltu palaveri. Jokainen keskeytys kun keskeyttää myös ajatukseni ja oman työskentelyni. Silloin tulen ärtyneeksi, ja minusta sen kyllä valitettavasti helposti huomaa..