Hajottaa kun en uskalla tehdä aloitetta ketään naista kohtaan
Elämä valuu hukkaan, kun olen saamaton. Ärsyttää suunnattomasti kun muuten olen hyvin sosiaalinen ja on myös paljon naispuolisia kavereita, joiden kanssa tulen erittäin luontevasti toimeen, mutta ajatuskin oikeasta aloitteesta ketään naisihmistä kohtaan laittaa polvet tutisemaan kuin pikkupojalla.
Ei kai tästä voi ketään muuta syyttää kuin itseään, ollaan sitten neitsyitä ja perheettömiä loppu elämä. No ei edes se seksi, jos vain olisi joku jota halata ja rutistaa. :(
M32
Kommentit (71)
Jos hankkisit ensin vaikka netistä treffit, niin tiedät, että olette kumpikin samassa veneessä. Ei tarvitse ketään vastaantulijaa mennä pokailemaan, josta ei tiedä, onko varattu tai muuten kiinnostunut. Ehkä saisit rohkeutta, vaikkei heti rakkautta löytyisi.
Vedä viinashotti ja laita viesti. Jos tulee huono vastaus, niin vedä toinen shotti. Kerran se vaan kirpasee ja moni lähtee kuitenkin edes kahville ihan mielellään.
Mikset juttele niille naiskavereillesi asiasta? Halaile ja rutistele niitä näin alkuun? Kysele niiltä näkemystä? Olisko terapian paikka? Mikä siinä seksissä on ongelma tai naisissa tositarkoituksessa pelottavaa?
Ei tuo nyt taida kotona tuskailemalla pareta?
Taas uusi ilta yksin. Läheisyydenkaipuu niin kova, että halailen kirjaimellisesti peittoa ja tyynyni ja kuvittelen, että voisin joskus pidellä sylissäni naista.
Tännekin palstalle tulevat monet miehet dissaamaan naisia, sanompahan vaan teille, että jos teillä on parisuhde asiat kunnossa niin olkaa kiitollisia siitä mitä teillä on, älkää kostaako sitä vahingonilolla muille. Vaikea kuvitella miten ihanaa joku oikea parisuhde voisi olla, kun voisi aina kotiintullessaan halia. Palvoisin kyllä maata naisen jalkojen alla jos joku minut huolisi, mutta aika surrealistiselta tuntuu koko parisuhdeajatus, kun en kuitenkaan uskalla tehdä mitään asian eteen.
AP
Vierailija kirjoitti:
Mikset juttele niille naiskavereillesi asiasta? Halaile ja rutistele niitä näin alkuun? Kysele niiltä näkemystä? Olisko terapian paikka? Mikä siinä seksissä on ongelma tai naisissa tositarkoituksessa pelottavaa?
Ei tuo nyt taida kotona tuskailemalla pareta?
Olet oikeassa, kotona tuskaileminen ei auta. Hyljetyksi joutumisen irrationaalinen pelko on kuitenkin niin kova, etten uskalla tehdä mitään asian eteen.
Kavereille en uskalla tai kehtaa asiasta puhua. Kyllä he tietävät etten koskaan ole parisuhteessa ollut, mutta puhun asiasta aika vähän ja silloinkin vitsaillen, joten eivät tiedä miten hajalla olen asian johdosta.
AP
Missä asut? Millaista ja minkä ikäistä naista etsit? Mitä harrastat?
Täällä kirjoittaa hyvinkin moni sinkkunainen, joten luo uusi sähköposti ja etsi itsellesi täältä seuraa.
Virkistävää vaihtelua kaikkien miesviha-toteajien jälkeen. :)
Ei ne parisuhteet kuule mitään herkkua ole. Läheisyys katoaa nopeasti ja sitä rataa. Keskity johonkin muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Elämä valuu hukkaan, kun olen saamaton. Ärsyttää suunnattomasti kun muuten olen hyvin sosiaalinen ja on myös paljon naispuolisia kavereita, joiden kanssa tulen erittäin luontevasti toimeen, mutta ajatuskin oikeasta aloitteesta ketään naisihmistä kohtaan laittaa polvet tutisemaan kuin pikkupojalla.
Ei kai tästä voi ketään muuta syyttää kuin itseään, ollaan sitten neitsyitä ja perheettömiä loppu elämä. No ei edes se seksi, jos vain olisi joku jota halata ja rutistaa. :(
M32
Tiedän ton tunteen. Toisaalta elät kyllä hienoa ja tavoiteltua elämää. Moni perheellinen vaihtaisi kanssasi paikkoja.
Mieti miten paljon sinua ärsyttäisi ja hävettäisi kun otat kontaktia ja saat lapaset. Se on niin ilkeä tunne että muistat sen vielä kahdenkymmenen vuoden päästä elävästi ja sydämessä tuntuu se hyi helvetti. Agh, hyi helvetti, agh! Hyi helvetti, agh! Läimit itseäsi otsaan ja puret kieltäsi vuosien päästä. Toivot ettet olisi koskaan nostanut nahkatakin kauluksia pystyyn ja pistänyt sitä jenkkipurukumia suuhusi ennen harjoiteltua iskurepliikkiä, joka silloin kuulosti hyvältä. Nykyään se tuntuu siltä että haluaisit lapioida sydämesi täyteen kylmää hiekkaa. Hiekka tuntuu kielellä asti. Phyi phyi phyi.
Ei se ole sen väärtiä. Ei kannata, en suosittele.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne parisuhteet kuule mitään herkkua ole. Läheisyys katoaa nopeasti ja sitä rataa. Keskity johonkin muuhun.
Kyllä niiden eteen varmasti töitä joutuu tekemään ja välillä tietty päättyvät onnettomasti, mutta olisi kyllä kiva päästä "kokeilemaan".
Mun elämä alkaa olla jo siinä pisteessä, että olen ihan vakavasti harkinnut manikyyrissä käymistä ihan vaan sen takia, että saisin kokea naisen kosketuksen. Taidan olla aika luuseri.
Rick Meed kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Tiedän ton tunteen. Toisaalta elät kyllä hienoa ja tavoiteltua elämää. Moni perheellinen vaihtaisi kanssasi paikkoja.
Mieti miten paljon sinua ärsyttäisi ja hävettäisi kun otat kontaktia ja saat lapaset. Se on niin ilkeä tunne että muistat sen vielä kahdenkymmenen vuoden päästä elävästi ja sydämessä tuntuu se hyi helvetti. Agh, hyi helvetti, agh! Hyi helvetti, agh! Läimit itseäsi otsaan ja puret kieltäsi vuosien päästä. Toivot ettet olisi koskaan nostanut nahkatakin kauluksia pystyyn ja pistänyt sitä jenkkipurukumia suuhusi ennen harjoiteltua iskurepliikkiä, joka silloin kuulosti hyvältä. Nykyään se tuntuu siltä että haluaisit lapioida sydämesi täyteen kylmää hiekkaa. Hiekka tuntuu kielellä asti. Phyi phyi phyi.
Ei se ole sen väärtiä. Ei kannata, en suosittele.
Huh, ei se nyt noin paha ole. Olen nainen ja tehnyt monia alotteita ja saanut usein myös pakkeja. Kyllä se vähän kirpaisee, mutta mitä sitten. Eteenpäin vain, ei pakit antanut ymmärtänyt hyvän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niiden eteen varmasti töitä joutuu tekemään ja välillä tietty päättyvät onnettomasti, mutta olisi kyllä kiva päästä "kokeilemaan".
Mun elämä alkaa olla jo siinä pisteessä, että olen ihan vakavasti harkinnut manikyyrissä käymistä ihan vaan sen takia, että saisin kokea naisen kosketuksen. Taidan olla aika luuseri.
Itse käyn naishierojalla.
Ikisinkkumies
Ei se auttaisi edes mitään. Oon tehnyt kymmenittäin alotteita, mutta ei naisia kiinnosta. Ainakin oot säästynyt pakeilta
Ajattele naisia sellaisina höppänöinä kävelevinä pilluina