Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hajottaa kun en uskalla tehdä aloitetta ketään naista kohtaan

Vierailija
27.01.2016 |

Elämä valuu hukkaan, kun olen saamaton. Ärsyttää suunnattomasti kun muuten olen hyvin sosiaalinen ja on myös paljon naispuolisia kavereita, joiden kanssa tulen erittäin luontevasti toimeen, mutta ajatuskin oikeasta aloitteesta ketään naisihmistä kohtaan laittaa polvet tutisemaan kuin pikkupojalla.

Ei kai tästä voi ketään muuta syyttää kuin itseään, ollaan sitten neitsyitä ja perheettömiä loppu elämä. No ei edes se seksi, jos vain olisi joku jota halata ja rutistaa. :(

M32

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele naisia sellaisina höppänöinä kävelevinä pilluina

Vierailija
2/71 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama juttu täällä.

-m31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakit sieltä vaan tulisi, vaikka vähän viattomamminkin yrittäisit.

Vierailija
4/71 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma :/

-M27

Vierailija
5/71 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hankkisit ensin vaikka netistä treffit, niin tiedät, että olette kumpikin samassa veneessä. Ei tarvitse ketään vastaantulijaa mennä pokailemaan, josta ei tiedä, onko varattu tai muuten kiinnostunut. Ehkä saisit rohkeutta, vaikkei heti rakkautta löytyisi.

Vierailija
6/71 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä viinashotti ja laita viesti. Jos tulee huono vastaus, niin vedä toinen shotti. Kerran se vaan kirpasee ja moni lähtee kuitenkin edes kahville ihan mielellään.

Vierailija
7/71 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset juttele niille naiskavereillesi asiasta? Halaile ja rutistele niitä näin alkuun? Kysele niiltä näkemystä? Olisko terapian paikka? Mikä siinä seksissä on ongelma tai naisissa tositarkoituksessa pelottavaa?

Ei tuo nyt taida kotona tuskailemalla pareta?

Vierailija
8/71 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama homma mutta kyseessä miehet :/

n20

Vierailija
9/71 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma :(

M26

Vierailija
10/71 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas uusi ilta yksin. Läheisyydenkaipuu niin kova, että halailen kirjaimellisesti peittoa ja tyynyni ja kuvittelen, että voisin joskus pidellä sylissäni naista.

Tännekin palstalle tulevat monet miehet dissaamaan naisia, sanompahan vaan teille, että jos teillä on parisuhde asiat kunnossa niin olkaa kiitollisia siitä mitä teillä on, älkää kostaako sitä vahingonilolla muille. Vaikea kuvitella miten ihanaa joku oikea parisuhde voisi olla, kun voisi aina kotiintullessaan halia. Palvoisin kyllä maata naisen jalkojen alla jos joku minut huolisi, mutta aika surrealistiselta tuntuu koko parisuhdeajatus, kun en kuitenkaan uskalla tehdä mitään asian eteen.

AP

Vierailija
11/71 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika ja nainen olen

Vierailija
12/71 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekaan vaan kun Lontoon sumuun.

Vierailija
13/71 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset juttele niille naiskavereillesi asiasta? Halaile ja rutistele niitä näin alkuun? Kysele niiltä näkemystä? Olisko terapian paikka? Mikä siinä seksissä on ongelma tai naisissa tositarkoituksessa pelottavaa?

Ei tuo nyt taida kotona tuskailemalla pareta?

Olet oikeassa, kotona tuskaileminen ei auta. Hyljetyksi joutumisen irrationaalinen pelko on kuitenkin niin kova, etten uskalla tehdä mitään asian eteen.

Kavereille en uskalla tai kehtaa asiasta puhua. Kyllä he tietävät etten koskaan ole parisuhteessa ollut, mutta puhun asiasta aika vähän ja silloinkin vitsaillen, joten eivät tiedä miten hajalla olen asian johdosta.

AP

Vierailija
14/71 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut? Millaista ja minkä ikäistä naista etsit? Mitä harrastat? 

Täällä kirjoittaa hyvinkin moni sinkkunainen, joten luo uusi sähköposti ja etsi itsellesi täältä seuraa.

Virkistävää vaihtelua kaikkien miesviha-toteajien jälkeen. :) 

Vierailija
15/71 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne parisuhteet kuule mitään herkkua ole. Läheisyys katoaa nopeasti ja sitä rataa. Keskity johonkin muuhun.

Vierailija
16/71 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä valuu hukkaan, kun olen saamaton. Ärsyttää suunnattomasti kun muuten olen hyvin sosiaalinen ja on myös paljon naispuolisia kavereita, joiden kanssa tulen erittäin luontevasti toimeen, mutta ajatuskin oikeasta aloitteesta ketään naisihmistä kohtaan laittaa polvet tutisemaan kuin pikkupojalla.

Ei kai tästä voi ketään muuta syyttää kuin itseään, ollaan sitten neitsyitä ja perheettömiä loppu elämä. No ei edes se seksi, jos vain olisi joku jota halata ja rutistaa. :(

M32

Tiedän ton tunteen. Toisaalta elät kyllä hienoa ja tavoiteltua elämää. Moni perheellinen vaihtaisi kanssasi paikkoja.

Mieti miten paljon sinua ärsyttäisi ja hävettäisi kun otat kontaktia ja saat lapaset. Se on niin ilkeä tunne että muistat sen vielä kahdenkymmenen vuoden päästä elävästi ja sydämessä tuntuu se hyi helvetti. Agh, hyi helvetti, agh! Hyi helvetti, agh! Läimit itseäsi otsaan ja puret kieltäsi vuosien päästä. Toivot ettet olisi koskaan nostanut nahkatakin kauluksia pystyyn ja pistänyt sitä jenkkipurukumia suuhusi ennen harjoiteltua iskurepliikkiä, joka silloin kuulosti hyvältä. Nykyään se tuntuu siltä että haluaisit lapioida sydämesi täyteen kylmää hiekkaa. Hiekka tuntuu kielellä asti. Phyi phyi phyi.

Ei se ole sen väärtiä. Ei kannata, en suosittele.

Vierailija
17/71 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne parisuhteet kuule mitään herkkua ole. Läheisyys katoaa nopeasti ja sitä rataa. Keskity johonkin muuhun.

Kyllä niiden eteen varmasti töitä joutuu tekemään ja välillä tietty päättyvät onnettomasti, mutta olisi kyllä kiva päästä "kokeilemaan".

Mun elämä alkaa olla jo siinä pisteessä, että olen ihan vakavasti harkinnut manikyyrissä käymistä ihan vaan sen takia, että saisin kokea naisen kosketuksen. Taidan olla aika luuseri.

Vierailija
18/71 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rick Meed kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Tiedän ton tunteen. Toisaalta elät kyllä hienoa ja tavoiteltua elämää. Moni perheellinen vaihtaisi kanssasi paikkoja.

Mieti miten paljon sinua ärsyttäisi ja hävettäisi kun otat kontaktia ja saat lapaset. Se on niin ilkeä tunne että muistat sen vielä kahdenkymmenen vuoden päästä elävästi ja sydämessä tuntuu se hyi helvetti. Agh, hyi helvetti, agh! Hyi helvetti, agh! Läimit itseäsi otsaan ja puret kieltäsi vuosien päästä. Toivot ettet olisi koskaan nostanut nahkatakin kauluksia pystyyn ja pistänyt sitä jenkkipurukumia suuhusi ennen harjoiteltua iskurepliikkiä, joka silloin kuulosti hyvältä. Nykyään se tuntuu siltä että haluaisit lapioida sydämesi täyteen kylmää hiekkaa. Hiekka tuntuu kielellä asti. Phyi phyi phyi.

Ei se ole sen väärtiä. Ei kannata, en suosittele.

Huh, ei se nyt noin paha ole. Olen nainen ja tehnyt monia alotteita ja saanut usein myös pakkeja. Kyllä se vähän kirpaisee, mutta mitä sitten. Eteenpäin vain, ei pakit antanut ymmärtänyt hyvän päälle.

Vierailija
19/71 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niiden eteen varmasti töitä joutuu tekemään ja välillä tietty päättyvät onnettomasti, mutta olisi kyllä kiva päästä "kokeilemaan".

Mun elämä alkaa olla jo siinä pisteessä, että olen ihan vakavasti harkinnut manikyyrissä käymistä ihan vaan sen takia, että saisin kokea naisen kosketuksen. Taidan olla aika luuseri.

Itse käyn naishierojalla.

Ikisinkkumies

Vierailija
20/71 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se auttaisi edes mitään. Oon tehnyt kymmenittäin alotteita, mutta ei naisia kiinnosta. Ainakin oot säästynyt pakeilta