noora&noora blogi
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kateudesta, enkä kilpailusta, en halua ottaa kantaa. Toivon, että jättää blogin ja somen hetkeksi kokonaan ja keskittyy pelkästään kiintymyssuhteen luomiseen ja putoaa tähän ihka oikeaan todellisuuteen. Turhaa pingottaa voimansa loppuun jonkun some "todellisuuden" takia.
Uskomattomia kommentteja täällä! Musta ei mitenkään vaikuta siltä, että voimat olisivat loppu täydellisyyden tavoittelun takia, vaan ihan vain siksi, että vauva syntyi kuukausia etuajassa, vietti elämänsä ensimmäiset viikot sairaalassa, kyseessä on pariskunnan ensimmäinen lapsi ja vanhemmat ovat olleet huolesta soikeana ja Noora ei saa nukuttua. Tuollaiset univaikeudet, mitä Nooralla on, masentaisivat kenet tahansa. Jos pisin aika, mitä pystyy nukkumaan, on kymmeniä minuutteja tai tunti, ei mikään ihme että alkaa hajoilla. Eiköhän sitä kiintymyssuhdetta ole luotu esimerkiksi kuukausien kenguruhoidolla, siihen ei varmaan kaunis blogi vaikuta suuntaan tai toiseen.
Kyllä näistä kommenteista niiiin paistaa läpi se, että ollaan kateellisia ja epävarmoja omasta elämästä, kun toisella on tyylitajua, kaunis koti, hyvä työ, lentäjä-aviomies, söpö koira ja pieni vauva ja samanlaisia ystäviä.
Vilkaisin eilen Ellenin blogia, en ole siellä käynyt for ages, enkä koskaan ole kuulunut lukijoihin. Lähinnä huvittuneena joskus lukenut hänen wannabe kommentteja. Repesin totaalisesti blogin nimelle Helposti onnellinen. Luin tekstin vauvavuodesta ja teksti loppuu kutakuinkin näin: "myönnän, että olen lattemama, kun onhan se vaan niin, että kaikki ongelmat tuntuu kahvilassa istuessa niin paljon pienemmiltä". For real? Lattemama? 😂
^ Olin siis unohtanut kokonaan tuon blogin nimen, mutta hyvin sopii tuon postauksen loppukaneetti yläotsikkoon. Eihän tuollaista tai ylipäätän tuon genren edustajia voi ottaa kovin vakavasti. Menee kepeys niin tappiin, että ei odottaa paljon enempää lukijaltakaan. Ilmeisesti luulo on, että ihmiset suhtautuisivat tai heidän pitäisi suhtautua, jotenkin haudanvakavasti näihin juttuihin, kun itse niitä sydänverellä tosissaan tekevät? Kyllähän noita Blue Peoneja ja Amelieita ja muita faneja tuntuu riittävän. Oma suhtautumiseni on suhteutettu sisältöön. Näin.
Ellenbree on niin feikki kun olla voi
Niin ja tuon lajin ideologian takana on halu tehdä itsestä jollain tavoin ikonisia, kerätä ihmisiä siihen ympärille. Seuraajia tai faneja. NooraHoosta koen oikeasti vähän oppineeni jotain eli "tuttavuus" on jotenkin rikastuttanut. En osaa kai selittää. Pidän siitä, että hänessä on jotain välitöntä tai ehkä paremmin mutkatonta. Jotenkin ihanan tavanomainen. NooraKoo on pitänyt blogia kauan, eikä ole enää vuosiin onnistunut tuomaan mitään uutta kulmaa esiin. Kaikki on niin moneen kertaan kuvattu ja kerrottu jo.
Tiesin jo viisi vuotta sitten millaisia aamiaisia hän syö. Kilokaupalla kanelia, mikä ei ole terveellistä edes.
Tykkään tosi paljon NooraK:n tukasta ja hän meikkaa nätisti. Käyttää kivoja koruja, ymmärtää niiden päälle ja on koruihminen.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään tosi paljon NooraK:n tukasta ja hän meikkaa nätisti. Käyttää kivoja koruja, ymmärtää niiden päälle ja on koruihminen.
Samoin! Ihana tyyli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin! Ihana tyyli!
Pukeutumisesta en tykkää hänen osalta, jotenkin värimaailma on hänelle sopimaton. Tupla denim, ugg töppöset, converset ym. Ugh! Mutta meikki, hiukset ja korut on jotain, mitä kopioisin heti jos voisin. Hänellä on myös erittäin kauniit silmät.
Molemmat naiset ovat mun mielestä kauniita ja kivan tyylisiä. Samoin pidän heidän kodeista.
Mä kyllä symppaan Noora K:ta, itsekin keskosvauvan synnyttäneenä. Alku on vaikeaa ja keskonen on erityisvauva ja ainakin meidän oli myös suuri tarpeinen ja huonosti nukkuva. Kun nukut kuukausi tolkulla max. 1,5h, niin ei paljon naurata. Mä ainakin muistelen Noora K:n olleen todella kiitollinen kaikesta avusta mitä ovat perheiltään saaneet. Koska siinä kohtaa mulle iski kateus, kun me emme keltään saaneet mitään apua.
Jokainenhan haluaa näyttää vain parastaan somemaailmassa. Kukaan muu kuin he itse eivät tiedä mitä siellä kulisseissa tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat naiset ovat mun mielestä kauniita ja kivan tyylisiä. Samoin pidän heidän kodeista.
Mä kyllä symppaan Noora K:ta, itsekin keskosvauvan synnyttäneenä. Alku on vaikeaa ja keskonen on erityisvauva ja ainakin meidän oli myös suuri tarpeinen ja huonosti nukkuva. Kun nukut kuukausi tolkulla max. 1,5h, niin ei paljon naurata. Mä ainakin muistelen Noora K:n olleen todella kiitollinen kaikesta avusta mitä ovat perheiltään saaneet. Koska siinä kohtaa mulle iski kateus, kun me emme keltään saaneet mitään apua.
Jokainenhan haluaa näyttää vain parastaan somemaailmassa. Kukaan muu kuin he itse eivät tiedä mitä siellä kulisseissa tapahtuu.
Jotenkin niin Nooran kynästä tämä.
kun itelläki masennusdiagnoosi niin ei kyllä tulis mieleenkään ruveta postaamaan jotain aurinkolasikuvia instaan jos pienikin vielä hoidettavana.
Taisitte ketjullanne saada blogihiljaisuuden aikaiseksi
Vierailija kirjoitti:
Taisitte ketjullanne saada blogihiljaisuuden aikaiseksi
Tai sitten kuule ihan vauvat vievät luovan ajan?
Sininen pioni on koominen. Ei kuulemma omista telkkariakaan.
Vierailija kirjoitti:
Sininen pioni on koominen. Ei kuulemma omista telkkariakaan.
Mitä outoa on telkkarittomuudessa?
Niin, mikäs tästä rouva pionista tekee koomisen?
Pioni analysoi ja jorinoi pitkiä viestejä ja yleensä etunenässä.
Mistä tiedät, että hän on minulle tuntematon henkilö? Osoita selkeästi, missä/mikä on kiusaamista ja perustele se. En nimittäin ymmärrä, mitä tarkoitat. Ymmärrän ehkä paremmin, kun selität. Voidaan sen jälkeen jatkaa keskustelua.