noora&noora blogi
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hotelliin kaiketi mentiin siksi, että saisi rauhassa unilääkkeen avulla unettomuuskierteen katki. Mutta miksi siitä postaaminen jotenkin nollaisi saadun levon?
Prioriteetit. Energiat olennaiseen eli beebekseen. Blogi telakalle jos voimat ei riitä. That's why.
Idea taisi olla nimenomaan se, et äiti kuntoon ja äidille omaa aikaa itseään kiinnostavan asian parissa (mm. blogi) jotta jaksaa taas keskittyä siihen vauvaan.
Uih, beebekset ja bebbet on jo samalla viivalla masu-asukkien ja muiden ällösanojen kanssa :-/
Kaksi hyvin erilaista raskautta ja äitiyttä. Mielenkiintoista everyday draamaa. Kiva seurata.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi hyvin erilaista raskautta ja äitiyttä. Mielenkiintoista everyday draamaa. Kiva seurata.
Totta. Laadukas blogi kyllä.
Blogi on ihan kiva, tosin tykkäsin enemmän, kun Noora K. kirjoitteli pelkästään omaa blogia.
Molemmat Noorat tuntuvat kovasti ihailevan näitä SäkerStil-naisia ja muitakin ruotsalaisia. Tai ylipäätänsäkin ruotsalaisuutta. Eikös niillä ollut ihan oma podcastikin tästä aiheesta....? Ja sitten kopio-bloggaajat jatkavat perässä tätä hehkutusta. Mulla ei ole mitään ruotsalaisuutta vastaan, mutta tälläinen hehkutuksen määrä joskus kummastuttaa mua. Mukava ja laadukkaasti tehty blogi muuten. Postaukset eivät koskaan tunnu hutaistulta.
Tää blogi on yks suomen parhaista. Panostettu.
Taisi olla lapsen tuoma vastuu yllätys tuon ikäiselle, vaikka oli värikoodannut kaiken tavaran ja suunnitellut lattemammailut pinterest-elämäänsä. Ei jaksa hoitaa, vaikka mies ja äiti ja kaikki mahdolliset niin auttaa. NooraK taitaa olla kateellinen toisen normaalista vauvasta, kun ei ole sitä millään lailla kommentoinut vaan tehnyt yhdentekevän vaatetuspostauksen. Pientä kisaahan noilla tuntuu olevan jo aiempien podcastien ja postausten perusteella.
En tiedä kateudesta, enkä kilpailusta, en halua ottaa kantaa. Toivon, että jättää blogin ja somen hetkeksi kokonaan ja keskittyy pelkästään kiintymyssuhteen luomiseen ja putoaa tähän ihka oikeaan todellisuuteen. Turhaa pingottaa voimansa loppuun jonkun some "todellisuuden" takia.
Hoo on fiksu ja on jo huomannut tai vauva kohta opettaa että aikuisten prinsessa leikit on nyt leikitty
Mä olin just tulossa kirjoittamaan, että olen alkanut tykkäämään Hoosta. Aluksi pidin tylsänä, mutta hän oikeasti ihan fiksu.
Ainoa, mikä vähän huvittaa on, että hänen isoin intohimo tuntuu olevan raha. Omat pikkarini kostuu toisenlaisista intohimoista, kuin rahasta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kateudesta, enkä kilpailusta, en halua ottaa kantaa. Toivon, että jättää blogin ja somen hetkeksi kokonaan ja keskittyy pelkästään kiintymyssuhteen luomiseen ja putoaa tähän ihka oikeaan todellisuuteen. Turhaa pingottaa voimansa loppuun jonkun some "todellisuuden" takia.
Uskomattomia kommentteja täällä! Musta ei mitenkään vaikuta siltä, että voimat olisivat loppu täydellisyyden tavoittelun takia, vaan ihan vain siksi, että vauva syntyi kuukausia etuajassa, vietti elämänsä ensimmäiset viikot sairaalassa, kyseessä on pariskunnan ensimmäinen lapsi ja vanhemmat ovat olleet huolesta soikeana ja Noora ei saa nukuttua. Tuollaiset univaikeudet, mitä Nooralla on, masentaisivat kenet tahansa. Jos pisin aika, mitä pystyy nukkumaan, on kymmeniä minuutteja tai tunti, ei mikään ihme että alkaa hajoilla. Eiköhän sitä kiintymyssuhdetta ole luotu esimerkiksi kuukausien kenguruhoidolla, siihen ei varmaan kaunis blogi vaikuta suuntaan tai toiseen.
Kyllä näistä kommenteista niiiin paistaa läpi se, että ollaan kateellisia ja epävarmoja omasta elämästä, kun toisella on tyylitajua, kaunis koti, hyvä työ, lentäjä-aviomies, söpö koira ja pieni vauva ja samanlaisia ystäviä.
En mä kyllä kilpailua enkä kateutta ole heidän välillään huomannut. Mutta kateus toisen "normaalisti" mennyttä raskautta & vauva-aikaa olisi mun mielestä ihan normaali ja ymmärrettävä tunne. Mä olin itse vauva-aikoina todella kateellinen ihan vaan vaikka siitä, että jonkun vauva suostui syömään tuttia, vaikka en normisti ole kovin kateellinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomattomia kommentteja täällä! Musta ei mitenkään vaikuta siltä, että voimat olisivat loppu täydellisyyden tavoittelun takia, vaan ihan vain siksi, että vauva syntyi kuukausia etuajassa, vietti elämänsä ensimmäiset viikot sairaalassa, kyseessä on pariskunnan ensimmäinen lapsi ja vanhemmat ovat olleet huolesta soikeana ja Noora ei saa nukuttua. Tuollaiset univaikeudet, mitä Nooralla on, masentaisivat kenet tahansa. Jos pisin aika, mitä pystyy nukkumaan, on kymmeniä minuutteja tai tunti, ei mikään ihme että alkaa hajoilla. Eiköhän sitä kiintymyssuhdetta ole luotu esimerkiksi kuukausien kenguruhoidolla, siihen ei varmaan kaunis blogi vaikuta suuntaan tai toiseen.
Kyllä näistä kommenteista niiiin paistaa läpi se, että ollaan kateellisia ja epävarmoja omasta elämästä, kun toisella on tyylitajua, kaunis koti, hyvä työ, lentäjä-aviomies, söpö koira ja pieni vauva ja samanlaisia ystäviä.
Huii pitää äkkiä mennä pinterestiin matkimaan tyylitajua vaikka ruotsista että osaa kopioida itselleen samanlaisen kodin ja elämän somessa jaettavaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihan erityisesti lainaamassasi kommentissani kieli kateudestani?
No ehkä blogi saa ajatukset hetkeksi muualle? En tajua tätä ruotimista, heillä on rankka ajanjakso takana, ei ihme jos mieli maassa.
Antakaa olla, blogi on kiva ( seurasin jo sitä aiempaa blogia vuosia).