Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruotsi-brändi saanut ison kolauksen

Vierailija
27.01.2016 |

Asun ulkomailla ja perinteisesti täällä Ruotsia on pidetty edistyksellinä, rikkaana, rauhallisena, symppisenä Ikea-maana täynnä vaaleita, kauniita ja komeita skandinaaveja. Nyt mediassa ja ihmisten puheissa Ruotsista on tullut tyhmä, sinisilmäisen pakolaispolitiikkansa pilaama, turvapaikanhakijoiden täyttämä levoton maa jossa raiskataan, murhataan ja tapellaan kiihtyvällä tahdilla. ( Suomella ei mitään erityistä positiivista mainetta tai brändiä ole koskaan ollutkaan joten siinä ei ole niin suurta muutosta viime kuukausina tapahtunut. )

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä ruotsissa ennenkin sattunut ja tapahtunut. Nyt vaan kaikki on enemmän Suomenkin lehdissä. Ihan sama Ruotsi se on kuin aiemminkin, mutta Ruotsissa on nyt sitten tältä erää vähennetty turvapaikanhakijoiden vastaanottamista kun heilläkään pienenä maana ei ole resursseja ihan kaikkeen.  Luulen että Ruotsin brändi ainakin kansainvälisesti pysyy melko samana. Ehkä Suomessa kuvitellaan että se olisi jotenkin muuttunut.

Vierailija
2/2 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siellä ruotsissa ennenkin sattunut ja tapahtunut. Nyt vaan kaikki on enemmän Suomenkin lehdissä. Ihan sama Ruotsi se on kuin aiemminkin, mutta Ruotsissa on nyt sitten tältä erää vähennetty turvapaikanhakijoiden vastaanottamista kun heilläkään pienenä maana ei ole resursseja ihan kaikkeen.  Luulen että Ruotsin brändi ainakin kansainvälisesti pysyy melko samana. Ehkä Suomessa kuvitellaan että se olisi jotenkin muuttunut.

Et tainnut kunnolla lukea mun aloitusta. Sanoin että asun ulkomailla ja perustin havaintoni siihen mitä täkäläisessä mediassa ( perinteisessä ja sosiaalisessa) puhutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan