Selänteen kommentit ei ollut edes rasistisia
mitä mieltä tästä kohusta!? ei noi ollu rasistisia http://www.metropoli.net/julkkikset/selanne-kommentoi-maahanmuuttajien-…
Kommentit (37)
vanha kikka kirjoitti:
Heti heräsi kellot soimaan. Olisko tässä nyt kyseessä huomionhakuisuus. Kuka tahansa voi provosoida kirjoituksillaan ja mielipiteillään. Teemullahan alkaa tuo oma tosi-tv sarja pyörimään ja tietysti sille pitää sada ilmaista mainosta. Kaikki löysät irti ja maksimoidaan näkyvyys. Tämä oli Teemulta ns. päänavaus.
Mitä vtun väliä sillä on, saako Selänne vaikka oman tv-ohjelman? Ihan sama, vaikka sais sata tonnia yhdeltä jaksolta, jos saa muutkin julkut mukaan raiskauksien estokampanjaan!!!
Isommat rahat menee uhrien terapiaan ym. eikä ehkä enää Suomikaan houkuttais niin hemmetisti näitä elukoita. Ymmärtäisi vielä jonkun yksittäistapauksen, mutta satapäistä lääppijäjengiä en koskaan. Isolla joukolla lasten kimpussa, voi helvetti!
Vierailija kirjoitti:
Poliisi on jo aikoja sitten todennut/myöntänyt/julkituonut tämän "uuden ilmiön"! Tilastot kertovat karmaisevaa faktaa, vaikka miten päin vääntelis ja kantaväestön miehiä syyttelis. Tämä on jo huipussaan? Kauhulla odotan kevättä...
Selänne ja Valavuori vain toteavat asian ja toivoisivat, että asialle vihdoin tehtäisiin jotain konkreettista ikuisen hupsauttelun sijaan! Voiko joku ajatella jotenkin toisin? :O
Voi. Pystyn omassa päässäni tekemään maailmasta juuri sellaisen paikan kuin haluan sen olevan. Minua ei ikävät "totuudet" paljoa liikuta!
S.Uvakki
Toiset tykkää pillastua. Klassikkoja olivat ne kesäiset lapsista pillastumiset. Sen sijaan itse raiskaukset eivät toisia niin kohauta kuin niiden kommentointi. Go figure.
Ettekö te lue noita juttuja, ennenkuin kommentoitte? Teemu jakoi Valavuoren twiitin eikä ole itse sen kummemmin kommentoinut. Ja ihan asiaa Aleksi puhui!
Teemu sanoi sen mikä jokaisen täysijärkisen suomalaisen pitäisi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisi on jo aikoja sitten todennut/myöntänyt/julkituonut tämän "uuden ilmiön"! Tilastot kertovat karmaisevaa faktaa, vaikka miten päin vääntelis ja kantaväestön miehiä syyttelis. Tämä on jo huipussaan? Kauhulla odotan kevättä...
Selänne ja Valavuori vain toteavat asian ja toivoisivat, että asialle vihdoin tehtäisiin jotain konkreettista ikuisen hupsauttelun sijaan! Voiko joku ajatella jotenkin toisin? :O
Voi. Pystyn omassa päässäni tekemään maailmasta juuri sellaisen paikan kuin haluan sen olevan. Minua ei ikävät "totuudet" paljoa liikuta!
S.Uvakki
Sulla ei sitten ole ketään läheistä, eikä sukulaisia, kun pystyt olemaan noin "omassa kuplassasi"? Hypoteettinen kysymys: Entäs jos sun mahdollinen läheinen/lapsi raiskattaisiin? S. Uvakki se vaan edelleen suvaitsisi?
Mä taas kutsun tuota menettelyäsi ja ajatusmaailmaasi vaaralliseksi ja itsepetokselliseksi. Mutta jos tuo tyydyttää, niin mikäs siinä...
Mä olen kyllä suht varma, että Valavuori on tuon twiitin kirjoittanut Selänteen nimissä. Hänhän on ennenkin hoitanut Teemun twitter-tiliä, ja on ylipäänsä ihan maaninen twiittaaja. Hänen huonon englantinsa sekä kirjoitustyylinsä kyllä tunnistaa. Olen jo pidempään Valavuoren some-kouhotusta seurannut, ja mun mielestä sopii kyllä hänen persoonaansa twiitata ensin jotain ja sitten mennä itse komppaamaan omaa juttuaan toiselta tililtä.
Selänne on kiekkolegenda, muttei nätisti sanottuna minkään älykön oloinen. Lieneekö hänellä edes mitään mielipidettä koko mamu-asiaan. Valavuori on päässyt hoitamaan Selänteen pr-juttuja ja jotain fanituotekauppaa. Jarkko Niemisen kanssa Valavuori koitti jotain saman tyylistä ja meni leuhkimaan twitterissä, että on Niemisen manageri. Sitten kävi ilmi, ettei tämmöisestä oltu edes sovittu ja Nieminen joutui antamaan lausunnon, ettei todellakaan ole manageri. Musta tuntuu ettei Selänne ole vaan ihan niin fiksu, että hoksaisi ettei Valavuoren intoiluissa kannata olla mukana.
Mitä ihmeen kohu twiittejä? Asiallista puhetta Teemulta
Mummi
Teemu, nahkapäitten uusi idoli. Jes
Vierailija kirjoitti:
Teemu, nahkapäitten uusi idoli. Jes
Teemu ei edusta mielipiteellään mitään nahkapäitä, vaan enemmistöä suomalaisista. Tätä mielipidettä ei vaan saa nykyään enää yleisesti Suomessa tuoda esille, se joko estetään, tai puhuja leimataan rasistiksi. Keskustelu on Suomessa voimakkaasti ohjattua, yritetään luoda mielikuvaa, että tällaiset mielipiteet edustavat vähemmistöä, vaikka totuus on päinvastainen. Sen takia syntyy tuollaisia ääriryhmiä ja vastamedioita, että se mielipide tulisi edes jotenkin esille, kun valtion media ei anna sen tulla. Se on sääli, tämä maa muistuttaa jo jotain Venäjää.
Suvaitsevaistolta lähti lapasesta. Jopa ville niinistö suosittelee että olkaa jo hiljaa siitä selänteestä.
Hähä, tämän hässäkän seuraaminen on ihan parasta. Toivottavasti Teemu ei vedä takaisin sanomisiaan.
Hyvähän se on että suomijuntit huomanneet että raiskauksia tapahtuu, joukkoraiskauksistakaan ei ollut varmaan kukaan ennen kuullut. Toivottavasti jatkossa yhtä suuri haloo suomalaistenkin tekemistä. Tekopyhyyden huippu tää nykyinen keskustelu, eniten ähöttää wt-kansanlohko. Ja jos ei älli riitä tajuamaan niin lisäyksenä että en puolusta kenenkään tekemiä raiskauksia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvähän se on että suomijuntit huomanneet että raiskauksia tapahtuu, joukkoraiskauksistakaan ei ollut varmaan kukaan ennen kuullut. Toivottavasti jatkossa yhtä suuri haloo suomalaistenkin tekemistä. Tekopyhyyden huippu tää nykyinen keskustelu, eniten ähöttää wt-kansanlohko. Ja jos ei älli riitä tajuamaan niin lisäyksenä että en puolusta kenenkään tekemiä raiskauksia.
Millä tavalla se on junttia puhua asioista niiden oikeilla nimillä ja tuoda ongelmat esille? Sekö on sitten sivistynyttä ja älykästä keskustelua että kielletään koko ongelman olemassaolo ja haukutaan vastapuolta junteiksi ja natseiksi ja yritetään tukahduttaa koko keskustelu? Sinunkin ajattelumaailmaasi leimaa silminnähden pelko leimaantua rasistiksi ja tulla yhdistetyksi tuohon "junttien joukkoon". Hyvin on aivopesu mennyt perille.
Mitä höliset? Jos suomalainen on raiskannut on syyllinen ollutkin uhri: vääränlainen pukeutuminen tms, oma vikansa kuitenkin.
Kommentti on typerä. Valavuorihan osoittaa että ei käsitä ollenkaan miksi pakolaisten vastaanottamisen järjestelmä on alkujaan perustettu. Lisäksi se, että hän vaatii pakolaisten ja turvapaikanhakijoiden karkoittamista on myös typerää kun kerran muut ulkomaalaiset voivat sitten raiskata ja jäädä maahan. En ole ennen kiinnittänyt huomiota Selänteeseen mutta onpas typerä heppu.
Ja jotta minua ei ymmärretä väärin, nykyinen systeemi ei toimi minunkaan mielestäni ja vaatii rankan käden muutoksia mutta kyseinen kommenti osoittaa täyttä tietämättömyyttä maahanmuuttoasioista.
No ei todellakaan ollut rasistisia millään muotoa!
Joka kehtaa Selänteen lausunnot tuomita voisi katsoa peiliin ja kysyä itseltään: miksi hyväksyn raiskaukset?