Vierailija

Höh, mites se nyt noin on.

• ylös 1
  • alas 0

Kommentit (12)

Vierailija

Onko suvuista, joihin kuulut, tehty sukututkimusta ja käytetty sitten mainitsemaasi ohjelmaa sukupuun laadintaan? Jos ei, niin miten voisitkaan löytää sieltä sukulaisiasi. Tosin saattaisit löytää vanhempia ja kaukaisempia sukulaisia, jotka kuuluvat joihinkin sellaisiin sukuihinkin avioliiton kautta, joista on tehty tutkimusta, jos tietäisit, ketä etsiä. Minä olen löytänyt sieltä joitakin sukulaisia, lähimmät kai isoisän serkkuja juurikin muista suvuista (avioliiton kautta sukuun tulleita), ei "meidän" suvuista! Olen kyllä tehnyt sukututkimusta, mutta en ole käyttänyt mainitsemaasi ohjelmaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihmeen kallis ilmaiseksi mainostettu palvelu..

Mä olen käsittänyt mainosten perusteella, että pelkkä rekisteröityminen on ilmainen ja kaikki muu sitten maksaakin.

Vierailija

Miksi ihmeessä kukaan täyttää tuollaisia. Kauheita turvallisuusriskejä, mm monessa kohtaa salasanan muistuttajana tarjotaan "mikä on äitisi tyttönimi"

Vierailija

Mulla on reilut 800 sukulaista tällä hetkellä siellä. Sitten kun on ensin omat sukulaiset its naputellut jonnekin 1800-luvulle asti niin sitten alkaa löytymään niitä sukulaisia mitä muut on jo syöttäneet. Näin ainakin mun tapauksessa.

Vierailija

Mä löysin ihmisen jolla on sama (tosi harvinainen) nimi kuin isoisälläni jota en koskaan tuntenut, tekis mieli ottaa yhteyttä siihen sen profiilin luojaan, mutten taida koska olen nössö ja sosiaalisesti urpo ja pelkään että se ihminen vielä friikkaa tai jotain jos rupean tungettelemaan kysymyksilläni...

(Olen siis saletisti suomalainen, kun tällasestä otan ongelmaa :p)

Vallu

Vierailija kirjoitti:
Onko suvuista, joihin kuulut, tehty sukututkimusta ja käytetty sitten mainitsemaasi ohjelmaa sukupuun laadintaan? Jos ei, niin miten voisitkaan löytää sieltä sukulaisiasi. Tosin saattaisit löytää vanhempia ja kaukaisempia sukulaisia, jotka kuuluvat joihinkin sellaisiin sukuihinkin avioliiton kautta, joista on tehty tutkimusta, jos tietäisit, ketä etsiä. Minä olen löytänyt sieltä joitakin sukulaisia, lähimmät kai isoisän serkkuja juurikin muista suvuista (avioliiton kautta sukuun tulleita), ei "meidän" suvuista! Olen kyllä tehnyt sukututkimusta, mutta en ole käyttänyt mainitsemaasi ohjelmaa. 

Höh, tämä on nyt taas sitä "Internetistä löytyy kaikki" skeidaa. Internetissä ei ole mitään mitä joku ihan manuaalisesti ei olisi sinne laittanut. Sen jälkeen siellä säilyykin kaikki sinne talletetut "töppäyksesi", jotka useamman linkin kautta on sinne talletettu. Yhden linkin kun saat poistettua, niin sata jää jäljelle. Oi sä tietoyhteiskunta.

"My Heritage" liittynee Jeesuksen Myöhempien Aikojen Kirkon projektiin, jossa kaikki maapallon ihmiset/suvut on saatava "kirjoihin" kun tuomiopäivä koittaa.

Vierailija

Oot varmaan jotain harvinaista sukua kuten : Korhonen, Virtanen, Peltonen, Järvinen yms
Se selittää syyn.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat