Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joiden mielestä lasten/vauvojen kanssa ei saisi matkustaa tai lentää

Vierailija
27.01.2016 |

Miksi ei saisi? Ihan oikeasti miksi?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viekää kakaranne kiljumaan lentokoneeseen!Aivan sama!Mutta älkää tulko sitten tänne inisemään,ku kanssamatkustajat eivät seurastanne nauttineet.

Onhan lopputulos kuitenkin hieno;Saa viefä pienen lapsensa "etelän lämpöön" hakemaan vähän uv-säteitä,(terveellisiä)bakteereja ja ennen kaikkea lopun elämäänsä muistavia elämyksiä!(jotka siis luonnollisesti vauvat/taaperot ja alle kouluikäiset muistaa tosi hyvin!)

Ja kyllä,olen kateellinen teille jotka pääsette matkustamaan.NOT!

Kerrotko vielä miksi erityisesti pitäisi muistaa joku matka? Meillä on matkoja joka vuosi, jotkut jutut jää mieleen, mutta eipä noita joka ykistyiskohtaa muista aikuisenakaan. Lapset kyllä mielellään kattoo lomavideoita mitä heistäkin on vauvana ja taaperona läträämässä jossain uima-altaalla.

Vierailija
22/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viekää kakaranne kiljumaan lentokoneeseen!Aivan sama!Mutta älkää tulko sitten tänne inisemään,ku kanssamatkustajat eivät seurastanne nauttineet.

Onhan lopputulos kuitenkin hieno;Saa viefä pienen lapsensa "etelän lämpöön" hakemaan vähän uv-säteitä,(terveellisiä)bakteereja ja ennen kaikkea lopun elämäänsä muistavia elämyksiä!(jotka siis luonnollisesti vauvat/taaperot ja alle kouluikäiset muistaa tosi hyvin!)

Kerrotko vielä miksi erityisesti pitäisi muistaa joku matka? Meillä on matkoja joka vuosi, jotkut jutut jää mieleen, mutta eipä noita joka ykistyiskohtaa muista aikuisenakaan. Lapset kyllä mielellään kattoo lomavideoita mitä heistäkin on vauvana ja taaperona läträämässä jossain uima-altaalla.

Loistava kommentti! Kyllä mekin kuvia katotaan eikä vaan laiteta silmät kiinni ja ohoh siinähän se Eiffel torni taas on. Kyllä meidän vaavi osasi ainakin nauttia maisemista ja ihmispaljoudesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok.Kun rahaa on..

Vierailija
24/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok.Kun rahaa on..

Menemme matkalle nauttimaan lämmöstä ja siitä hetkestä. Jos ja kun jää kivoja muistoja, niin onhan se plussaa, mutta kyllä se on se hetki itsessään miksi sinne mennään.

Vierailija
25/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok.Kun rahaa on..

Eikä matkustelun tarvitse olla kallista. Ostat Ryynärin liput keväällä tai syksyllä esim. jonnekkin Etelä-Eurooppaan, varaat hostellin tai halvan hotellin momondosta. Ruokaan menee vähemmän kuin Suomessa. Liikkumaan pääsee paikallisliikenteellä ja lenkkareilla. Monet vähävaraiset pystyisivät oikeasti matkustamaan, mutta luulevat sitä kalliiksi eivätkä edes selvitä hintoja.

Vierailija
26/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on aivan sama, onko toinen lentomatkustaja nauttinut seurastani vai ei, lensin lasten kanssa tai en. Luulen, että kännisille örveltäjillekin on yksi hevonvitunhailee, nauttiiko koko koneellinen ihmisiä heidän möykästään. Samoin kuin ihan yksi lysti sille keski-ikäiselle valittajanaiselle joka tykkää nöyryyttää lentoemäntiä. 

Jokainen on maksanut lipustaan jotakin, joten turvat kiinni. 

Ja joo, vauva ei ole, mutta hänen vanhempansa ovat, joten edelleen: turvat kiinni. 

Jos matkustaminen muiden kanssa on niin hankalaa, joko yritätte onneanne business-luokassa tai sitten vuokraatte oman koneen. Simple as that. Tai sitten ette matkusta ollenkaan, edes sinne Kanarialle kerran kolmeen vuoteen. 

Vierailija
27/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok.Kun rahaa on..

Sekö tässä se hiertävä juttu onkin? Joo-o, meillä joillain on sitä rahaa edes yhteen lomamatkaan per vuosi. 

Vierailija
28/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lentänyt kymmeniä kertoja. Joskus lapsen kanssa. Joskus ilman. Ikinä yhdestäkään lapsesta ei ole ollut häiriötä. Enemmän niistä teineistä tai keski-ikäisistä, jotka kälättävät kovaan ääneen yölennolla vielä valojen sammutua. Omastakaan lapsesta tuskin on ollut mitään häiriötä kenellekään, kun on joko lukenut kirjoja, puuhannut pädillä, leikkinyt tai nukkunut. Koko ajan omalla paikallaan vessareissuja lukuunottamatta.

Vierailija
29/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut tarpeekseni lapsista lennoilla. Olinpa kerran yli 6 tuntia kestäneellä lennolla ja koneessa oli paljon lapsiperheitä jostain syystä. No, yksi tyttö juoda lipitti jatkuvasti Colaa ja tietenkin pissatti. Istuin lähellä vessoja käytäväpaikalla. Tyttö kävi vajaan tunnin välein vessassa äitinsä saattamana ja joka kerta hänen onnistui horjahtaa niin, että osui olkapäähäni. Voitte uskoa, että olkapääni oli kipeänä pitkään tuon lennon jälkeen. Oliko perskeles pakko juottaa sille likalle Cocista niin paljon, että piti hypätä jatkuvasti vessassa. Muut kersat olivat melko hiljaa eikä heidän tarvinnut hypätä koko ajan vessassa.

Vierailija
30/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
31/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loistava kommentti! Kyllä mekin kuvia katotaan eikä vaan laiteta silmät kiinni ja ohoh siinähän se Eiffel torni taas on. Kyllä meidän vaavi osasi ainakin nauttia maisemista ja ihmispaljoudesta

Tärkeintä lomalla on kiireetön ja levollinen yhdessäolo 24/7, lämpö yms.... Kyllä vauvakin sen jo aistii!

Nuo ei onnistu kotona eikä mökillä, aina on pyykkiä, siivousta, ruuanlaittoa jne jne. mitkä on lapsilta pois. Mä en ainakaan pysty lomailemaan kotona ollenkaan. Säistä nyt puhumattakaan, kuka nauttii 4 seinän sisällä sadetta pitelemässä?

Meillä lapset muistaa todella paljon yksityiskohtia reissuista ja loput katsotaan kuvista:)

Vierailija
32/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ollaan kyllä niin perhevihamielisiä, ettei mitään rajaa. Toki niitä perseilijäperheitäkin löytyy, mutta suurin osa lennoilla olevista perheistä on ihan tavallisia, joissa on tavalliset hyvin käyttäytyvät lapset. Tietty, jos ottaa asenteekseen, että "vittu toi perhe tossa edessä häiritsee mua", niin tottakai se häiritsee. Ja mikä sitten on häiritsevää käytöstä kenenkin mielestä. Bussissa kaikki mulkoilee, jos pari vuotias höpöttää ja osoittelee iloisena ikkunasta näkyviä asioita. Jos sama parivuotias vetää uhmaraivarit bussissa, kaikki mulkoilevat kahta kauheammin. Toisin kuin esim. Australiassa, jossa keski-ikäinen nainen alkoi leikittämään tyttöämme ja uhma loppui kuin seinään. Suomessa ei kaikille kelpaa sekään, että lapsi on hiljaa ja hakee unta rattaissa ja äiti selailee puhelintaan samalla. Tänään tällaisen tilanteen kokeneena sain kuulla tuntemattomalta röökiltä haisevalta naiselta, ettei lapsi opi koska puhumaan, kun minä vaan räplään kännykkää enkä puhu lapselle.

Vierailija
33/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tullut montaa järkevästi perusteltua vastausta. Pelkkää uliulia. Ap

Vierailija
34/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin just vähän aikaa sitten thaimaasta, lento kotiinpäin kesti 13 tuntia. Vauva oli 9kk ja kyllä näytti joo tosi raskaalta nukkua äidin sylissä lähes koko lento. Kyllä se minulle oli raskaampaa, mutta täysin matkan arvoista. Vauva rakasti uimista altaassa, kun kuumuuden takia ei tullut kylmä siellä lilluessa, ja nukkui hyvin päiväunet rattaissa ja yöt hotellihuoneen viileydessä. Matkustimme myös veneellä, jossa vettä lensi koko matkan meidän päälle, mutta siinä se vauva nukkui senkin matkan sylissä ja vähät välitti sateesta. Ihmeellistä kun pitäisi nykyään jossain pumpulissa varjella lapsia, kunens ovat täysi-ikäisiä..Ja siitäkin huolimatta, että vauva söi rannalla kiviä ja ravintoloissa kasviksia ja aamupalalla paikallisia hedelmiä ja vaikka mitä, ei hänelle tullut edes ripulia.

Vierailija
35/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no mietippä miltä susta tuntuu vaikka se nousu lentokoneessa jamietippä tekeekö sellanen hyvää pienelle lapselle? ootte idiootti ämmiä ja teijän paikka on kotona piste

lähtekää miehen kaa kahestaa mutta kiva ku altistatte oman itsekkyyden takia lapsen kaiken maailman taudeille ja lapsisieppareille.

nyt jokainen miettimään asioita

1. Lentokoneen nousu ei tee yhtikäs mitään

2. Emme ole idiootteja. Osamme katsos aloittaa lauseet isolla kirjaimella -toisin kuin sinä.

3. Emme ole itsekkäitä vaan nautimme koko perheen voimin palmun alla lomasta.

4. Tauteja on Suomessakin.

5. Lapsisieppari. Uijjui! Pidämme kyllä huolta lapsista.

Vierailija
36/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut Vauva-lehden Joukolatar blogia. Puolitoistavuotias Hissu on jo neljännellä lomalla ja kaikki on näköjään mennyt hienosti. Ihania kuvia Dubaista instassa!

Vierailija
37/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä? Tuo ajatus on ihan sama, kuin että vauvojen kanssa ei saisi matkustaa autolla. Jos on esim. 10 000 kilometrin matka taitettavana, niin huomattavasti kivuttomammin ja nopeammin se menee lentäen kuin esimerkiksi junalla tai henkilöautolla. Valoja päähän!

Vierailija
38/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ikävää kielenkäyttöä taas monilla. Miksi?

Minua ärsyttää selkänojiin potkivat tai kokoajan huutavat leikki-ikäiset. Useimmiten lapset käyttäytyy hyvin. Omat on aina matkustelleet. Eivätkä ole koskaan kokeessa hiutaleet tai häirinneet ketään

Vierailija
39/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no mietippä miltä susta tuntuu vaikka se nousu lentokoneessa jamietippä tekeekö sellanen hyvää pienelle lapselle? ootte idiootti ämmiä ja teijän paikka on kotona piste

lähtekää miehen kaa kahestaa mutta kiva ku altistatte oman itsekkyyden takia lapsen kaiken maailman taudeille ja lapsisieppareille.

nyt jokainen miettimään asioita

Mua kiinnostais oikeesti tietää minkälainen ihminen on tämän kommentin takana! Outo ajatusmaailma, huono ulosanti - ootko provo?

Vierailija
40/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun jorma-liisan päivätorkut häiriintyvät eikä lapsia otettu mukaan kun jorma-liisa oli pieni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän