Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joiden mielestä lasten/vauvojen kanssa ei saisi matkustaa tai lentää

Vierailija
27.01.2016 |

Miksi ei saisi? Ihan oikeasti miksi?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin poistat kiljuvan kakaran lentokoneesta? Vessat on muutenkin vähissä, eikä ulko-ovia saa auki lennon aikana.

Vierailija
2/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin poistat kiljuvan kakaran lentokoneesta? Vessat on muutenkin vähissä, eikä ulko-ovia saa auki lennon aikana.

Kyllä maailmaan ääntä mahtuu!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun nekään ei Ap matkusta, siksi ei vauvatkaan saa matkustaa. Se on epistä.

Vierailija
4/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en lähtis pienen vauvan kanssa sellaiseen paikkaan jossa hygienia asiat on toista luokkaa kuin Suomessa. Vaikka olisi rintamaidolla niin bakteereja ja pöpöjä silti sekä kaikissa ongelmatilanteissa asioiden hoito hankalampaa ja paikallisten lakien mukaista. Edesvastuutonta lähteä, mutta tää on vaan mun mielipide.

Vierailija
5/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin meillä helpotti kun lähdettiin kävelemään ja tutkimaan konetta. Tietysti silloin kun turvavyömerkki ei pala.

Vierailija
6/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en lähtis pienen vauvan kanssa sellaiseen paikkaan jossa hygienia asiat on toista luokkaa kuin Suomessa. Vaikka olisi rintamaidolla niin bakteereja ja pöpöjä silti sekä kaikissa ongelmatilanteissa asioiden hoito hankalampaa ja paikallisten lakien mukaista. Edesvastuutonta lähteä, mutta tää on vaan mun mielipide.

No onpa hankalaa. Melkein missä tahansa pääsee nopeammin lääkäriin kuin Suomessa. Ja vauvalle tekee hyvää altistua bakteereille.

Vierailija
7/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentämisessä pitäisi käyttää järkeä. On ok, lentää 4-5 tunnin lento, mutta itse en lähtisi esim. Thaimaahan asti alle kouluikäisen lapsen kanssa, koska lento on todella pitkä ja raskas. Lisäksi olen huomannut, että jotkut vanhemmat antavat sen Ulla-Irmelinsä taapertaa käytävillä=turvallisuusriski. Ilmakuopan tullessa voi ipana aika hyvät ilmalennot ottaa ja satuttaa itsensä pahasti, mutta ei, pakko on antaa lapsen liikkua, kun ei se jaksa koko matkaa istua...

Vierailija
8/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä melkein mun lempijankkausaihe. Kiitos ap! :D Nostaa jotenkin lomafiilistä kun toiset paheksuu selvästi kateudesta.

Vierailija
9/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentämisessä pitäisi käyttää järkeä. On ok, lentää 4-5 tunnin lento, mutta itse en lähtisi esim. Thaimaahan asti alle kouluikäisen lapsen kanssa, koska lento on todella pitkä ja raskas. Lisäksi olen huomannut, että jotkut vanhemmat antavat sen Ulla-Irmelinsä taapertaa käytävillä=turvallisuusriski. Ilmakuopan tullessa voi ipana aika hyvät ilmalennot ottaa ja satuttaa itsensä pahasti, mutta ei, pakko on antaa lapsen liikkua, kun ei se jaksa koko matkaa istua...

Mitä sinne Thaimaasen lentää 10-12 tuntia? Siitä ajasta joku vauva/pikkulapsi on hereillä ehkä just tuon 4-5 tuntia.

Vierailija
10/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai sitä pakko Afrikkaan ole lähteä.. Euroopassa sama hygienia taso kuin Suomessa. Erilaisia bakteereja saat jo lähi Siwasta eli sun mielestä vauvan paikka on kotona turvakaukalossa ja vierailta pääsykielletty? Rela tipat on myös olemassa. Vaipan saat vaihtaa vaikka keskellä toria et joudu vankilaan. Sano joku ongelmatilanne niin ratkaisen sen sinulle

Vierailija
11/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa ja tämä kolmilapsinen pere lähtee taas kerran mannertenväliselle.

Paheksukaa oikein sydämenne kyllyydestä!

Vierailija
12/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä maailmaan ääntä mahtuu!!

Tässä tapauksessa Maailman ja Äänen välissä on lentsikan seinät.

Vierailija
13/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me lennettiin 6kk kanssa ja nukku 10 tuntia molemmilla lennoilla. Sinne kesti 9 h nukahti siis jo lentokentällä ja takaisin tullessa 12h. Siinä pari tuntia lelujen ihmettelyä. Ihana reissu oli

Vierailija
14/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me reppureissattiin ympäri Australiaa ja Aasiaa, kun tytär oli vauva. Bakteereille altistuminen taisi tehdä hyvää, sillä ei sairasta oikeastaan ikinä. Ikää nyt 2.5v. Nyt ollaan pystytty lähiympäristössä, kun uhmaikäisen kanssa pelkkä junamatka mummolaan voi olla kidutusta. Vuoden parin päästä lähdetään taas. Ehkä Karibialle tai Uuteen-Seelantiin.

Vierailija
15/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri viime viikolla kuuntelemassa Matkailijan terveysoppaan päätoimittajan, infektiolääkärin luentoa ihan muusta aiheesta. Siellä käsiteltii esim. rabies-riskiä matkoilla. Hän oli sitä mieltä, että  vanhempien kannattaisi miettiä tarkkaan matkustamista kovin eksoottisiin kohteisiin pikkulasten kanssa. Kertoi aika uisen törmäävänsä ikäviin tapauksiin, kun on mukana koordinoimassa ulkomailla sairastneiden tai loukkaantuneiden suomalaisten hoitoa/siirtoa kotimaahan.

Vierailija
16/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miten hyvä kuulo teillä oikein on? Meillä oli (hetken) itkevä taapero takana viime lennolla eikä mua häirinnyt yhtään. Enemmän ääntä lähtee koneesta itsestään, jatkuva humina ja kohina.

Meillä on 4 lasta jotka ovat matkustaneet 3kk ikäisestä lähtien ilman ongelmia. Eikä muuten ole koskaan olleet kipeitäkään

Miksi ulko-ovet pitäisi saada lennon aikana auki??

Vierailija
17/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mietippä miltä susta tuntuu vaikka se nousu lentokoneessa jamietippä tekeekö sellanen hyvää pienelle lapselle? ootte idiootti ämmiä ja teijän paikka on kotona piste

lähtekää miehen kaa kahestaa mutta kiva ku altistatte oman itsekkyyden takia lapsen kaiken maailman taudeille ja lapsisieppareille.

nyt jokainen miettimään asioita

Vierailija
18/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikaset kirjoitti:

Olin juuri viime viikolla kuuntelemassa Matkailijan terveysoppaan päätoimittajan, infektiolääkärin luentoa ihan muusta aiheesta. Siellä käsiteltii esim. rabies-riskiä matkoilla. Hän oli sitä mieltä, että  vanhempien kannattaisi miettiä tarkkaan matkustamista kovin eksoottisiin kohteisiin pikkulasten kanssa. Kertoi aika uisen törmäävänsä ikäviin tapauksiin, kun on mukana koordinoimassa ulkomailla sairastneiden tai loukkaantuneiden suomalaisten hoitoa/siirtoa kotimaahan.

Ihme miten muualla maailmassakin lapsia saadaan ja niiden kanssa siellä eletään. Rabiesta taitaa olla ihan Virossa ja Venäjälläkin, ei tarvi sen eksoottisempaan paikkaan lähteä. Suomessakin on pari tapausta ollut.

Vierailija
19/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no mietippä miltä susta tuntuu vaikka se nousu lentokoneessa jamietippä tekeekö sellanen hyvää pienelle lapselle? ootte idiootti ämmiä ja teijän paikka on kotona piste

lähtekää miehen kaa kahestaa mutta kiva ku altistatte oman itsekkyyden takia lapsen kaiken maailman taudeille ja lapsisieppareille.

nyt jokainen miettimään asioita

No just kuule viime viikonloppuna lennettiin lasten kanssa. Sanoivat että meni korvat lukkoon, sitten loksahti ja kuului taas. Että sellaiselta se heistä tuntui ja samalta tuntui itsestänikin.

Vierailija
20/59 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viekää kakaranne kiljumaan lentokoneeseen!Aivan sama!Mutta älkää tulko sitten tänne inisemään,ku kanssamatkustajat eivät seurastanne nauttineet.

Onhan lopputulos kuitenkin hieno;Saa viefä pienen lapsensa "etelän lämpöön" hakemaan vähän uv-säteitä,(terveellisiä)bakteereja ja ennen kaikkea lopun elämäänsä muistavia elämyksiä!(jotka siis luonnollisesti vauvat/taaperot ja alle kouluikäiset muistaa tosi hyvin!)

Ja kyllä,olen kateellinen teille jotka pääsette matkustamaan.NOT!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi