Voiko ihmisestä huomata, että hän ei ole koskaan seurustellut?
Jos voi, niin miten? Siis jos hän ei sano mitään sellaista, mistä niin voisi päätellä?
Kommentit (5)
miehellä on lapsuuden kaveri joka ei ole koskaan seurustellut, tuskin edes on ollut naisen kanssa "silleen", hänestä ei pikaisen tuttavuuden perusteella voi sanoa että on 40v neitsyt vanhapoika, pukeutuu siististi ja kohtalisen tyylikkäästi, osaa smalltalkin, vitsailee hillitysti ja tyylikkäästi jne.
Paremmin kun tutustuu huomaa että on jääräpäinen ja pinttynyt tapoihinsa, ei osaa tehdä kompromisseja jos on sanottu että lähdetään kalaan 8.15 sinne mennään silloin vaikka kaverin kaksoset oksentaisivat kilpaa ja vaimo ripuloisi, muuten mököttää viikkotolkulla. Kaikki pitää suunnitella huolella, jos kutsuu iltaa istumaan täytyy tietää ketä muita tulee, juodaanko alkoholia vai kahvia jne.
No mulle tuli mieleen että jos esim miesten kanssa on hirvee ujo, ja muutenkin semmonen epämukava/kiusallinen olo.
Ei voi. Ihmisessä ei myöskään ole mitään vikaa, jos ei ole koskaan seurustellut. Tämän palstan läheisriippuvaisten tilityksiä paskoista parisuhteista lukiessa olen alkanut arvostaa ihmisiä, jotka osaavat huolehtia itse itsestään.
Ihan äärimmäisen ujosta ja ihmisarasta ihmisestä voi arvella, että hän ei ole koskaan seurustellut. Muista ei voi.