Mikä juuri Sinua vitutti tänään?
Tällainen positiivishenkinen kysely tähän erittäin kauniiseen talvi-iltaan?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
En viitsi kirjoittaa sitä tänne, sillä mitä enemmän negatiivisuudessa piehtaroi. Sitä enemmän se ruokkii itseään ja noidankehä on valmis.
Kyllä minuakin veetuttaa, ei sillä..
No tuossa on vitun pokaalisi, positiivinen päivänsäde. ap
Vierailija kirjoitti:
En viitsi kirjoittaa sitä tänne, sillä mitä enemmän negatiivisuudessa piehtaroi. Sitä enemmän se ruokkii itseään ja noidankehä on valmis.
Kyllä minuakin veetuttaa, ei sillä..
Ala-peukuttajat, olette ärsyttäviä ihmisiä! :D
Mua vitutti/vituttaa mun "paras kaveri". Eli siis tää kaveri kysy eilen että voinko tulla sen kanssa kaupoille.
Ja mä sanoin että en voi koska mulla on treenit.
Sitten se meni yhden toisen kaverin kanssa (joka sattuu kans olee mun "hyvä kaveri") Ne lähetteli WA ryhmissä kuvia ja viestejä. Voisinkin liittää tähän yhden niistä viesteistä:
moi kaikkii voiks joku tulla tänne mun ja ******* kaa tai no ei tartte kosk meil on kivaa ja öö nii ps.******* on paras love uu❤
(En halua kertoa henkilöiden nimiä)
Tänään koulussa tää mun "bff" ei ees puhunut mulle ja yleensä matikan tunnilla tää kaveri kysyy multa apua jossain tehtävässä koska tämä kyseinen henkilö tarvitsee apua (käy tukiopetuksessa)
Mutta tänään se ei kysynyt multa apua vaan siltä jonka kanssa hän oli kaupoilla!😕
Koitin sitten yhessä vaiheessa vähän jutella ja korjata välejä tän kaverin kanssa mutta se vaan lähtu juttelemaan muiden kanssa...
En tiiä mitä tein väärin ja miten voin korjata asian joten olisin tosi kiitollinen jos joku auttais:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minuakin veetuttaa, ei sillä..No tuossa on vitun pokaalisi, positiivinen päivänsäde. ap
Kiitos! :)
Mä olen katsos oppinut, kun olen joskus polttanut kynttilääni molemmista päistä.
Ei viitsi "tuttua ihmistä" kiusata. ;) (itseäni)
Hirveä jalankulkukeli, ja se että hirveästä kelistä huolimatta kävelin keskustaan ja siellä kaksi kertaa ihastukseni työpaikan ohi, mutta en nähnyt hänestä vilaustakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mua vitutti/vituttaa mun "paras kaveri". Eli siis tää kaveri kysy eilen että voinko tulla sen kanssa kaupoille.
Ja mä sanoin että en voi koska mulla on treenit.
Sitten se meni yhden toisen kaverin kanssa (joka sattuu kans olee mun "hyvä kaveri") Ne lähetteli WA ryhmissä kuvia ja viestejä. Voisinkin liittää tähän yhden niistä viesteistä:moi kaikkii voiks joku tulla tänne mun ja ******* kaa tai no ei tartte kosk meil on kivaa ja öö nii ps.******* on paras love uu❤
(En halua kertoa henkilöiden nimiä)
Tänään koulussa tää mun "bff" ei ees puhunut mulle ja yleensä matikan tunnilla tää kaveri kysyy multa apua jossain tehtävässä koska tämä kyseinen henkilö tarvitsee apua (käy tukiopetuksessa)
Mutta tänään se ei kysynyt multa apua vaan siltä jonka kanssa hän oli kaupoilla!😕
Koitin sitten yhessä vaiheessa vähän jutella ja korjata välejä tän kaverin kanssa mutta se vaan lähtu juttelemaan muiden kanssa...
En tiiä mitä tein väärin ja miten voin korjata asian joten olisin tosi kiitollinen jos joku auttais:)
Kaveris on narsisti. "Kun et tee juuri kuten minä haluan, kostan".
JUOKSE JA LUJAA SITTENKIN!!!!!!
Kaaduin keskelle tietä, perinteisesti jalat alta ja suoraan selälleni. Pääkin kolahti maahan ja vaatteet oli selkäpuolelta läpimärät. Kiitos UGGIT ja paska keli :(
Opiskelijat jotka eivät lue ohjeita, eivät ymmärrä niitä eivätkä myöskään kuuntele annettuja ohjeita. Olen aina pitänyt itseäni vähän tyhmänä, mutta kun joudun opettamaan noita lääketieteen opiskelijoita tulee sellainen olo että wou olen nero. Menee vaan lopullisesti hermot... Ja vika ei ole minussa opettajana, koska opetan useampaa ryhmää ja joihinkin vain on kasaantunut ne ei niin välkyt, jotka saavat tehtyä kaiken väärin :(( pakko vaan jaksaa koska opetusvelvollisuus...
Vierailija kirjoitti:
Kaaduin keskelle tietä, perinteisesti jalat alta ja suoraan selälleni. Pääkin kolahti maahan ja vaatteet oli selkäpuolelta läpimärät. Kiitos UGGIT ja paska keli :(
Voi toista. :/ Mahtoi kyllä vituttaa. Nuo jalkakäytäväjäätiköt pitäisi sulattaa liekinheittimellä, jos minulta kysytään. ap
Työ tai siis se että olen tehnyt virheen, joita jouduin korjailemaan. Vaikuttavat muihinkin kuin minuun.
Luulin että olisi mennyt täydellisesti mutta ei näköjään. Nyt muita sitten ärsyttää minun virheiteni takia, joka saa minut ärsyyntymään itseeni.
Joo tiedän....pitäisi pystyä relaamaan enemmän, eikä ottaa virheitä niin vakavasti.
Eilinen turha riita miehen kanssa näemmä jatkuu myös huomiseen. Mies pitää mykkäkoulua ja katosi taas nukkumaan sanomatta mitään. Ei sitten selvitetä ongelmia.
Se, että kassa pyysi lakupussista 2,69 euroa, vaikka karkkihyllyllä oli lappu, jonka mukaan tuote oli alennettuna hintaan 2,29.
En jaksanu alkaa vääntää asiaa kassalla. En enää koskaan osta lakuja kyseisestä paikasta. Näin on.
Vierailija kirjoitti:
Se, että kassa pyysi lakupussista 2,69 euroa, vaikka karkkihyllyllä oli lappu, jonka mukaan tuote oli alennettuna hintaan 2,29.
En jaksanu alkaa vääntää asiaa kassalla. En enää koskaan osta lakuja kyseisestä paikasta. Näin on.
Toivottavasti kassa lukee tämän niin sitäkin vituttaa.
Oma saamattomuus joka asiassa. Helvetilliset kuukautiskivut.
No mutta kylläpäs teitä onkin vituttanut, sillä lailla! Vitutus on joskus välttämättömyys, muuten sitä lakkaisi varmaankin hengittämästä. ap
Vapaaehtoistyö!!! Ärsyttää ihmiset, jotka vaativat multa ihan älyttömiä. Jumalauta, mulla on oikeakin työ, joka pitää hoitaa. VAPAAEHTOIStyö hoidetaan silloin kun siihen on aikaa. Lopettakaa se vaatiminen ja painostaminen ärsyttävät ihmiset! Eniten oon vihainen itselleni, kun en pääse tästä pestistä eroon.
Olen ollut jo vuoden työttömänä, vesisade ja liukkaus, se kun olin tänään niin huolimaton ja sotkin sit vahingossa keittiöni. :D
Se että pankki arpoo ja arpoo saadaanko asuntolaina vai ei. Ja pelkään että joku ostaa nyt sen talon meidän nenän edestä kun pankki hidastelee.