Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko voisi laihtua 7 viikossa?

Vierailija
26.01.2016 |

Ylipainoa on about 20 kg, ja se on kyllä tullut herkuttelusta aika pitkälle.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä 10kg jollain keittodieetillä

Vierailija
2/15 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin minä laihduin 94 kg --> 56 kg, ensimmäiset noin 22 kg lähti 1.5 kg viikkovauhtia. Kävin aktiivisesti salilla jossa tein lihaskuntoa ja aerobista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Tuohon 10 kg voisi pyrkiä ja kesää kohti lisää 😊

Kakkonen: Jäikö ihoa roikkumaan vai miten kävi, kun noin paljon tippui? Hieno saavutus 😊

Uskon, että aluksi voi tippua useampikin kilo viikossa, mutta sitten se hidastuu.

Ap

Vierailija
4/15 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ruokavalio on kunnossa niin tuo 10kg on ihan realistinen tavoite 7 vko aikana. Ekat 5 varmaan lähtee viikossa tai kahdessa, mutta se on pääasiassa nestettä. Tsemppiä!

Vierailija
5/15 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Tuohon 10 kg voisi pyrkiä ja kesää kohti lisää 😊

Kakkonen: Jäikö ihoa roikkumaan vai miten kävi, kun noin paljon tippui? Hieno saavutus 😊

Uskon, että aluksi voi tippua useampikin kilo viikossa, mutta sitten se hidastuu.

Ap

Ei jäänyt roikkumaan.

Vierailija
6/15 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tsemppiä laihdutukseen! :)

T. kakkonen

Vierailija
7/15 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7000 kcal vaje polttaa kuin läskiä, noin mutkat suoriksi laskettuna. Siitä vaan laskemaan.

Vierailija
8/15 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutan Superdieetillä laihduin kuudessa viikossa 5,5 kg. Treenasin samalla kovaa ja senttejä lähti huomattavasti kiloja enemmän. Tosin noin paljon mulla ei ollut ylipainoa. Aloittaessani oli Bmi 26, eikä muuten kiloja ole tullut takaisin. Kyllä 10kg on ihan realistinen jos pidät tiukkaa kuria ruokien suhteen.

Vierailija
9/15 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olin kerran dieetillä ja laskin kalorit ja kuntoilusta tulleen vajeen tietokoneohjelmalla, mutta laihduin silti vain n. 120 grammaa viikossa enintään. En osaa kuvitellakaan miten joku voi laihtua kilokaupalla viikossa.

Vierailija
10/15 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh. Olenko ainoa, joka ei pidä realistisena kymmenen kilon pudotusta... alle kahdessa kuukaudessa? Tai noh, riippuu täysin, millä tavalla yrittää kiloistaan hankkiutua eroon...

Vierailija
11/15 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihdutin karppaamalla 70->50kg, ekojen 2 kuukauden aikana lähti 10kg, sitten lisäsin ruokavalioon taas ruisleipää ja pähkinöitä ja siitä eteenpäin tippui 2-4kg kuukaudessa.

Ja sokerinhimo katosi pysyvästi. :) Ei ole tuon jälkeen tarvinnut kaloreita laskea kun isoin ongelma oli pullanmässytys.

Vierailija
12/15 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse olin kerran dieetillä ja laskin kalorit ja kuntoilusta tulleen vajeen tietokoneohjelmalla, mutta laihduin silti vain n. 120 grammaa viikossa enintään. En osaa kuvitellakaan miten joku voi laihtua kilokaupalla viikossa.

Koska nuo laskurit yliarvioivat liikunnan kulutuksen 200-300 % noin pääsääntöisesti. Ja jotkut eivät ota huomioon peruskulutusta siltä ajalta, vaan laskee senkin kahteen kertaan.

Vierailija
13/15 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh. Olenko ainoa, joka ei pidä realistisena kymmenen kilon pudotusta... alle kahdessa kuukaudessa? Tai noh, riippuu täysin, millä tavalla yrittää kiloistaan hankkiutua eroon...

Kysymys kuului paljonko pystyy ja 10 kg onnistuu, jos vaan motivaatio riittää. Usein innostus lopahtaa, tulee repsahdus ja laihdutus jää siihen. Eikä koko 10 kiloa pelkkää läskiä ole, ensin tippuu nopeasti pari kiloa nestettä ja valitettavasti mukana menee myös lihasta. 

Apn kannattaa pyrkiä n. 1000 kcal vajeeseen päivittäin, sillä luulisi pääsevän hyvään tulokseen. 

Vierailija
14/15 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin aikoinaa artikkelin,jossa luki,että viikossa kannattaa laiduttaa max 1,5kg. Eli jos enemmän laihdutat viikossa niin todennäkösesti se tulee sulle takasin (kaksin kertaisesti). Eli 7 viikossa voit laihtua max 10,5 kg. :)

Vierailija
15/15 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin aikoinaa artikkelin,jossa luki,että viikossa kannattaa laiduttaa max 1,5kg. Eli jos enemmän laihdutat viikossa niin todennäkösesti se tulee sulle takasin (kaksin kertaisesti). Eli 7 viikossa voit laihtua max 10,5 kg. :)

Tuohon pitää huomauttaa, että painonpudotus harvoin kuitenkaan etenee "lineaarisesti" tasaviikoin tuo 1,5 kg, vaan väliin voi tulla pysähdyksiä, vaikka kuinka laihduttaisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän