Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi julkaiset netissä kuvia nahkalompakostasi, kalenteristasi ja vesipullostasi mutta et esim. vessaharjastasi, biojätepussistasi ja pyykinpesuainepullostasi?

Vierailija
26.01.2016 |

Entä miksi julkaiset kuvia kahvikupista ja kurssikirja- tai naistenlehtipinosta mutta et sinappituubista ja Raamatusta?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä loistava idea kantaaottavalle Instagram-kampanjalle. 😄

Vierailija
2/21 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat voisi vähän taas vilautella nahkalompakkoaan. Edellisestä on jo aikaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko hyvä trollaus mennä instaan kommentoimaan ystävällisellä nuoleskelevalla sävyllä niihin lompakko/romupostauksiin, että saisinko nähdä vielä sun vessaharjan :)<3<3<3

Vierailija
4/21 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen julkaissut kuvia orkideasta, loskaisista kengistä ja DVDn kansista.

Sinapin ostan lasipurkissa ja Raamattua en omista.

Vierailija
5/21 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka-annoskuvan viereen myös kuva mitä siitä syntyy vessanpönttöön

Vierailija
6/21 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä sun "takalompakko", vilauta vähän?

Vierailija
7/21 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai miksi kuvaat kaikki syömäsi sapuskat ja jaat someen? Että tämän näköistä minä nyt syön. Miksi et ota kuvaa myös pöntöstä kakkoshädän jälkeen, että tällaista minä p*skannan. Se sama sapuska siinäkin olisi, ainoastaan eri muodossa.

Vierailija
8/21 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai miksi kuvaat kaikki syömäsi sapuskat ja jaat someen? Että tämän näköistä minä nyt syön. Miksi et ota kuvaa myös pöntöstä kakkoshädän jälkeen, että tällaista minä p*skannan. Se sama sapuska siinäkin olisi, ainoastaan eri muodossa.

Ehkä ei voi, koska dubain paskasheikit olisivat vielä enemmän sekaisin instassa itseään myyvistä?

Vierailija
9/21 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen julkaissut vessaharjasta, pyykkivuoresta ja biojätepussista. tuli aika rumia kuvia mutta jos se on taiteellista. ainakin esitän niin. 

Vierailija
10/21 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko hyvä trollaus mennä instaan kommentoimaan ystävällisellä nuoleskelevalla sävyllä niihin lompakko/romupostauksiin, että saisinko nähdä vielä sun vessaharjan :)<3<3<3

Ai, mutta ne varmaan vaan kuvaisi ne vessaharjat mm. alexa dagmar on jo julkaissut kuviaan vessaharjastaan ja jostain lesbokylvystä alasti.

Vierailija
11/21 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen julkaissut vessaharjasta, pyykkivuoresta ja biojätepussista. tuli aika rumia kuvia mutta jos se on taiteellista. ainakin esitän niin. 

Sä olet varmaan sellainen realistisen rempseä instaaja/bloggaaja?

Sellainen puutalobaby, joka varmaan julkaisisi mielellään jostain seinäripulistakin kuvia, koska se on superaito.

Vierailija
12/21 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai miksi kerrot kuvan kera Facebookissa syöneesi kahdeksan joulutorttua ja valittelet turvotusta. Kun me lähimmät ihmiset tiedämme, että oksennat ne vessanpönttöön ja rankaisee itseäsi seuraavan kuukauden paastoamalla.

Vierailija
13/21 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sun "takalompakko", vilauta vähän?

http://aijaa.com/T5KXmm

Vierailija
14/21 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ihmettelen saliposeerauksia - miksi julkaistaan niitä perse pystyssä otettuja kuvia hienoissa salivaatteissa mutta sitten kun mennään toppatakki päällä ja pipo päässä kylmään talvisäähän lenkille nii eipä noilla instagramhoroilla sellasia näy.

Vierailija
15/21 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessaharjassani ja biojätepussissani ei ole mitään mielenkiintoista. Lompakkoni, taskuveitseni, taskulamppuni ja puhelimeni sen sijaan kiinnostavat kymmeniä ihmisiä.

Vierailija
16/21 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vessaharjassani ja biojätepussissani ei ole mitään mielenkiintoista. Lompakkoni, taskuveitseni, taskulamppuni ja puhelimeni sen sijaan kiinnostavat kymmeniä ihmisiä.

Sä siis luulet että kiinnostaa.

Vierailija
17/21 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, miksi, miksi? Mielleyhtymien takia. Jos julkaisen kuvan lompakostani niin se antaa miellekuvan minusta ostamassa, ts. taloudellisesti luotettavana henkilönä. Jos julkaisen kuvan vessaharjastani niin syntyy mielikuva minusta kakalla. Kummalla kuvalla mieluummin markkinoisit itseäsi?

Vierailija
18/21 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai miksi sä matkit toisia ja otat lähestulkoon identtisiä kuvia? Esim tämä eräskin bloggaaja joka "jakaa kauniita kuviaan etelä-Norjasta" imuroi monet kuvaideansa toisista norjalaisblogeista..

Vierailija
19/21 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En luule vaan tiedän, että ne kiinnostavat.

https://www.reddit.com/r/edc

Täytyy olla aika yksinkertainen ihminen, jos kuvittelee, että ainoastaan hänen mielestään kiinnostavat kuvat voivat kiinnostaa ketään. "Koska minä en ymmärrä, ei voi kukaan muukaan ymmärtää." Tämä on pahimmanlaatuista idiotismia, johon en toivoisi sinunkaan sortuvan.

Vierailija
20/21 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En luule vaan tiedän, että ne kiinnostavat.

https://www.reddit.com/r/edc

Täytyy olla aika yksinkertainen ihminen, jos kuvittelee, että ainoastaan hänen mielestään kiinnostavat kuvat voivat kiinnostaa ketään. "Koska minä en ymmärrä, ei voi kukaan muukaan ymmärtää." Tämä on pahimmanlaatuista idiotismia, johon en toivoisi sinunkaan sortuvan.

Juurihan itse sorrut samaan. -ohis