Tukholmassa asuvia?
Onko täällä ketään Tukholmassa asuvia? Ollaan ehkä muuttamassa töiden perässä sinne, ja olisi kiva kuulla kokemuksia ja vinkkejä mm. asuinalueen valinnasta. Kaksi lastakin on, joista toinen menisi siellä kouluun ensi syksynä.
Kiitos vinkeistä ja ajatuksista!
Kommentit (44)
Hei!
Mä asun Midsommarkransenilla, juuri tullien ulkopuolella, 2. asema maanalaisella Hornstullista. Rauhallinen alue, viihdyn hyvin.
Nyt olen vaan suunnitellut jonkin aikaa paluumuuttoa Suomeen. Yksi syy on vanhempieni ikääntyminen.
Olen ajatellut vuokrata tämän vuokra-asuntoni (iso kaksio, vuokra n. 6600kr) noin vuodeksi. On sitten vielä se paluumahdollisuus, jos siltä tuntuu.
Olen muuttamassa nyt keväällä, jahka saan kaikki muuttoon ja asumiseen molemmissa päissä liittyvää asiani kuntoon.
Ripsu kirjoitti:
Hei!
Mä asun Midsommarkransenilla, juuri tullien ulkopuolella, 2. asema maanalaisella Hornstullista. Rauhallinen alue, viihdyn hyvin.Nyt olen vaan suunnitellut jonkin aikaa paluumuuttoa Suomeen. Yksi syy on vanhempieni ikääntyminen.
Olen ajatellut vuokrata tämän vuokra-asuntoni (iso kaksio, vuokra n. 6600kr) noin vuodeksi. On sitten vielä se paluumahdollisuus, jos siltä tuntuu.
Olen muuttamassa nyt keväällä, jahka saan kaikki muuttoon ja asumiseen molemmissa päissä liittyvää asiani kuntoon.
Miten olet ajatellut vuokrata sen, huonekaluineen vai ilman?
Ilman. Mahdollisesti jätän keittiön pöydän ja 4 tuolia, sohvapöydän ja pari kirjahyllyä. Mitkä saavat jäädä Tukholmaan tai myyn, mikäli irtisanon vuokrasopimukseni ensi vuonna.
Vasastan: Hyvät yhteydet, paljon metroasemia, busseja ja lähijunan asema Karlberg, kävelyetäisyys suomalaiseen kouluun Fridhemsplanilla, myös paljon muita hyviä kouluja. Vasaparkenin puisto. Paljon kauppoja ja ihan simona ravintoloita.