Hävititkö kaiken, joka muistutti eksästä aloittaessasi uuden suhteen?
Kommentit (23)
En tietenkään hävittänyt. Eksäni on myös minun hyvä ystäväni. Myös mieheni entinen vaimo on hänelle kaveri edelleen.
En tietenkään. Ei tarvitse teeskennellä ettei menneisyyttä ole ollutkaan. Valokuvat saa olla koneella ja albumeissa, exältä saadut tavarat paikoillaan, koruja käytän kuten ennenkin. Kuulostaa jotenkin tosi lapselliselta toiminnalta, että pitäisi tuhota ja piilotella omaa elettyä elämäänsä.
No en :D. Valokuvat ovat pahvilaatikossa komerossa. Yhteiset huonekalut jaettiin ja ihan käytössä ovat vieläkin. Olemme myös satunnaisesti yhteydessä.
En. Varsinkaan yhteistä kissaa ei viety piikille.
En ole hävittänyt valokuvia enkä muutakaan. Miksi. Sehän on minun historiaani. Osa minua. En olisi se mitä olen jollei minulla olisi ollut elämää ennen tätä. En myöskään pyydä uutta kumppania hävittämään osaa elämästään.
Tietysti annan kaiken olla ennallaan.
En tietenkään. 13 vuoden jälkeen sehän olisi tarkoittanut kaiken hävittämistä. Se on elettyä elämää, ei sen enempää, eikä vähempää. Valokuvat ovat tallessa yms.
Miksi ne pitäisi hävittää?
Kelpo käyttötavaroita käytän edelleen. Kuvat siirsin tikulle jonka piilotin lipastoon
En heittänyt pois silloin, mutta nyt kun olen muuttamassa (en yhteen nykyisen kanssa), tavaroita pakkailtaessa heitin kaikki eksään liittyvät tavarat pois. Kuvia on tietokoneella, mutta piilotettuna.
Tiedän ihmisiä jotka ovat lyhyen tapailun päätteeksi hävittäneet kaiken mitä on kertynyt. (Pieniä määriä tavaroita). Itsellä on vielä jäljellä paljonkin hienoja asioita joista en malttanut luopua. Niihin liittyvät muistot ovat edelleen hyviä. Tosin jotkut jutut koin ongelmallisiksi ja hävitin ne pois.
Edellisen suhteen jäämistöt olivat olleet kierrätettyinä "suruajan" päätteeksi jo hyvän aikaa ennen uuden suhteen alkua.
En hävittänyt. Nuo mussukat tuossa kuitenkin joka päivä muistuttaa exästä, vaikken tietenkään asiaa näin ajattelekaan.
Häävalokuvaalbumikin löytyy mun laatikosta. Ajattelin säästää lapsille.
En. Käytän yhä exän antamia koruja ja vaatteita, vaikka olen seurustellut jo 5v toisen kanssa. Ja exällä on yhä minun antamia tavaroita ja vaatteita, käytössä.
Kyllä mä itseasiassa ostin kaikki uudet huonekalut, mutta edelliset eivät olleetkaan mun makuun. Ne oli kirpparilta ja muilta saatuja kaikki. Kun ex-avomies lähti niin jätti mulle muistoksi vaatekappaleen. Mutta en tiedä mitä sille tapahtui, en sitä kuitenkaan tuikannut tuleen. Valokuvat vein äitini luokse. Nämä siis heti suhteen päätyttyä. Uusi suhde alkoi paljon myöhemmin. Exä ei koskaan antanut mulle mitään joten eipä ollut mitään mistä edes hankkiutua eroon.
En. Huolestuisin todella, jos uusi kumppani tuollaista ehdottaisi.
Jos jotain lahjoja olisin saanut esim. koruja (en siis saanut :D), kyllä tietysti pitäisin ne edelleen.
Yhteisiä valokuvia heitin pois ja muutenkin kuvia eksästä, siivotessa, tai viimeistään siinä vaiheessa kun oli uusi kumppani kuvioissa. Olenko sitten tosi outo? Tuntuu, että muut ovat säilyttäneet kaikki. Eksäni ovat ehkä edelleen kavereita, mutta yhteisillä kuvilla en tee mitään, joten miksi turhaan säilyttää niitä (heitän säännöllisesti pois kaiken tarpeettoman), sekä en nyt turhaan halua ärsyttää nykyistä kumppania. Joidenkin mielestä se ei nykyiselle kumppanille kuulu, koska on menneisyyttä, mutta en minäkään tykkäisi, jos mies säilyttäisi eksän kuvia (why?), olenko muka ainut? :D
Itse tykkään aloittaa puhtaalta pöydältä. Säilytän jotain juttuja, mutta ne ei ole esillä, koska haluan keskittyä nykyhetkeen.
Tavarat jaettiin ja valokuvat, kirjeet jne. hlökohtaisen materiaalin pakkasin pahvilaatikkoon ja vein vanhempieni vintille. Siellä se laatikko on edelleen kiinni teipattuna.