Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mittani ovat 179cm ja 84kg. Käytän M-koon vaatteita.

Vierailija
25.01.2016 |

Luin vaan tuota yhtä xl-ketjua, niin ihmettelin että kuinka joku noin samankokoinen käyttää noin isoja vaatteita.
Mutta ne on sit yhtä rasvaa. Itsellä lihasta.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta 165cm, neljä vuotta sitten painoin 64 kg. Vaatteet silloin kooltaan housut: 44, 34/31, m/l. Paidat kokoa 158/164, s, m ja 38/40/42. Nyt painoa on 35 kg enemmän. Housut on kokoa 44/46, m/l, 36/31. Paidat kokoa m, l, 42/44/46 Kaikki riippuu vaatteen materiaalista ja vaatemerkistä. Omistan leveän lanteen ja paksut pökkelö jalat. Vyötärö on laihempana tosi kapea. Siskoni on 158 cm pitkä ja painaa 65 kg, ja vaatekoko hällä on xs ja s. Pituus ja paino ei kerro vaatekokoa suoraan. Joillakin on enemmän muotoja kuin toisilla. Oli muodot lihasta, läskiä taikka luustonrakennetta.

Vierailija
22/40 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mittani ovat 168 cm ja 68 kg ja vaatekokoni on L tai 40. Minulla on leveä lantio ja pienet rinnat.

En treenaa lihaksia lainkaan. Eli läskiä löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käytän enimmäkseen M:ää, mitat on 166/56. Lihasta on varsinkin reisissä ja siksi en mahdu pienempään. Minulla on myös leveät hartiat ja pitkät raajat, keskivartalo on pieni (rintsikoiden ympärysmitta 65). Enkä pidä tiukoista vaatteista. Urheiluvaatteissa lihaksille on enemmän tilaa ja niissä käytän S:ää ja jopa XS:ää. 

Vierailija
24/40 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

169/65 kokoa XS-S

Vierailija
25/40 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tykkäät käyttää makkarakuoria niin mikä siinä. Itse olen 175/57 ja suurin osa vaatteistani on M-kokoa

Vierailija
26/40 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kyllä tasan varmasti käytä. Mä olen 178 cm, 64 kg ja hoikkarakenteinen ja käytän M-kokoisia vaatteita. Vaikka kuinka olisit täyttä lihasta niin et saa 20 kiloa enemmän kuin meikäläisellä runnottua M-koon vaatteisiin!

Jännä että saan 6kg enemmän kuin sinua "runnottua" S-koon vaatteisiin. Jotkut housukoot ehkä joutuu ottamaan M-koossa kun alakroppa on sen verran muhkeampi, yleensä kyllä menee S. Kyse tiukoista vaatteista, haluan että ne istuvat eikä lökötä.

T 169/70kg

Vierailija
27/40 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 184cm/75kg ja käytän kokoa L...

Vierailija
28/40 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

169/65 kokoa XS-S

Miten helvetissä tämä on mahdollista?? Minä olen 174 cm / 56 kg, yleensä koko S, joskus XS ja joskus jopa M vaatteesta riippuen.

Vierailija
29/40 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju osoittaa ettei tartte ihmetellä enää makkarankuoria tuolla kaupungilla. Istuva=makkaroita muotoileva.

Vierailija
30/40 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju osoittaa ettei tartte ihmetellä enää makkarankuoria tuolla kaupungilla. Istuva=makkaroita muotoileva.

Mulle istuva on istuva. Ei tarvitse kiskoa paitaa alas, ei housuja ylös, ei väännellä, ei korjailla roikkuvaa paitaa. Se kehonkoostumus tekee omansa siihen, miksi ehkä painavampi käyttää pienempää vaatekokoa. Läski löysä vie enemmän tilaa kuin kiinteä ja lihaksikas. Itselläni ei makkaroita ole, jos tavallisesti seison suorassa. Jopa niille laihoillekin ne makkarat tulee kun istuessa käy etukyyryyn.

Vierailija
31/40 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

169/65 kokoa XS-S

Miten helvetissä tämä on mahdollista?? Minä olen 174 cm / 56 kg, yleensä koko S, joskus XS ja joskus jopa M vaatteesta riippuen.

Lihas painaa, rasva vaan vie tilaa.

Vierailija
32/40 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ihmettele enää yhtään, miksi monien vaatteet on niin pienen näköisiä. olen 175 /71 ja koot vaihtelee M-XL ja 40-42. Tyttö on 162 / ehkä 40 kg (todella hoikka, mutta lihaksikas) ja vaatteet pääsääntöisesti aikuisten S-M ja 34-36. Ei me kuljeta säkeissä, tyttö ei suostu laittamaan päällensä mitään, mikä "lepattaa" eli ei mene ihon myötäisesti.

Vierailija
33/40 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa ap ja muut myös muita mittoja, rinnan ympärys,

vyötärön ympärys ja

lantion ympärys leveimmältä kohdalta.

Oikeasti kiinnostaa miten koot heittää noin paljon. Ja mistä ostatte vaatteet.

Vierailija
34/40 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki samanpainoiset voivat olla hyvin eri näköisiä eri ruumiinrakenteen ja kehonkoostumuksen takia ja toki eri merkkien mitoitus on aivan erilainen, tyyliin Gerry Weberin S-koko vastaa Vilan L-kokoa. Mutta monet käyttävät myös liian pieniä vaatteita, eikä uskota ettei sen vaatteen kankaan kuulu vetää eikä vaatteen kuulu kinnata. Varsinkin tällä hetkellä on paljon löysiä malleja vaatteissa, joiden on tarkoituskin olla löysiä, niin sitten naiset ottavat kaksi numeroa liian pienen että saavat vaatteen nuolee kurveja. Usein myös takkeja/jakkuja/neulepaitoja ostetaan niin pieniä, ettei ne mene edes kiinni ja uskotellaan itselleen että vaatteen ei kuulukaan mennä kiinni kun itehän on koko XS.

Vierailija
35/40 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan samat mitat ja moni mua 20 kg kevyempi on todella paljon lihavampi vaikka olis pitkäkin. Siinä yhdessä painonpudotusohjelmassa (missä parit) niin oli se 79 kg painava missi ja oli ihan laiha mut halus olla supertimmi. Siitä näki hyvin et 80 kg nainen voi olla todella hoikka ja täydellinen kroppa. Painolla ei mitään merkitystä. Sen sijaan tiedän 60 kg painavia lihavia naisia.

Vierailija
36/40 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ihan samat mitat ja moni mua 20 kg kevyempi on todella paljon lihavampi vaikka olis pitkäkin. Siinä yhdessä painonpudotusohjelmassa (missä parit) niin oli se 79 kg painava missi ja oli ihan laiha mut halus olla supertimmi. Siitä näki hyvin et 80 kg nainen voi olla todella hoikka ja täydellinen kroppa. Painolla ei mitään merkitystä. Sen sijaan tiedän 60 kg painavia lihavia naisia.

Mulla 179cm ja 84 kg niin vyötärö 68 cm, lantio leveä 100cm, rinnanalta 73 cm mut liivikoko 75DD.

Vierailija
37/40 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... Itse 168/54 ja vaatteista menee M/L. Etenkin Vero Modan tms. vaatteissa valitsen yleensä L, eikä silti ole liian väljää. Jotkut harvat vaatteet ovat S-kokoa, mutta muuten kyllä vähän kadehtia ihmisiä, joille menee S-kokoa aina. :/

Vierailija
38/40 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa ap ja muut myös muita mittoja, rinnan ympärys,

vyötärön ympärys ja

lantion ympärys leveimmältä kohdalta.

Oikeasti kiinnostaa miten koot heittää noin paljon. Ja mistä ostatte vaatteet.

Minä olen se jonka mitat on 164/62,5 - mitat 95-77-95, pienirintainen (B), peruslihaksikas - ei löllöä lihaa.

Ihan samoja Henkkamaukkoja käytän kuin muutkin mutta M koon trikoopaita on jo todella lipaistu päälle enkä pidä tunteesta. Housut ja hameet 38-40, lantiolta aina väljiä mutta vyötärön mukaan pakko ottaa.

Vierailija
39/40 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 171/52, vaatekoko yleensä M.

Vierailija
40/40 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 170/66 ja ihmettelen kun nykyään mahdun m-kokoisiin vaatteisiin. Vielä muutama vuosi sitten ostin samoilla  mitoilla L-XL koon vaatteita. Ovat selvästi suurentaneet vaatteita lähes kaikilla merkeillä, koska en usko että olen itse kiinteytynyt, kun olen kuitenkin 2 lasta saanut tässä välillä ja olen mielestäni plösömpi kuin ennen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä