Mittani ovat 179cm ja 84kg. Käytän M-koon vaatteita.
Luin vaan tuota yhtä xl-ketjua, niin ihmettelin että kuinka joku noin samankokoinen käyttää noin isoja vaatteita.
Mutta ne on sit yhtä rasvaa. Itsellä lihasta.
Kommentit (40)
Et kyllä tasan varmasti käytä. Mä olen 178 cm, 64 kg ja hoikkarakenteinen ja käytän M-kokoisia vaatteita. Vaikka kuinka olisit täyttä lihasta niin et saa 20 kiloa enemmän kuin meikäläisellä runnottua M-koon vaatteisiin!
Olet aika pitkä kuitenkin. En mäkään ollut yli 80 kiloisena xl-kokoinen vaikka sua 9cm lyhyempi olenkin.
Vierailija kirjoitti:
Et kyllä tasan varmasti käytä. Mä olen 178 cm, 64 kg ja hoikkarakenteinen ja käytän M-kokoisia vaatteita. Vaikka kuinka olisit täyttä lihasta niin et saa 20 kiloa enemmän kuin meikäläisellä runnottua M-koon vaatteisiin!
No kato Porvoossa kaikki vaatteet on spändeksiä, stretsiä ja rikoota.
Joo, ja minä 181/62 myös. Liian pienet vaatteet ei pue ketään.
Mahtaa kirrata? Mulla mitat 178cm ja 66kg, M-koon vaatteet.
174/74 M-L, 38-40 riippuen kaupasta, mallista ja materiaaleista
Haha, mä olen 168 cm ja painan 59 kg ja käytän M-kokoa. En tykkää puristavista vaatteista.
Mun mitat 164/62,5 ja käytän M koon vaatteita juuri ja juuri. Kapeahko rakenteeltani.
Mahtaa joo kirrata ap:lla:)
No mää olen sua pari senttiä lyhyempi ja painoni seilaa 75-79 kg ja minä käytän M kokoa. Olen aika kapea, ja lihasta löytyy, olen aika "tiivis". Voin kyllä ehkä ihan uskoakin, koska ethän sinä ole siitä enää kun viiden kilon päässä.. Miksei. Mutta ei se M varmaan kovin väljä ole sulla?
Ettekö te ymmärrä, että ihmiset ovat rakenteeltaan erilaisia. Joku on siro, toinen sitten vankempaa tekoa. Pelkästä pituudesta ja painosta ei todellakaan voi päätellä vaatekokoa.
Mä oon vähän lyhyempi ja vähän painvampi ja M ois muuten välillä (ei aina) ok, mutta E-kuppi ei tosiaan mahdu /istu M koon paitoihin. Ja joo, mä en tosiaan lihaksikas ole. :D
172/91, rv 35. Ostin lauanataina henkkamaukan m-koon neuleen, m-koon mekon ja kaksi m-kokoista t-paitaa. Ja ihan varmasti ovat tarpeeksi isot. Mitä väliä, mitä siellä lapussa lukee, jos vaate istuu?
No mikäs tuumakoko housuista menee? Jos kapeita pillifarkkuja ajateltaisiin, joissa ei ole stretsiä antamassa armoa?
164/69. Itse käytön S-koon paitoja ja housut on sitten M tai jopa L.. Ei pelkkä pituus ja paino kerro välttämättä mitään.
Et varmaan käytä, ympärysmitta ja pituus ei riitä..
Kuka pyytää armoa vastelappujen kokomerkinnöiltä:D niiden tarkoitushan on antaa osviittaa ja helpottaa vaatteiden ostoa. Naiset on kyllä pöllöjä...
No saahan sitä sulloutua liian pieniin ja lyhyisiin vaatteisiin, ei ole kiellettyä se.