Av-taiteilija kysyy maalausideoita
Ystäväni pyysi minua maalaamaan omaan kotiinsa muuttaneelle tyttärelle tuparilahjaksi taulun tai pari nimenomaan keittiöön. Tytölle kelpaa mustavalkoinen graafinen taide, ideoita haluaisin joiden pohjalta toteuttaisin.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No maalaa minut.
t. av-mamma
Av-mamman muotokuva! Kannatan! Seuraava Mona Lisa.
Ja kaikki miettisi, mikä av-ketju mammalla on mielessä, kun vieno hymy ja hullunkiilto silmissä...kenties tamponikoru harkinnassa?
Balettitanssija tai kaunis siluetti kissasta
Miten tästä ketjusta on poistettu viestejä? Millaisia?
Noniin, todella mauttomia ehdotuksia.
Älkää ehdotelko ollenkaan jos ette osaa olla asiallisia.
- ap
Tee Vesa-Matti Loirista sellainen koko seinän kokoinen pop-taideteos. Samanlainen kuin Andy Warhol Marilynista.
Annika O:n pikkusisko linkkasi hauskan lehmän paloittelujulisteen yksi päivä, käy katsomassa blogista ja tilaa se lahjaksi :)
Vierailija kirjoitti:
Noniin, todella mauttomia ehdotuksia.
Älkää ehdotelko ollenkaan jos ette osaa olla asiallisia.- ap
No kyllä minä puraisemassa omenaa ikkunan äärellä haaveillen olisi ihan asiallinen aihe.
av-mamma
Vierailija kirjoitti:
Annika O:n pikkusisko linkkasi hauskan lehmän paloittelujulisteen yksi päivä, käy katsomassa blogista ja tilaa se lahjaksi :)
Luoja, että oli tylsä valkoinen tusinakämppä, ei mitään persoonaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luoja, että oli tylsä valkoinen tusinakämppä, ei mitään persoonaa.
Kateellinen kusipää turpa kiinni nyt!
Voi vitsit, aattelin että maalaat vaan meidän iloksi. Tyyliin: me ehdotetaan joku mahdollisimman härö aihe, sä maalaat sen ja otat meille kuvan. Olis loistavaa ajanvietettä, haluisko joku ryhtyä?
Eläinaiheet on kivoja, kollaasi villieläimistä, haisunäätä, seepra, kissoja, tai kaloja. Hauki, lohi, silli ja kuha.
Vierailija kirjoitti:
Voi vitsit, aattelin että maalaat vaan meidän iloksi. Tyyliin: me ehdotetaan joku mahdollisimman härö aihe, sä maalaat sen ja otat meille kuvan. Olis loistavaa ajanvietettä, haluisko joku ryhtyä?
Minä voin "taiteilla" artpadilla!
Teen oman ketjun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voin "taiteilla" artpadilla!
Teen oman ketjun.
http://www.vauva.fi/keskustelu/2485506/av_taiteilija_toteuttaa_toiveita…
Jos keittiöteema näkyisi lähinnä työskentelyssäsi, eli maalaa esim. ruoka-aineilla. Tällä tavoin voisi tehdä myös koko keittiön seinän peittävän teoksen roiskimalla eri ruoka-aineita suoraan seinään. Paistolastalla vetelemällä saa hyvää graafista vaikutelmaa teokseen.