Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies antoi piiskaa -järkyttynyt

Vierailija
25.01.2016 |

Mies sai tietää, että pussasin työkaveriani viikonloppuna. Tuli töistä ja antoi piiskaa!! Lopuks "heitti" makkarin sängylle, käski miettiä kenen kanssa haluan olla ja sulki oven!!

Samaan aikaan itkettää ja naurattaa. Mitä helvettiä!?

Kommentit (192)

Vierailija
161/192 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoinpitelijä toki itse vetoaa tunteeseen perusteluna, koska ei halua ottaa vastuuta teoistaan.

Juuri niin. Toisin kuin APn mies, joka toimii kunnialla ja vastuullisesti.

Jep jep. Ota sä vaan turpaan ukoltas. Meillä mies löis tasan tarkkaan kerran.

Meillä nainen löis myös tasan tarkkaan kerran, sen jälkeen hän lentäisi kuin leppäkeihäs. Voin näin sanoa, koska tätä ei tule ikinä tapahtumaan. Emme ole valkoroskaa emmekä eläimiä. 

Piiskausta sen sijaan harrastamme molempiin suuntiin.

Miten voi olla näin aasi. Ettet tajua että rakastelu on eri asia kuin ns. "yllätysrakastelu" eli raiskaus. Ja piiskaus jaettuna huvina ja leikkinä on eri asia kuin "yllätyspiiskaus" eli pahoinpitely.

Onhan se, kuten nyrkillä lyönti ja piiskauskin on aivan eri asioita.

APn reaktiosta päätellen mies osasi lukea naistaan oikein. Jos olisi lukenut väärin, nainen varmaan eroaisi ja mahdollisesti miehelle tulisi pahoinpitelysyyte. APn mies oli fiksu, joten nyt meni hyvin, aina ei mene.

Ei meillä kaikilla voi olla pipo niin kireällä.

Vierailija
162/192 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

♥ sovintoseksi ♥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/192 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos olisitte poliiseja ja tyttö tekisi teille tämänmukaisen rikosilmon, niin sanoisitte vain että "onhan tuo eri asia kuin turpaanveto, unohda koko juttu"?! :D Kuinka sairaita ihmisiä olette? Väkivaltaa tosiaan on monenlaista, jopa nipistely (omasta kokemuksesta ja erikoisessa tilanteessa) oli aivan helvetin nöyryyttävää. Siis kauheinta, mitä mulle siinä sairaassa suhteessa ikinä kävi. Sekin oli rangaistus, mutta psykopaatti ei halunnut erota. Joku sitten siitäkin voisi sanoa, että "tehän vain leikitte"? Ei ihme, että tässä maassa ei uskalleta puhua väkivallasta. Ap:n mies luultavasti piiskasi siksi, että nainen ei uskalla sanoa mitään, koska se ei ole perinteistä hakkaamista. Tietysti asiasta pitää keskustella ja kieltämättä tuntuu, että edes mies ei ota asiaa vakavasti jos sanoo, että "mieti kenen kanssa haluat olla". Pitää siis keskustella, että oliko se miehen jotain sairasta huumoria ja ehdottomasti kysyä, toistuisiko sama jossain toisessa muodossa.

Vierailija
164/192 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle voisi tehdä saman sitten kun hän vaikka unohtaa laittaa astiansa tiskikoneeseen. Pieni tehokas opetus tutuin metodein ja jätät siihen sänkyselle miettimään tuhmailujaan illaksi. Posliininmaalauksesta palattuasi silittelet häntä hellästi ja lopulta rakastelette. Aamulla ennen töihin häipymistäsi paistat hänelle munan.

Vierailija
165/192 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle voisi tehdä saman sitten kun hän vaikka unohtaa laittaa astiansa tiskikoneeseen. Pieni tehokas opetus tutuin metodein ja jätät siihen sänkyselle miettimään tuhmailujaan illaksi. Posliininmaalauksesta palattuasi silittelet häntä hellästi ja lopulta rakastelette. Aamulla ennen töihin häipymistäsi paistat hänelle munan.

Yeah! Kuulostaa hienolta. Harva nainen tästä pystyy nauttimaan tasapuolisesti, vaihtamaan rooleja tarpeen mukaan. Ken pystyy on painonsa verran kullan arvoinen.

t. #165

Vierailija
166/192 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoinpitelijä toki itse vetoaa tunteeseen perusteluna, koska ei halua ottaa vastuuta teoistaan.

Juuri niin. Toisin kuin APn mies, joka toimii kunnialla ja vastuullisesti.

Jep jep. Ota sä vaan turpaan ukoltas. Meillä mies löis tasan tarkkaan kerran.

Meillä nainen löis myös tasan tarkkaan kerran, sen jälkeen hän lentäisi kuin leppäkeihäs. Voin näin sanoa, koska tätä ei tule ikinä tapahtumaan. Emme ole valkoroskaa emmekä eläimiä. 

Piiskausta sen sijaan harrastamme molempiin suuntiin.

Miten voi olla näin aasi. Ettet tajua että rakastelu on eri asia kuin ns. "yllätysrakastelu" eli raiskaus. Ja piiskaus jaettuna huvina ja leikkinä on eri asia kuin "yllätyspiiskaus" eli pahoinpitely.

Onhan se, kuten nyrkillä lyönti ja piiskauskin on aivan eri asioita.

APn reaktiosta päätellen mies osasi lukea naistaan oikein. Jos olisi lukenut väärin, nainen varmaan eroaisi ja mahdollisesti miehelle tulisi pahoinpitelysyyte. APn mies oli fiksu, joten nyt meni hyvin, aina ei mene.

Ei meillä kaikilla voi olla pipo niin kireällä.

Veikkaisin myös, että ap:n mies on jo pidempään lukenut ap:n reaktioita ja ehkä myös vihjaillut aiheeseen liittyen, ja sitten kun on todennut, että tämä mitä todennäköisimmin on kotikuriin myönteisesti suhtautuva, niin on ryhtynyt tuumasta toimeen.

Tietenkin olisi suotavaa kysyä asiasta ensin ihan suoraan, mutta...

Vierailija
167/192 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on ollut hauska lukea! Ja kivointa, että täällä on pointin tajuavia! Ettei kaikki ajattele, että mieheni on hullu vaimonhakkaaja.

Läheteltiin kaikkia viestejä ja linkkejä 😄 ja kerroin aika suoraa mihin en suostu.

Ei olla puhuttu aiheesta sanaakaan face to face. Mikä on tavallaan aika hauskaa..

Niin ja kai mies on sit osannut lukea mua paremmin kuin minä itse. Oon aina tykännyt alistua seksissä ja muutenkin suhteessa jos mies "käskee" eikä pyydä niin tosi harvoin kyseenalaistan.

Ap

Vierailija
168/192 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin että heitti makkaran sängylle :DDDD

169/192 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä on ollut hauska lukea! Ja kivointa, että täällä on pointin tajuavia! Ettei kaikki ajattele, että mieheni on hullu vaimonhakkaaja.

Läheteltiin kaikkia viestejä ja linkkejä 😄 ja kerroin aika suoraa mihin en suostu.

Ei olla puhuttu aiheesta sanaakaan face to face. Mikä on tavallaan aika hauskaa..

Niin ja kai mies on sit osannut lukea mua paremmin kuin minä itse. Oon aina tykännyt alistua seksissä ja muutenkin suhteessa jos mies "käskee" eikä pyydä niin tosi harvoin kyseenalaistan.

Ap

Nyt vähän järkeä päähän. Näyttää, että olet aika vietävissä.

Vierailija
170/192 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murrur kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nyt vähän järkeä päähän. Näyttää, että olet aika vietävissä.

Niin että tulisi ryhtyä uskomaan siihen, että jos miestä kiinnostaa piiskaaminen niin hän on automaattisesti vaarallinen hullu? Eli suunnittelee naisen elämän täydellistä kontrollointia ja vakavaa väkivaltakierrettä. Tietenkin naisen pitää jättää myös oma piiskakiinnostuksensa huomiotta, jotta ei ruoki sitä hulluuden siementä (joka tietenkin voi syttyä myös naisessa jos hän pääsee piiskan varteen).

Vierailija
171/192 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin joskus ajattelen, että jos nainen olisi tuhma niin voi olla että antaisin kunnolla piiskaa ja ottaisin naisen kovaotteisesti. Ei nyt toki väkisin tietenkään. Sen jälkeen asia unohdetaan. Tämä tuntuu musta aika sopivalta, nautinnolliselta ja hauskaltakin rangaistukselta. Varsinkin jos nainen on alistuvaa sorttia. M30

Vierailija
172/192 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onnea valitsemallasi tiellä. Älä sitten tule tänne hakemaan sympatiaa parin vuoden päästä, kun mies hakkaa sua ihan tosissaan.

Jos se mies osaa lukea sua niin hyvin, niin miksi se ei KYSYNYT sulta etukäteen lupaa?

Vierailija
173/192 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten se anto piiskaa :DD läpsikö vaa selkää/pyllylle vai pitikö sinun ottaa housut pois ja pyllistää ja hän löi sinua krikettimailalla paljaalle perseelle samalla sanoen "mieti nyt nainen, MIETI!". Vai käyttikö ihan vyötä? :D Anteeks ap mutta nauran mielikuvalle.

varmaan nahkavyötä*munaa* anto.

Vierailija
174/192 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit heti sanonut että tää on provoketju.

Vierailija
175/192 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin alkoi vähän panettaa. Onneks oma mies antaa piiskaa kun pyydän. Se on ihanaaaas

Vierailija
176/192 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlaa vaikka "kotikuri" tai englanniksi "domestic discipline", niin huomaat äkkiä, että ap ja ap:n mies eivät ole tämän asian kanssa mitenkään yksin. Ja että kyseessä ei tosiaankaan ole mikään perheväkivalta.

Vierailija
177/192 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se mies osaa lukea sua niin hyvin, niin miksi se ei KYSYNYT sulta etukäteen lupaa?

En ole ap, mutta ei olisi siksi koska näistä asioista on hyvin vaikea kehdata puhua toiselle kasvokkain?

Vierailija
178/192 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlaa vaikka "kotikuri" tai englanniksi "domestic discipline", niin huomaat äkkiä, että ap ja ap:n mies eivät ole tämän asian kanssa mitenkään yksin. Ja että kyseessä ei tosiaankaan ole mikään perheväkivalta.

Kuule perheterapeuttina olen erittäin tietoinen että seksuaalisuutta voidaan parisuhteissa toteuttaa monella tavalla, ja domestic discipline on vain yksi monista tavoista.

Mutta tiedän myös, että maailmassa monet naiset joutuvat oikeasti väkivallan kohteeksi eikä se olen mikään vitsi. Siksi tuo aloitus, jossa ollaan hakevinaan ymmärrystä äkilliseen ennalta sopimattomaan väkivaltaan, mutta sitten tarinan edetessä paljastuu että kivaahan se vaan oli ja leikkiä... provohan tuo on. Tätä ketjua lukevat monet jotka ovat oikeasti kokeneet väkivaltaa ja joita domestic discipline ei voisi vähempää kiinnostaa (kuten muutkaan s/m muuodot). Tätä ketjua lukevat myös parisuhteessaan hämilliset ihmiset, jotka miettivät mikä on normaalia ja mikä ei. S/m edellyttää säännöistä sopimista, molemminpuolista leikkiin haluamista. Siksi leikin tuominen näille sivuille niin kuin kaikkien kuuluisi tuommoista asiaa hyväksyä ja haluta omaan suhteeseensa ei kerta kaikkiaan ole aikuisten hommaa. Mikä kuuluu teidän parisuhteeseen voinee siellä pysyä.

Vierailija
179/192 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule perheterapeuttina olen erittäin tietoinen että seksuaalisuutta voidaan parisuhteissa toteuttaa monella tavalla, ja domestic discipline on vain yksi monista tavoista.

Mutta tiedän myös, että maailmassa monet naiset joutuvat oikeasti väkivallan kohteeksi eikä se olen mikään vitsi. Siksi tuo aloitus, jossa ollaan hakevinaan ymmärrystä äkilliseen ennalta sopimattomaan väkivaltaan, mutta sitten tarinan edetessä paljastuu että kivaahan se vaan oli ja leikkiä... provohan tuo on. Tätä ketjua lukevat monet jotka ovat oikeasti kokeneet väkivaltaa ja joita domestic discipline ei voisi vähempää kiinnostaa (kuten muutkaan s/m muuodot). Tätä ketjua lukevat myös parisuhteessaan hämilliset ihmiset, jotka miettivät mikä on normaalia ja mikä ei. S/m edellyttää säännöistä sopimista, molemminpuolista leikkiin haluamista. Siksi leikin tuominen näille sivuille niin kuin kaikkien kuuluisi tuommoista asiaa hyväksyä ja haluta omaan suhteeseensa ei kerta kaikkiaan ole aikuisten hommaa. Mikä kuuluu teidän parisuhteeseen voinee siellä pysyä.

S/m on eri juttu kuin kotikuri, vaikka ne toki osalla ihmisistä sekoittuvat eriasteisesti. Ota asioista selvää (vaikka tiedän kyllä että esim. alan kirjoissa ei puhuta kotikurista mitään...).

Lähtökohtaisesti se menee niin, että

s/m = seksileikki ja

kotikuri = käytöksen parantamista piiskan avulla

Vierailija
180/192 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin tähän ketjuun, että oma mies piiskaa ja meillä lapsia, eikä se ainakaan ollut provo.

Ei se nyt niin kummallista ole!

Meillä se alkoi ihan kädellä piiskaamisella, mutta alkutilanne oli vähän sama kuin Ap:lla. Sain ihan yllättäen aiheesta piiskaa, kun aiemmin se oli ollut osa seksiä. Pidin siitä kyllä tavallaan heti, mutta olin vähän Ap:ta vanhempi.

En tiedä onko provo, mutta kyllä meitä on aika paljon! Googlelkaa vaikka suomeksi "vaimolle piiskaa" tms.

Ihmeen uusi juttu monelle.

Ketju on lukittu.