Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oliko prinsessa Diana teistä kaunis?

Vierailija
25.01.2016 |

Minusta se leuka oli liian jykevä.

Kommentit (209)

Vierailija
181/209 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotkan nenä ! 

Aina ynseän näköinen 

Tittelin takia kauniiksi kehuttiin 

Vierailija
182/209 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi niistä harvoista naisista jotka suorastaan pysäyttävät kaiken astuessaan huoneeseen. Mieletön karisma. Hänessä todella oli "sitä jotain". Mikä kehitys ujosta lastenhoitajasta maailman ykkösnaisten joukkoon, vaikka tausta olikin aristokraattinen! Camilla sai kyllä nenilleen, kun luuli, että alkaa "ohjailla tätä lapsimorsianta mielensä mukaan".

Tämä johtui hänen asemastaan ja taustastaan, nuori tyttö reilusti vanhemman prinssin puolisoksi. Minkähän näköinen olisi ollut ilman meikkejä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/209 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oikein ulkonäöltään mun mieleen ollut, mutta aivan liian kaunis miehelleen, epäsuhtainen pari ulkonäöiltään.

Vierailija
184/209 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei, mutta sisäisesti kaunis kyllä.

Kävi vieraissa ja oikutteli. Charlesia mustamaalattiin aiheetta.

Vierailija
185/209 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei, mutta sisäisesti kaunis kyllä.

Kävi vieraissa ja oikutteli. Charlesia mustamaalattiin aiheetta.

No koko avioliitto oli kulissia. Mutta Diana oli naimisiinmennessään vain 19-v. Ihan teini.

Vierailija
186/209 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diana oli hyvin kaunis. Tasapainoiset kasvojen piirteet, kauniit silmät ja ihanat hiukset. Hymy oli myös kaunis.

Oli todella kaunis. En ymmärrä, miksi Charles halusi Camillan. Minä en miehenä olisi hylännyt Dianaa. Voihan toki olla, että seksi sujuu jostakin syystä paremmin Camillan kanssa. Minä ottaisin ilman muuta Dianan näköisen naisen pantavakseni. 

Vierailija
187/209 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei eirtyisen, mutta ne kuvat joissa hän ottaa suihin ja saa lastit kasvoilleen ovat aika jees

Vierailija
188/209 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan ollut. korkeintaan tavis, en ole koskaan ymmärtänyt hänen hehkutustaan.

Vierailija
189/209 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun olen surumielisellä mielellä ja haluan oikein kunnolla sitä ollakin, katselen youtubesta ensimmäisiä uutisia hänen kuolemastaan. Muistan itsekin sen aamun kun menin töihin ja työkaverit kertoivat että Diana on kuollut. Se tuntui ihan epätodelliselta. 

Katselen usein myös hänen häät. Puhumattakaan hautajaisista, jotka itkin silloin ihan täysillä telkkarin ääressä  ja kyynel tulee silmään vieläkin

Voi herranjestas 🙄

Vierailija
190/209 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä. 🙈 Ihan nätti kai kuitenkin... Lisäksi ne sen ajan hiustyylit, jotka oli aika kammottavia kellä tahansa. En myöskään ymmärrä sitä paksua suttusta rajausta alaluomissa. 

Vierailija
191/209 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun mielestä. 🙈 Ihan nätti kai kuitenkin... Lisäksi ne sen ajan hiustyylit, jotka oli aika kammottavia kellä tahansa. En myöskään ymmärrä sitä paksua suttusta rajausta alaluomissa. 

Se taisi olla alarajaus joku brittien juttu. Catherine harrasti sitä myös. Dianan pöyheä tukka oli vanhanaikainen jo 90-luvulla.

Vierailija
192/209 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaunis, mutta elegantti. Oppi ottamaan tilan haltuun.

Vierailija
193/209 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasarilla mulla oli pahin prinsessa vaihe.  Petyin joka kerta, kun lehdissä puhuttiin sydänten prinsessasta,  tai kaunottaresta..

Lyhyt tukkainen ei ole kaunis. Syömishäiriöinen ei ole kaunis. Se nenä! 😱 Ei kaunis. Jatkuva apatia ja murjotus.

Enkä näe kauneuttaan vieläkään.

Vierailija
194/209 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diana oli hyvin kaunis. Tasapainoiset kasvojen piirteet, kauniit silmät ja ihanat hiukset. Hymy oli myös kaunis.

Oli todella kaunis. En ymmärrä, miksi Charles halusi Camillan. Minä en miehenä olisi hylännyt Dianaa. Voihan toki olla, että seksi sujuu jostakin syystä paremmin Camillan kanssa. Minä ottaisin ilman muuta Dianan näköisen naisen pantavakseni. 

Charles rakasti Camilla. Siksi halusi tämän, ulkonäöstä viis. Aikuinen nainen, jonka kanssa natsas.

Sen sijaan hänelle tuotiin eteen teinityttö, jonka kanssa piti avioitua. Jonkun lapsi!

Jos Diane oli nuori ja naivi, niin eipä tuo ole ollut helppoa aikuiselle miehellekään, jolla ei ole lapsipervoilut mielessä. Joka ei ajattele muna edellä.

Vierailija
195/209 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kaunis todellakaan

Vierailija
196/209 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän silloin mielestäni ollut. Ihmettelin hehkutusta. Tuolloin pidin kauniina Paula Abdulia, Madonnaa ja Pamela Andersonia.

Nyt kun näin viiskymppisenä katson, niin olihan hän mallimitoissa, upeat sääret, komea nainen, selkeät piirteet, ja varmaan livenä karismaattinen. 

Vierailija
197/209 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mielestäni oikein. Ei ainakaan minun tyyppiä.

Vierailija
198/209 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin mitätön ämmämöhkäke jo nuorena. Jotenkin vanhanaikainen juntti eikä naisellinen. Miesmäinen. Älytön sairas katse, aina kasvot alaspäin. 

Vierailija
199/209 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan pitkähkö nenä, silti tosi kaunis ja hottis. 

Vierailija
200/209 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei erityisemmin kaunis, eikä rumakaan, multa melkein kaikki naiset on kauniita kun on hienot vaatteet.